Ultrarunning Barcelona 2022 (Estadi Joan Serrahima, 26 i 27/2/22)

Ultrarunning Barcelona 2022 (Estadi Joan Serrahima, 26 i 27/2/22)

19 febrer 2022 10:49 - 19 febrer 2022 11:00 #1 per Barceruel (Associat/da)
Obro fil de la part competitiva d'aquesta prova organitzada per l'associació gràcies al treball de la Comissió de les 24 hores. Us animo també a que paseu pel fil dels voluntaris a donar un cop de mà en la mesura de les vostres posibilitats i gustos.

El repertori de cracks europeus i mundials que participaran a l'UrB22 val molt la pena de pasar per Montjuïc a veure l'espectacle que sense dubte tindrem. El guanyador de l'Spartathlon, dones de les primeres posicions dels rankings "all time", multitut de plusmarquistes nacionals (inclòs l'amic Ivan Penalba)...

I entre mig de tant de crack, alguns que lluirem la samarreta pastanaga: Si no m'he deixat a ningú, a día d'avui, en Luisito i en Krlos a les 24 hores i una servidora a les 6 hores.

La meva preparació ha estat bastant precaria, amb pocs kms des de les 12 hores de Can Dragó i algunes molèsties les darreres setmanes, però espero que el "fons d'armari" ajudi a aconseguir una marca propera als 70km. També tinc curiositat per veure el parcial dels 50km, tot i que em fa por cremar-me massa en aquesta primera part i acabar pagant-ho al final.

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2022 13:33 #2 per fandes (Associat/da)
Endavant amb aquesta prova tan bonica!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2022 23:19 #3 per Dennis Teuling (Associat/da)
Estarem pendents!!!

Molta sort Victor, i Luisito i Krlos :muscle: :muscle:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2022 11:50 #4 per Barceruel (Associat/da)
Veig que finalment tindrem representació a totes les distàncies! :clap: :clap: :clap:

Una històrica, la Jacky, correrà les 12 hores.

I l'Ivan Montllor també farà les 6 hores (tot i que molt més ràpid que jo :whistle: )

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2022 14:20 #5 per Mona (Associat/da)

Barceruel va escriure: Obro fil de la part competitiva d'aquesta prova organitzada per l'associació gràcies al treball de la Comissió de les 24 hores. Us animo també a que paseu pel fil dels voluntaris a donar un cop de mà en la mesura de les vostres posibilitats i gustos.

El repertori de cracks europeus i mundials que participaran a l'UrB22 val molt la pena de pasar per Montjuïc a veure l'espectacle que sense dubte tindrem. El guanyador de l'Spartathlon, dones de les primeres posicions dels rankings "all time", multitut de plusmarquistes nacionals (inclòs l'amic Ivan Penalba)...

I entre mig de tant de crack, alguns que lluirem la samarreta pastanaga: Si no m'he deixat a ningú, a día d'avui, en Luisito i en Krlos a les 24 hores i una servidora a les 6 hores.

La meva preparació ha estat bastant precaria, amb pocs kms des de les 12 hores de Can Dragó i algunes molèsties les darreres setmanes, però espero que el "fons d'armari" ajudi a aconseguir una marca propera als 70km. També tinc curiositat per veure el parcial dels 50km, tot i que em fa por cremar-me massa en aquesta primera part i acabar pagant-ho al final.


Vinga Barceruel! Segur que si que ho aconsegueixes, allà estarem animant-te!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2022 12:06 - 28 febrer 2022 12:07 #6 per Barceruel (Associat/da)
Els organitzadors/es ja pasaran pel fil corresponent a donar la seva opinió sobre la competició (per mí, excel·lent). Deixo aquí un breu sobre els resultats correcats i, si trobo temps i ganes, ja faré croniqueta de les meves 6h.

24 hores:
- Luisito: EL JEFE. Tota una garantia de fiabilitat. 3r de la Open amb 185km. I això que la feia "d'entreno" per a coses més llargues.
- Krlos: UNA LLÀSTIMA. Si pasa per aquí, que ho expliqui ell. Bonissim ritme i sensacions, i va haver de plegar per butllofes als peus per primera vegada en la seva vida. Sempre aprenem coses noves.

12 hores:
- Jacky: IM-PRESSIONANT. Brutal com va gestionar la cursa, sempre somrient. Va superar els 100km i va estar a punt de enxampar a la noia polonesa que va quedar 3a.

6 hores:
- Barceruel: MUNTANYA RUSSA. La cadera va aguantar 3 hores. A la 4a vaig haver de baixar ritme, la 5a pràcticament la vaig caminar senzera i la última vaig tornar a córrer, fent als últims minuts les voltes més ràpides de tota la prova. 64'977km, MMP però molt lluny dels 70km que crec que hauría pogut fer.
- Montllor: Acompanyava a un amic. Sempre podré explicar als meus nets que una vegada vaig quedar davant d'un crack com ell en una cursa. No explicaré els detalls. ;P

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2022 21:47 #7 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs, enhorabona a tots els valents que us heu atrevit participar!!

Vaig estar un parell d'hores del dissabte mirant-vos en directe des de la tribuna (merda de normes Covid.. puc entrar en Luz de Gas, però encara no en la pista?!? ) i quin gust veure-us donant voltes i voltes.

Vaig veure a krlos a ritme fix, i no semblava que anava malament. Portava bona cara. Llàstima de les butllofes.
El que sí vaig veure lesionat era el Luisito, i de fet pensava que estava a punt de plegar... però eren imaginacions meves, que després va fer més de 7 kms gairebé totes les hores. Quina màquina... es nota qui és l'expert en tot això.

Una sorpresa veure la força de la jacky. Gaudint de cada volta, parlant amb tothom... amb un ritme super constant i no semblava que estava patint. Com ja vaig dir... una hora més i hauria quedat tercera, davant de la polaca!! Té molt futur en aquest món de les Ultres, sens dubte.

Barceruel, no et vaig veure, però estic segur que en breu seràs capaç de fer 6 hores a 5'/km, aprox 70-72 kms.

Enhorabona també a la comissió, que hi ha molts que han fet moltes, moltes hores, no sé, però la Mona, el Jaume, el Debu, Meep, Esrafiki, etc, etc... També fantàstic poder veure tot còmodament des de casa, les 24 hores, i a més a més amb comentaris molt interessants del crack Nico. (Veig que el debu ha millorat molt el seu nivell d'anglès... ja a prop de treure's el First!!).

La aplicació de temps anava de fàbula aquest cop!! I molt bé també la possibilitat de fer comparacions amb altres marques i fins i tot amb el rècord del món.
I tot amb uns autèntics cracs com el Fotis que va mantenir un ritme infernal durant 19 hores, i per suposat la Carmen María amb el seu nou rècord.

Jo de gran vull ser com vosaltres!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.