Circuit Maresmenc de Cros 2021-22

Circuit Maresmenc de Cros 2021-22

16 Oct 2021 15:58 #1 per fandes (Associat/da)
Enguany amb la Ther tenim mirat de conèixer les proves de Cros que es corren per les viles del Maresme:

22è Cros de Santa Susanna: Dissabte 23 d’octubre de 2021.
41è Cros dels Arenys: Dissabte 6 de novembre de 2021
1er Cros de Tordera: Dissabte 20 de novembre de 2021
26è Cros de Malgrat: Dimecres 8 de desembre de 2021
13è Cros d’Alella: Diumenge 19 de desembre de 2021
5è Cros de Pineda de Mar – Dissabte 15 de gener de 2022
28è Cros Ciutat de Calella – Dissabte 22 de gener de 2022
25è Cros de Canet – Diumenge 6 de febrer de 2022
1er Cros Sant Cebrià – Dissabte 12 de febrer de 2022

Us animeu a alguna d'aquestes proves? Potser els crossos són els grans desconeguts dels Runners, però la millor manera de conèixer el nostre territori i unir el millor de la muntanya i l'asfalt.

Anem parlant-ne!

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2021 11:33 #2 per Dennis Teuling (Associat/da)
La típica prova pendent de molts de nosaltres!!

Gràcies per informar-nos d'això, doncs ens en ho fas una mica més accessible així!
Recordo amb nostàlgia tots els circuits de Cros que feia fa 34-32 anys, i la veritat que s'aprèn molt!!

No descarto res.
Però... et pots apuntar sense ser federat d'Atletisme??

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2021 18:12 #3 per fandes (Associat/da)
Ei Dennis! I tot aquell que es volgui apuntar... No cal estar federat d'Atletisme!

De fet ja fa uns anys que els crossos veuen que per adaptar-se al món actual han d'oferir proves OPEN. És a dir, categories en les que poden participar atletes que no estan en edats de promoció (sub18) i tampoc tenen cap llicència federativa.

El punt positiu d'aquest circuit és que, a diferència de la majoria de crossos on separen entre gent federada i gent "popular" (ho poso entre cometes, perquè el 99,9% dels federats som corredors/es populars també) aquí correm tots alhora! Sí que és cert que encara es manté la separació entre sexes i distàncies en cadascun d'ells.

Per exemple aquest dissabte 23 es corre el Cros de Santa Susanna, on elles (hora d'inici 12:10) han de completar 3.880 metres i ells (12:30) se'n van als 4.850 metres. I direu, com és que es disputen les proves en hora de marqués? Llei de vida dels camps a través, encara que des de les 10:00 trobareu curses (des de sub6 anys fins als subs16 i les ja nombrades OPEN).

Jo ja m'he apuntat amb uns quants amics del club, algú més s'anima?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2021 18:14 #4 per fandes (Associat/da)
Adjunto Reglament del Cros de Santa Susanna , per a que veieu els circuits i horaris del Cros.

Tan de bo ens veiem diferents pastanagues!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2021 22:21 #5 per Alex_Knight (Associat/da)
Hola fandes!

Jo hi seré per allà, a veure si et veig. Aquest any el meu fill ha començat a l'escola d'atletisme de Laietània, i dissabte debutar en aquest cros.

Salut!

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'42" - 2019 Mitja Marató de Sant Cugat
42k: 3h19'20" - 2015 Marató Barcelona
www.strava.com/athletes/550322

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2021 17:44 #6 per fandes (Associat/da)
Segur que sí! Que bé que debuti :top: gran club el Laietània! Jo aniré amb la grogueta de la UCA, fàcil de reconèixer també.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2021 21:01 #7 per HALCON MILENARIO (Visitant)
Yo también participo en este Cross, el primero de la Temporada y con ganas ya que desde el inicio de la Pandemia apenas he competido.

Por allí nos veremos, los del UCA sois muy vistosos con esa camiseta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2021 23:49 #8 per Dennis Teuling (Associat/da)
Moltes gràcies per les aclaracions fandes!!

I amb això de les hores del Marquès ja m'has convençut del tot :laughing: :laughing:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2021 17:34 #9 per fandes (Associat/da)
Eieiei!

Que a la primera cita del Maresmenc ens vam trobar una bona pila de correcats! La Ther, el Alex_Knight i l'Halcon Milenario! Cros curt, curtíssim, planer, planíssim, però amb una zona de gespa i corbes que el feien la mar d'entretingut. Jo vaig aconseguir fer els aproximadament 3.750m a un ritme de 3'26'' que hem deixa molt content, i el que encara em satisfà més, amb una regularitat prou notable (fins i tot em va permetre atrapar el cap de cursa a meitat de circuit, fins que van decidir deixar de jugar i córrer de veritat és clar xD).

L'important, ja estan obertes inscripcions pel proper Cros d'Arenys el proper dissabte 6 de Novembre. Us recordo que són sols 2 euros i us servirà per totes les 8 cites que encara queden per localitats del Maresme. Jo vaig a pel 2n ja (així que amb un més ja surto a menys d'un euro per prova jajaja).



Ens veiem allà!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2021 09:44 #10 per Alex_Knight (Associat/da)
Hola fandes, jo vaig estar d'espectador el que si que va còrrer és el miniAlex en la categoria sub10. En el proper tampoc correré ja que és el dia abans de la marató,però a partir d'allà si que intentaré participar. L'ambient està molt xulo.

Respecte a tu, ja vaig veure que vas còrrer com un expert, regulant tota la cursa i sense posar-te nerviós al principi quan se t'allunyaven una mica, però ve que després els vas atrapar. :thumbup:

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'42" - 2019 Mitja Marató de Sant Cugat
42k: 3h19'20" - 2015 Marató Barcelona
www.strava.com/athletes/550322

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2021 01:36 #11 per fandes (Associat/da)

Alex_Knight va escriure: Hola fandes, jo vaig estar d'espectador el que si que va còrrer és el miniAlex en la categoria sub10. En el proper tampoc correré ja que és el dia abans de la marató,però a partir d'allà si que intentaré participar. L'ambient està molt xulo.

Respecte a tu, ja vaig veure que vas còrrer com un expert, regulant tota la cursa i sense posar-te nerviós al principi quan se t'allunyaven una mica, però ve que després els vas atrapar. :thumbup:


Felicitats al miniAlex! I desitjant que la marató et vagi bé per reincorporar-te al següent... Per la meva part ja vas veure que els vaig atrapar mentre que ells van volent hahaha :laughing:

De tota manera molt divertit, ara amb els dits creuats que demà passo pel dentista per una "destrossa" important i veure si arribo a temps de poder córrer dissabte.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.