5000m en pista, 1 cada primer dijous de mes

5000m en pista, 1 cada primer dijous de mes

03 Oct 2018 15:10 #1 per fandes (Associat/da)
Voleu conèixer com funciona un club d'atletisme :stucktongue des de dins? Us ve de gust córrer en unes pistes d'atletisme :fire: diferents de les que esteu habituats? Sou de la zona de Santa Coloma :bike: de Gramenet i no us voleu perdre el que allà es munta per res del món?

Mantenint la bona feina ? que fa anys que es ve fent a la ? @ucatletisme (a les xarxes ens trobareu així) i donant la possibilitat ? de provar-se cada mes en un 5️⃣0️⃣0️⃣0️⃣ a SOCIS (gratuït) i NO SOCIS (☝? euro) torna el 5000 de cada mes a Santa Coloma.

Quan serà ❓ el primer Dijous de mes ( ⚠️ demà el primer)

Lloc? ❓ a les pistes Antoni Amorós ?️ (no trobareu on són tan accessibles i on es ? respira atletisme).

Hora ❓ dos torns! ? 9h15 pel matí i 20h30 a la tarda.

Està ben mesurada❓ és el millor de córrer ? en una pista d'atletisme! Aquí mai ? faltaran metres ni en sobraran, ⌚ així que sabràs segur quin és el teu punt de forma.

Quants ens veiem ?? demà? Aquestes mans amunt! ?️ I qualsevol pregunta aquí o al ? canal oficial de la Unió Colomenca d'Atletisme!

Gràcies per acompanyar-nos i passar per aquest fil :speaker: us aniré informant amb temps de quan es va celebrant cada mes, on trobar classificacions i fotos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 15:20 #2 per RugbyMan (Associat/da)
Ostres ho apunto a l'agenda tot i que els dijous es el meu dia d'entreno a pistes amb els JBs.

Pot ser algun dia canvío Cornellà per Santa Coloma i em probo a un 5000 a tope ;-)

Molt bona iniciativa

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 16:56 #3 per jaume86 (Associat/da)
Jo estic igual, tanda de matí estic a l’institut i la de vespres estic amb el grup d’entrenament JB a les pistes de Cornellà.

Tot i així algun dia vindré doncs tinc mls lligams amb santako i segur q m’anirà bé quedar-me algun dijous vespre.

Precisament diumenge ho comentàvem a Cornellà, davant de l’etern dubte de si una cursa és curta o no... fem-ho en pista!! Que és el què proposes ?

Una pregunta, abans i/o després del 5000, podríem seguir utilitzant les pistes? I les dutxes??

Moltes gràcies Dani per compartir aquesta excel·lent iniciativa amb nosaltres, la UCA sempre té detalls molt interessants??

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 16:59 #4 per TtX (Associat/da)
Jo tmb ho pregunto...

el eurito dona dret a dutxa?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 22:25 #5 per Jorfer (Associat/da)
Es bo saber aquesta interessant oferta.
Imcommes fa? Amb jutges? Cadascú es cronometra les seves sèries i conta les voltes?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 22:49 #6 per fandes (Associat/da)
Gràcies RugbyMan i jaume86! Curiosament per nosaltres els Dijous també solen ser embolicats :stucktongue però un cop al mes li donem al 5000, desitjo que poguem coincidir també! :hearteyes:

A la pregunta que també em fa arribar el Ttx (superadequada!) respondre-us que l'euro us permet usar vestidors (per tant també dutxes) i pistes durant el transcurs del 5000. El que també inclou l'espai de convocatòria (recollir dorsal i escalfar, de les 19:30 en endavant) i de després (desescalfar i canviar-se).

Per últim (i gràcies pel adjectiu que empres Jorfer ) dir-vos que els temps els prendrem amb cronòmetre (manual) i estaran revisats per tres responsables. Al acabar tots els participants ens els podreu consultar (i atendre qualsevol reclamació) i al dia següent els podreu consultar a la web www.uca.cat .

Espero haver respós als vostres dubtes, i si en teniu cap més sols m'ho heu de fer arribar, bona nit!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 23:19 #7 per TtX (Associat/da)
Vinc per la tarda. Que és queda a dins o a la porta?
Hi ha algú k els faci a 2' la volta?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 23:40 #8 per jaume86 (Associat/da)
Bona idea i ben organitzat!

Es pot demanar més?!?!?

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Oct 2018 15:41 #9 per fandes (Associat/da)
Ambientasso al matí! 19 corredors que hem xalat d'allò més del primer a l'últim. Treballant a tope per disfrutar de nou a la tarda veient-los córrer.

Ttx (i tot aquell que s'afegeixi) em trobareu dins (a partir de les 19:30 aprox.) pregunteu sense por per la secretaria de la UCA. I enrecordeu-vos de saludar al company pastanaga que us trobareu darrera de l'ordinador! Per cert, que si voleu mirar si podeu reservar el pròxim 5000 el farem el 8 de Novembre
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Oct 2018 17:16 #10 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Nano! Et felicito per la tan bona iniciativa que heu tingut! A veure si puc anar-hi un dijous, però serà complicat al matí per al tema transit de la ronda i per la tarda crec que arribaria molt justet sortint a les 20 h de la feina...

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Oct 2018 22:12 #11 per TtX (Associat/da)
Mil gràcies x l'entreno! Em serveix de referència x Correbarri. Per poc que pugui repetiré...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2018 08:10 #12 per fandes (Associat/da)

TtX va escriure: Mil gràcies x l'entreno! Em serveix de referència x Correbarri. Per poc que pugui repetiré...


Moltes gràcies Ttx! Espero que estiguessis a gust, va ser brutal veure't treure aquest entrenaco! Ens retrobem el dissabte a VnG ? i a les pistes en 5 setmanes!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2018 08:28 #13 per pinelli (Associat/da)
Bona iniciativa , us felicito .. segurament , per horari encaixa perfectament .. una qüestió .. els que som mes lents quin carril tenim que ocupar ? El de dintre i el que avanci anirà per fora o tenim que deixar pas als mes ràpids ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2018 16:23 #14 per fandes (Associat/da)
Hola pinelli! Magnífica pregunta. Et comento que ràpids o lents per tots reservem els dos carrils interiors 1 i 2 (així com el 3 i 4 en el tram de meta pels sprints a gaaaaas :P) i som perfectament conscients que no sempre és fàcil preveure quan ens enxampa un corredor més veloç que nosaltres...

Així que t'animo a que t'afegeixis tots els mesos que et sigui útil el test de 5000 i no et preocupis tant pel tema dels doblatges. Amb sentit comú és més que suficient! Per altra banda, com contempla el reglament del Grand Prix, en cas d'haver un gran nombre de participants (tinc calculat que més de 50 :P) es farien dos sèries, en funció de la marca desitjada, de manera que limitèssim al màxim aquesta situació.

pinelli va escriure: Bona iniciativa , us felicito .. segurament , per horari encaixa perfectament .. una qüestió .. els que som mes lents quin carril tenim que ocupar ? El de dintre i el que avanci anirà per fora o tenim que deixar pas als mes ràpids ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2018 14:49 #15 per fandes (Associat/da)
Bona tarda! :D Ja tenim data pel següent mes, serà el 8 de Novembre! Així us deixem aprofitar el dijous 1 :P (que és festa i que teniu la meravellosa cursa de l'Amistat).

Els horaris (9h15 al matí, 20h30 a la tarda), els serveis (accés i ús instal·lacions pista Antoni Amorós) i el preu (1 euro els no-socis de la Unió Colomenca d'Atletisme) són els mateixos per tota la temporada.

En aquest cas hi afegirem segurament un pica pica després del 5000, que està per confirmar, però en el que sols caldria que ens diguessiu si esteu interessats i en el que farem pot comú de 2-3 euros per participant (ja us confirmaré quan ho sapiga del cert).

Ara bé, ja esteu avisats amb 15 dies d'antelació companys, animeu-vos pel dia 8!

PD: us deixo l'enllaç amb les classificacions del mes de Setembre, que revisant he vist que no les vaig compartir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Oct 2018 15:31 #16 per TtX (Associat/da)
Jo intentaré fer les voltes aquest cop a 1'50"....:P i no em quedaré al pica pica

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2018 19:55 #17 per fandes (Associat/da)
Allà seré com un boig animant! A per aquest repte :D i que bé que tornis. Gràcies per avisar pel pica pica, vinga, qui més s'anima?

TtX va escriure: Jo intentaré fer les voltes aquest cop a 1'50"....:P i no em quedaré al pica pica

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2018 14:46 #18 per fandes (Associat/da)
Hola! Aquí teniu el calendari de 5000s de la temporada 2018-19!

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: GranPrixUC...8-19.pdf
Mida del fitxer:38 KB


Per a que us pogueu anar planificant... Veureu que dijous 8NOV teniu la nova possibilitat!

Obro llista de correcats

Matí, 9:15
Fandes

Tarda, 20:30
Ttx

Vejam si algú més s'anima, bona setmana!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2018 12:49 #19 per fandes (Associat/da)
Com mola quan veus que la gent s'ho passa bé! Aquest són els 25 valents que aquest matí han desafiat la mandra i les 12,5 voltes a Santa Coloma... Encara ets a temps de disfrutar-ho aquest vespre!

Comencem a córrer puntuals a les 20:30, allà em tindreu una hora abans per qualsevol informació i recollir els vostres dorsals :P
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2018 13:17 #20 per Barceruel (Associat/da)
Jo he fet el meu primer 5000 del Gran Prix de la UCA d'aquesta temporada aquest matí. Després de fer de llebre de 20:00 a Terrassa aquest diumenge, volia veure en quant podia millorar aquella marca anant a tope, tenint en compte que vinc d'una temporada de fer molts kms molt lents... i de fer el dropo des que vaig acabar la Ultra Pirineu. Objectiu aconseguit!
19:11 (3:50/km) pasant-me de voltes el primer km pero aguantant força bé fins al final: 3:42, 3:52, 3:54, 3:53, 3:49.

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.