2 Turons de Moià 16/01/2011 LLIGA ESTATAL

2 Turons de Moià 16/01/2011 LLIGA ESTATAL

10 Gen 2011 16:07 #1 per Otursa (Visitant)
Dia: 16 de gener de 2011
Distància: 10,7 Km la canicros i 4 km la canicros júnior
Hora de sortida de la canicros: 9:00 del matí
Inscripcó 15 euros

Obro el fil aquí per anar tenint fils oberts i que això es comenci a moure. Va ser la meva primera cursa i el meu primer canicros a la vegada, vaig estrenar-m'hi l'any passat. Després de treure el fetge per la boca, que no és de les planeres i ser una mcia tècnica, aquest any hi repetiexo. Em va agradar moltíssim, però la darrera baixada era massa "a saco" i s'ha d'anar en compte. Per la resta em va agradar molt i gràcies a ella estic corrent encara.
Ens hi veurem? És puntuable per la Lliga Estatal com a Sant Llorenç, per qui l'hi interessi.

L'any passat hi havia bossa del corredor!! :yipi: Així que els últims també tindrem premi!!!

http://www.rivendelmoia.net/canicros_moia/cursa_canicros_moia.htm

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2011 21:08 #2 per dELURIAN (Visitant)
no m hi veig preparat encara per una cursa aixi.......puc morir en l intent jajajaja, que la disfrutis molt

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2011 23:51 #3 per Otursa (Visitant)
Ja he tornat de la cursa i ha estat un èxit, la veritat que està molt ben organitzada. Ara que ja vaig tenint diferents expreiències de moment és la més tècnica i més difícil de totes les que he anat fent. Vallgorguina picava, però eren menys km i no era gens tècnica. A veure si penjen les fotos i les classificacions!!

I la setmana que vé cap a Badalona!!

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2011 10:12 #4 per dELURIAN (Visitant)
en quant em vegi preparat la fare, quan? 2050.......2060..........jijijiji
felicitats per haver gaudit de una esplendida jornada de canicross :great: :great: :party: :party:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.