Grup per entrenar

Grup per entrenar

20 Set 2016 11:01 #1 per reska (Visitant)
Bones!

Busco gent per entrenar pel Parc de la Ciutadella o per la platja. Vaig a ritmes d'entre 4:15 -5:00 min/km i puc pels matins o bé cap al vespre. M'agradaria associar-me però no conec ningú  :oops:  :oops:.

Una abraçada

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2016 16:22 #2 per Mona (Associat/da)

Bones!

Busco gent per entrenar pel Parc de la Ciutadella o per la platja. Vaig a ritmes d'entre 4:15 -5:00 min/km i puc pels matins o bé cap al vespre. M'agradaria associar-me però no conec ningú  :oops:  :oops:.

Una abraçada

Hola!
Tu associat i ja aniràs coneixent a gent, que n'hi ha de molt bona en aquest grup!  ;)

Jo surto molts matins per la platja, digues quan hi vagis i així m'hi afegeixo!

20 Set 2016 20:28 #3 per ManoloM (Associat/da)
Hola Reska yo suelo bajar por bac de roda e ir hacia el vela 3 veces por semana por la tarde. no tengo hora exacta. a ver si coincidimos alguna vez y entrenamos juntos, esos ritmo no me van nada mal  ;)

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

21 Set 2016 16:39 #4 per reska (Visitant)

Hola Reska yo suelo bajar por bac de roda e ir hacia el vela 3 veces por semana por la tarde. no tengo hora exacta. a ver si coincidimos alguna vez y entrenamos juntos, esos ritmo no me van nada mal  ;)

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Qué dias y a qué hora aprox sueles ir? Trabajo en Bac de Roda, así que me iría genial  :biggrin:.
Un abrazo!

Bones!

Una abraçada

Hola!
Tu associat i ja aniràs coneixent a gent, que n'hi ha de molt bona en aquest grup!   ;)

Hola! :)

Acostumo a sortir pels matins els dimarts i algun dia més, vols que ens trobem dimarts vinent?  :yes:

Una abraçada!

09 Oct 2016 22:17 #5 per Mona (Associat/da)

Bones!

Una abraçada

Hola!
Tu associat i ja aniràs coneixent a gent, que n'hi ha de molt bona en aquest grup!   ;)

[/quote]

Hola! :)

Acostumo a sortir pels matins els dimarts i algun dia més, vols que ens trobem dimarts vinent?  :yes:

Una abraçada!
[/quote]

Jo els dimarts si em dóna temps vaig a piscina a primera hora. Sóc guia i no tinc horari fix, per això mai no entreno de manera regular els mateixos dies i hores.

Tu aquest divendres al matí com ho tindries, per sortir cap a les 7h?