Cursa correbarri 10 kms (15/10/17, 9:00 h)

Cursa correbarri 10 kms (15/10/17, 9:00 h)

15 Oct 2017 16:23 #21 per Ramon_B (Associat/da)
Cursa Correbarri aquest matí, per a mí un dels millors deumil que he corregut (i son quasi 200). Circuit molt pla ideal per anar ràpid.
He sortit a pel Sub 50' amb el Manolo M però als 800 m ja he vist que era massa agosarat. He baixat doncs un pel el ritme per acabar amb una bona marca de 51'42'' a ritme de 5'11''/ Qm. He fet el segon 5000 m mes ràpid (25'29'') remuntant fins a 136 posicions, lloc 1474.

Molt bona organització amb una Fira del Corredor impecable.

L'any que ve si puc repetiré.

Gràcies als fotògrafs, llebres, speakers i animadors !

690 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2017 16:25 - 15 Oct 2017 16:26 #22 per mas (Associat/da)
Com ja bé diu en jaume86, deunidó quina calor! Tot i ser ja a mitjans d'octubre, aquet matí ha pigat fort… tot i això, val a dir que avui feia bon dia per córrer. Es Correbarri és, sens dubte, una de ses millors curses des calendari barceloní i diria que també des calendari català. És una cursa molt ben organitzada, que ha ocupat perfectament un nínxol que quedava vacant entre ses curses més massives (Mercè, Bombers, Jean Bouin…) i ses curses més essencialment de barri (Sants, Poblenou, Sant Martí…), en es millor sentit de sa paraula. Després de 6 edicions, m'atreviria a dir que ja ningú dubta des seu bon assentament i que ja s'ha convertit en una fixa a tots es nostros calendaris.

Personalment, no ha set precisament es meu millor dia amb ses vambes (no estic en un moment de forma "esplèndid" ni res que s'hi assembli), però tampoc puc dir que hagi set un desastre. Sa part bona: tenc molt de marge per millorar i per escarrassar-m'hi. He començat una mica més fort de lo que ho hauria d'haver fet as principi, intentant seguir en ManoloM que feia de llebre de 50' i corrent amb en Tete Xavi, en Ramon_B i en CarlosC. He anat a bon ritme durant sa primera meitat de sa cursa, però un cop superat es km.5 he decidit afluixar una mica sa sala de màquines, i no forçar en excés. He arribat en un temps de 51'52".

Bé, a part de sa part esportiva, molt content d'haver-vos vist a totes i tots i d'haver compartit una cursa més amb valtros :)

Mos veim a sa pròxima, a sa Lluís Companys o Sants, o a ses dos es que faceu ses dos ;)

Salut i km!

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2017 18:38 #23 per arcadi42 (Associat/da)
Avui he comprovat que el ManoloM és genial com a llebre, tant pel ritme que marca com per la manera com anima i encoratja constantment els corredors.

Fins el km 7.5 hem anat amb el seu grup i després hem augmentat una mica el ritme amb el XaviSL per acabar en 49:08, complint l'objectiu. Feia temps que no baixava dels 50 minuts...

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2017 19:21 - 15 Oct 2017 19:25 #24 per Hansi (Associat/da)
Avui a Correbarri ens hem pogut saludar amb uns quants correcats, que ja ho trobava a faltar jo :kiss: , amb la poca freqüència que he anat a curses els darrers mesos. M'he perdut trobar-me amb alguns de vosaltres en l'estona prèvia, perquè he arribat pendent de trobar el Dani, a qui havia de donar el seu dorsal, i tot seguit, ràpid a fer uns km previs a la cursa.

La cursa m'agrada i em cau bé, tot el muntatge, en general, és simpàtic i original :). Ahir va ser molt xulo recollir el dorsal amb el tingladete a l'antiga fàbrica d'Estrella Damm, on el waterpoler va poder estar una estona fent-nos d'amfitrió a la meva dona i a mi :cheer:. Crec que en Mas fa una anàlisi molt encertada quan diu que el Correbarri ocupa un espai intermig entre la cursa multitudinària i la cursa barcelonina de barri :great: , i això li dona més valor.

Pel que fa a córrer, havíem quedat amb el Dani que intentaríem fer-la junts el màxim de km possible, i al final ha pogut ser tota sencera :woohoo: , i gairebé clavant el temps que ell havia vaticinat. És un pitoniso!

Llàstima que el sol escalfés tant, i la humitat ambiental tan alta, inusual a meitat d'octubre, perquè ha afectat al rendiment de molts participants. El Dani i jo hem fet els segons 5 km perdent uns 20" respecte la primera meitat, i tot i així hem guanyat 22 posicions!

Ah, ja m'he posat al Qualicat i he valorat la cursa! :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2017 19:39 #25 per Jorfer (Associat/da)
Un més que ha tornat a la cursa de Correbarri. Segona participació i cada vegada enamora més. A banda, pel que m'han dit la fira, molt ben muntada doncs jo na vaig poder anar.

Magnífica feina organitzadors, voluntaris, senyalització, circuit ben marcat, avituallaments bons durant, abans i després de la cursa, sense cues, ....

En quan a la meva cursa he sortit amb la idea de fer-la en 42:30 però a partir del quilòmetre cinc he perdut pistonada i en Jaume86 s'ha marxat i no l'he pogut seguir. La calor i l'entreno del divendres m'han passat factura. De totes formes content amb el resultat doncs he fet la millor marca del 2017. Ara aparquem els deus i començo amb les mitges on hem trobo més còmode.

El següent 10 serà Nassos on intentaré baixar de 41...:oops: :blush: :whistle:

Us recordo que podem valorar la cursa al Qualicat, primer registres el resultat i després es pot valorar. Entre una acció i l'altre F5.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2017 22:00 #26 per oroig (Visitant)
Doncs vaig córrer la primera edició i avui he fet aquesta. Circuit molt pla tot i que com que anava justíssim la pujada al Passeig Marítim i al anterior que volta pel parc de la Ciutadella m'han deixat tocat.

Anava seguint la llebre de 45 i fins i tot l'he passada fins que entre el km 4 i 5 m'he donat un bany de realitat i he hagut d'afluixar tota la segona meitat, que se m'ha fet llarguíssima. Entre l'esmorzar, el ritme massa ràpid i la calor, tot junt m'ha fet petar. Al final 45:34 i acabar banyant-se a la platja val la pena.

MMP
10k: 43:13 (Correbarri 2012)
Mitja: 1:44:08 (Barcelona 2018)
Marató: 04:20:54 (BCN 2012)

Perfil Strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2017 22:15 #27 per Carlos (Associat/da)
Molt bona organització i un 10000 ideal per anar rapid. La calor potser ha penalitzat una mica.

La meva idea era seguir la llebre sub40 tot i que tenia clar que aniria perdent gas. Dit i fet!!! Al final 40:56.

Setmana entrant cap a la mitja de Mollerussa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2017 22:36 #28 per ManoloM (Associat/da)
La verdad que esta cursa, como muchos ya han comentado se está posicionando en una de los mejores 10000 de Barcelona, tanto por su recorrido, como sobretodo, por su organización.
Hoy volviá a repetir liebre de 50' (si me estoy aburguesando un poco, a ver si en Nassos hago de 45' ;) ), y lo he pasado genial, sobre todo por el hecho de que me ha pasado bastante gente al final y han cumplido su objetivo de bajar de 50'.
Mi cursa se resume km5 24'58" km10 49'52", al final me he dejado llevar por la euforia y he entrado un pelín antes, pero para un liebre lo doy por correcto 30" antes incluso 10" después.

un placer saludar a tantos correcats y lástima no poder estar más rato con cada un@ vosotr@s :great:


:) :) :) :) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2017 18:34 #29 per Isidro López (Associat/da)
Hola!
A running.es vam estar fent fotos del Correbarri.
Podeu trobar les fotos de l'arribada aquí:
running.es/club-running/las-fotos-de-la-...ri-2017#.WeYmXGi0PIU
Esperem que us agradin!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2017 19:23 #30 per jaume86 (Associat/da)
Gràcies per les fotos!! Jo ja m'he trobat :)

Recordeu que el Dalit també en va fer unes quantes pel seu blogmaldito!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2017 02:09 #31 per CarlesCat (Associat/da)
Un amic meu (Fernando Yika) m’ha passat unes FOTOS de la Cursa Correbarri aquí deixo l’enllaç.
photos.app.goo.gl/kRHOkgOjRwgX7Ft72

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2017 20:35 #32 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies Carles.cat i dona-li al teu amic per la dedicació els demés. :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2017 23:30 #33 per jaume86 (Associat/da)
Ostres he vist un munt de correcats!! Només a la primera foto ja hi surt l'Aurelian!

Dona-li les gràcies :great: :great:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.