39ª Cursa de Sant Andreu 6/12/17 9 h (5 Km)

39ª Cursa de Sant Andreu 6/12/17 9 h (5 Km)

04 Des 2017 17:22 #1 per Ramon_B (Associat/da)
Obro el fil d'aquesta clàssica de Barcelona que enguany arriba a la seva 39a edició.

Us poso enllaç a la web www.cnsantandreu.com/cursa-de-sant-andreu/

I a l'informació del nostre calendari www.corredors.cat/curses/details/12/158-cursa-de-sant-andreu

Jo la faré per quinzena vegada, la primera al 1991.

Ens veiem companys !!!

689 Curses , 280 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2017 18:02 #2 per pinelli (Associat/da)
ens veiem , ramon .. el millor 5k de bcn ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2017 09:39 #3 per pereramo (Visitant)
Jo també hi vaig,ens veiem demà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2017 19:18 #4 per Vladi (Associat/da)
Un altre que hi participarà. També l'he corregut força vegades, m'ha agrada molt i, a més, la tinc a 100 metres de casa.

Ens veiem demà. Abrigueu-vos que en aquesta cursa no se sap mai l'hora de sortida :whistle:

:great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2017 16:08 - 06 Des 2017 19:28 #5 per Ramon_B (Associat/da)
Doncs ja en tenim un altre al palmares. Avui sense retard a la sortida tot ha funcionat bé :great: .
He pogut saludar uns quants correcats que recordi Colometa, Nolo58 , Pereramo, Arcadi42, Poledancer, Judith, Barceruel, Luzyan, Vladi, TeteXavi, Pinelli31, JoanDeGracia, José Pilar, Vicenç i bcnrosie amb qui he anat tota la cursa.
Amb la llebre de Sub 25' he hagut de donar-ho tot per fer millor marca personal de l'any amb 24'50'' a ritme de 4'58''/ Qm.
Molt satisfet ! :P

Felicitats a Colometa pel podi a la general femenina :great:

Ens veiem a les 24 h d'ultrafons !

689 Curses , 280 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2017 19:31 #6 per Barceruel (Associat/da)
Feia uns 3-4 anys que no corria la Cursa de Sant Andreu i avui he xalat molt i molt. Gran número de correcats i un día fantàstic per córrer, amb temperetura baixa i només un pèl de vent de cara al Passeig de Torras i Bages, que després compensava a Gran de Sant Andreu. Crec que aixó ha permès un gran rendiment general, amb millors marques del previst per la majoría. La Judith inclosa en aquest grup, que buscant baixar de 30’ ha acabat en 28:46. :) :)

En el meu cas, venint d’entrenaments d’ultrafons, he anat pensant en baixar de 19’ en el millor dels casos. A la sortida ens hem trobat amb en Willy, que buscava una marca similar i hem decidit iniciar la cursa junts i després cadascú amb el que pugui. Primer km Amb tendencia a baixar i surt a 3:27. Pasats de voltes. El segon ja en pla torna a sortir sobre 3:40. Li deixo anar al Willy que “o petem o ho petem”. A Torras i Bages ens amaguem una mica a cua de grup i surt el km més lent. 3:50. Not bad. Els 2kms del Carrer Gran intento canviar i veig que en Willy em segueix de prop. 3:35 i 3:33. Wow! Girem per encarar la recta, últims metres també ràpids i temps final de 18:21. Millor marca des de fa 4 anys. També és veritat que mai faig 5000s i menys a tope, pero una dosis brutal de confiança en que puc tornar a córrer a ritmes alts. A veure fins a on puc tornar a arribar amb els entrenaments del Repte d’en Jaume Leiva! :great:

Felicitats a tots/es, MMPs, podis... i especialment a en Willy, que crec que avui ha començat a adonar-se de quin potencial té a les cames. :cheer: :cheer:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2017 20:29 #7 per Josep58 (Associat/da)
Enhorabona a tot@s per les vostres curses, no hi he participat mai però en parleu molt bé d'aquesta cursa, a veure si l'any vinent en poso el dorsal per fer-la.

Barceruel enhorabona que 18'21" en un 5000 mil ja es anar ràpid :great:

Ramon_B enhorabona també per aquest sub25' :great:

Felicitats a la Colometa per aquest podi femení :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2017 21:39 #8 per pinelli (Associat/da)
Aquí un altre que s’ha deixat caure aquest mati per Sant Andreu .. amb la rasca que feia .. m’agrada molt fer aquesta cursa ja que es l’únic 5k que faig al any .. per mi es perfecte .. a mes .. aquest any em sortit a l’hora ? .. volia veure on estic i estic al mateix lloc que l’any passat .. he clavat el temps 21:51 .. curiositats de la vida .. encantat de saludar a molta família Correcat com sempre ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2017 00:28 #9 per JoanDeGracia (Associat/da)
Bones!!!
Després de no fer cap cursa desde La Mercé on vaig fer de llebre, m'he sentit "obligat" a inscriure'm a aquest 5000 per un doble motiu: primer, perque la sortida em queda a uns 100 - 150 metres de casa i segon, perque me l'agafo com a punt de partida de la preparació per la marató de Bcn'2018.
Recordant que l'any passat (primer cop que la vaig córrer) havia fet 25'17", he sortit pensant que una marca similar ja seria un bon inici. He sortit a bon ritme, per sota de 5' / km. els 3 primers km. aguantant millor del que em pensava, després el 4rt km. m'ha costat una mica més i ha sigut l'únic que he fet a més de 5' / km. per apretar una mica més al darrer km. i finalitzar en 24'47", que sense ser mmp, es una molt bona marca per mi.... es mig minut exacte menys que l'any passat.
Molt content, tenint en compte que no tenia cap gran expectativa en quant a temps i sobretot, perque he tingut la sensació de no anar completament a tope i de trobar-me molt bé, malgrat no haver competit desde feia temps.
Bon cop de moral per començar la meva particular temporada i bona retrobada amb molts correcats.
Ens veiem a les 24h de Can Dragó !!! :cheer:

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2017 15:18 #10 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda, companys


Us deixo les fotos que vaig fer ahír a Sant Andreu. Em va tocar ser-hi a l'altre costat aquesta vegada.

photos.app.goo.gl/jRhQnMJQEliCVUAX2

photos.app.goo.gl/er5BNa6SA1mAgHhl1

photos.app.goo.gl/ZiwnaoCdX4Kz9ylt2

photos.app.goo.gl/lMbjW1dSXE3EiYdx2

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2017 17:02 #11 per Ramon_B (Associat/da)
Moltes gràcies David per les fotos.

689 Curses , 280 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2017 19:04 #12 per pinelli (Associat/da)
gracies dabit per les fotos i pels anims ..:great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2017 21:54 #13 per Willy (Associat/da)
Hola!

Un correcat mes ahir a la linia de sortida de Sant Andreu! Tot just el meu segon 5k, el primer recordo que va ser la cursa de RAC1 celebrada a Bcn tot just quan començaba a correr...

Hi vaig anar amb un company de feina, i minuts abans del "pistoletazo", em vaig trobar amb el presi. :)

La cronica no la puc escriure millor, ja l'ha explicat en @barceruel amb tot tipus de detalls! ok S'ha oblidat de dir pero que la segona meitad de la cursa em va fer de llebre de luxe (el vaig tenir de referencia uns metres per davant) que van fer que no decaigues i pogues mantenir el ritme fins el final, i aturar el crono en 18'24"! :great:

Tal cual em va dir cap al km2... "o petem o ho petem" :lol:

Molt content amb la marca i subidon d'energia per continuar a tope amb el repte d'en Jaume. A veure que tal va la preparacio i a veure si podem tb fer marca en 10k y mitja abans del dia 11 de Març!

@Barceruel: El 3x2000 de diumenge casi que ja el vam fer ahir, eh!? ;-)

Salut!

Salutacions,

Willy_DePu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2017 20:49 #14 per lluis55 (Visitant)
Moltes gracies David per les fotografíes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.