Cursa Bombers Barcelona 01-12-2019

Cursa Bombers Barcelona 01-12-2019

29 Nov 2019 11:49 #41 per Tiny (Associat/da)
Inscrit al últim instant!

Em servirà de test per començar la preparació de la marató de Barcelona

Gorka Molt content de la teva reaparició! :party:

Ens veiem a la foto...

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2019 07:43 #42 per Mona (Associat/da)

Jorfer va escriure: Tolins, doncs benvinguts a la Cursa de Bombers.

Ens agradaria tornar a engrescar a la gent a la foto prèvia correcat on comentem estratègies, compartim il·lusions i aclarim dubtes.

Així que convoquem a tots els correcats que vulgueu i amistats a fer la foto Correcat a les 8:30 dins del Parc de la Ciutadella al lloc indicat a la imatge adjunta.
Us hi esperem!!


Jo no correré per poder-vos animar, ens veiem demà a les 8:30 a l'estatua d'en Prim per la foto Correcat i desitjar-vos que ho passeu molt bé!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2019 20:16 #43 per Jordi (Associat/da)
Demà intentaré estrenar la càmera esportiva que he comprat i gravar la meva cursa :oops:

Ens veiem a la foto :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2019 16:11 - 01 Des 2019 16:12 #44 per Ramon_B (Associat/da)
Dissetena participació consecutiva a la Cursa de Bombers, una clàssica de la ciutat de Barcelona.
Espectacular sortida a la Av. Marquès de Argentera a ritme de Doctor Prats. He regulat força bé el ritme aprofitant el recorregut favorable del darrer tram.

Temps 1h04'51'' millorant en més de 2' el de la Jean Bouin :party: .

Un plaer saludar-vos a la foto correcat. Espero que algú la pengi :great:

690 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2019 18:44 #45 per jordi40 (Visitant)
Un altre que ha estat aquest matí
a la curça del bombers allargant la temporada després de la marató de San Sebastià de la setmana passada.
Evidentment no la he pogut disputar a tope, pero el resultat final em satisfà...
Temps final 50 mints 12 segons
superant a la linea de meta el globus de 50 minuts.
Primera vegada que participaba en aquesta curça que enguany venia aplaçada.
Curça superchula, animació ecel.lent aquestos del Dr. Prats son uns cracks i (exceptuant els 3 primers km que picaban cap amunt) amb un recorregut força planer, ideal per fer marca... en definitiva m ha sorprés gratament, gran curça amb un ambient espectacular.
Espero tornar hi el próxim any!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2019 20:01 - 03 Des 2019 12:32 #46 per gorka (Associat/da)
Sempre ho dic, que Bombers són els meus 10Km preferits del món mundial. I sempre que hi puc, vinc. El canvi de dates m'ha afavorit, doncs a l'abril no hagués pogut córrer (amb prou feines podia caminar!) i el mes extra del segon canvi de data m'ha permés arribar-hi segurament una mica millor de forma.
Primer de tot disculpes per arribar tard a la foto :S Imperdonable, perquè hi havia una colla ben maca. Un plaer tornar a xerrar una estoneta amb Tiny, Mona, rosiebcn, Chute i kasumei (i algú que m'oblido segur) abans de començar.
Com hem dit amb les meves dos companyes de sortida :hearteyes: , el lloc al calaix groc ens l'han donat més pel que vam ser que no pas pel que som... així que ens hem quedat a la cua de la primera sortida, gaudint del concert de Dr.Prats i valorant si deixar-ho córrer per anar a fer unes cerveses... però han donat la sortida i...
Primer quilòmetre a 4.45, una insensatesa! I la resta de la cursa repetint-me a mi mateix "Jordi no et flipis!". Quilòmetre 5 en 25' i pocs segons, massa ràpid per les meves possibilitats reals. Tocarà apretar bé les dents per no perdre gaire a la segona meitat. Quan vas passant bombers, carregats amb tot l'equipament de treball, no sé a vosaltres, però a mi em donen energia. Penso que es va molt bé amb la meva samarreta de tirants i el pantalonet :)
Al final 50.27 que no és la meva pitjor marca (és la segona) però em deixa supercontent. Ara caldrà monitoritzar els meus genolls els propers dies, a veure com reaccionen als excessos d'avui... però en plena eufòria ja estic pensant en curses a mig termini...
Un plaer també compartir impressions amb els que ens hem trobat a l'arribada: Nolo58, JordiMas, ManoloM, JesusM, Zaldivia i Cachirulo.
Per poc que pugui, l'any que ve torno a Bombers!


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2019 20:49 - 01 Des 2019 20:58 #47 per ManoloM (Associat/da)
Buena cursa esta de Bombers, me ha gustado mucho, pero sobre todo el poder ir con mi hijo :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: .
Tenía como MMP 44'08" de correbarri y la idea era bajar.
Nos encontramos con muchos correcats amig@s en la foto y calentamos en poco con JRDi69 . el tiene cajón amarillo, pero le doy una pulsera para que se ponga con nosotros en el naranja (yo si pude conseguir pulsera para Jesús :whistle: ).
me dice que tiene de MMP 42'40" y le digo que venga con nosotros que hará marca. Lo tengo todo controlado, la idea es pasar el km5 en 21'30" y luego apretar lo que dé mi hijo.
Salida con bastante gente, adelantando a corredores/as que no tendría que estar ahí :whip: , pero sale a 4'07", segundo a 4'10" y subida a paralelo 4"21". entramos en Gran via y dosifico esfuerzo de Jesús y Jordi que van bien. Km 5 21'31" ;) y decido probar el sexto y septimo a ver como van. los pasamos a 4'10" y 4'07", pero mi hijo baja ritmo y no quiero petarlo. el 8 se le atraganta bastante y le digo a jordi que se vaya para hacer MMP que lo tiene ahí.
Animo a Jesús para que agunta hasta Urquinaona y aunque nos adelanta gente no perdemos mucho. Ya entramos en Via Laietana y los primeros 300m que es donde estaá la bajada mas fuerte le digo que recupere, sin perder ritmo y que solo queda 1'5kms. Vuelve a coger ritmo y vplvemos a delanta corredores, al final giramos y acaba el último km e 4'05" entrendo en 42'47" :tada: :tada: :tada: . y la fiesta continua cuando Jordi nos dice que también ha hecho MMP :clap: :clap: :clap: .
La verdad me he encontrado muy bien y lo he pasado genial sobre todo por ayudar a estos dos cracks :thumbup:


:) :) :) :) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2019 23:03 - 02 Des 2019 08:37 #48 per Jordi (Associat/da)
Avui he fet tard a la foto i se m'ha escapat de xarrar amb molts de vosaltr@s :grrr: :whip: :whip:

ManoloM ja ha resumit la meva crònica, però no queda pales lo GRAN que es com a llebre i animador :hearteyes: :hearteyes: (te debo otra más amigo :kissheart: :kissheart: )

La meva marca era 42:49 i gràcies a que en ManoloM m'ha portat fins el quilòmetre 8 entre cotonets: passant avituallaments, xerrant, informant, preocupant-se,... he pogut fer-li una bona mossegada i rebaixar-la fins els 42:21 :party: :party: :party: :party:
Potser demà faig algun apunt més :whistle: :whistle:

JRDi69 va escriure: Demà intentaré estrenar la càmera esportiva que he comprat i gravar la meva cursa :oops:

El tema vídeo ha estat un fiasco, només he gravat l'anada/tornada des de casa i res de la cursa ni de les converses prèvies i posteriors :laughing: :laughing:
Veurem si puc treure algun petit muntatge (escalfament amb familiaM abans de la pixera), però clarament serà complicat ja que la estabilització no fa miracles quan te la penges del pit en la cinta del cardio i vas corrents :oops:
Lo bo és que estic pràcticament segur que la propera no pot ser pitjor, tot i que el muntatge de no cursa que he fet per veure la qualitat de la càmera i les meves dots d'edició m'ha quedat quelcom interessant i/o modern/alternatiu :silly:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 08:34 #49 per pinelli (Associat/da)
Epp , aquí un que va fer mmp , per fi he baixat de 45’ cagundeu com ha costat ,,, després de dos tres curses de tanteig l’intent era a bombers o nassos .. pel perfil era bombers , però a nassos tenia encara un mes per posar-me una mica millor .. poca cosa a dir , no es la meva distància però volia baixar de 45’ ja feia temps .. una cursa molt bé organitzada , però sense llebre 45 al calaix dels Sub 47 , al pasar pel 5 a 22:30 pensava que me la fotia un altre vegada , però el perfil i les ganes han fet possible la marca , no he volgut mirar temps ni històries , tan sols el ritme mig general i cap al 9 ja he vist que era possible al passar-lo en 40:02 , fent l’últim a 5 ja el tenia , al final 44:20 que tanca una història de fa molt temps .. ara a veure si comencem amb la muntanya però pot ser que pasi per Santako a veure si cau un altre mmp ? ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 11:33 #50 per kilometer (Associat/da)
Domingo en Bombers. La verdad es que durante la semana no pensé en nada. Yo creo que no pensé hasta que estuve allí. Tenía la ligera sensación de que me sobraba, por que mi cabeza está centrada en Sevilla. Pero tras 2 anulaciones, quería correr si o si. Así que modifiqué la última semana para llegar con los deberes hechos respecto al kilometraje, al domingo y avanzando la primera tirada de la preparación ala semana anterior. Con todo llegué "descansando" el sábado, pero al final de la cuarta semana de preparación y tras 6 días con algo más de 120 km en las piernas. No lo más recomendado...pero era lo que había.
Bonito reencuentro con la foto previa y las charlitas y el colegueo. Entretenido el espectáculo de Dr. Prats. Y como decía Cahirulo, da la sensación de que hay menos miuras en la parte delantera, así que estamos muy cerquita. La salida es muy limpia y me digo a mi mismo, no pienses sólo corre. Salimos fuertes y a buen ritmo sin incidencias y vamos claramente a sub 3:20 esos primeros 2 km. En el Paralelo, no me agobio y voy regulando aprovechando el reguero de gente, hasta llegar a Gran Vía, donde intento ya coger velocidad de crucero. Cuando pasamos la alfombra del km 5 me sorprende ver un 16:41. Pensaba que había logrado algo de margen pero el Paralelo se lo comió. Aún así las piernas van y no le quiero perder la cara. Voy km a km y haciendo números. Llegados al km 8, veo que necesitaría hacer un 2000 a poco más de 6:00 y eso no va a poder ser, pero decido poner lo que me queda igualmente y voy sumando zancadas y mts. Veo como los segundos van cayendo en el crono de meta acercándose al 33, una pena, pero aún así sigo empujando para conseguir al final MMP con 33:17 (16:41 -16:36). La verdad es que me quedo satisfecho y creo que puedo llegar al 32 ahora mismo, si las condiciones son adecuadas. Tengo esas sensación de que hace un mes lo tenía todo listo y enfocado aquí, pero las circunstancias son las que han sido y nos han llevado aquí. Pero nada a lamentar y si, a disfrutar de nueva MMP.

Ah, muchas gracias ManoloM, por recogerme el dorsal ;)

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 12:09 - 02 Des 2019 12:10 #51 per ericmm (Associat/da)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.