Cursa feta! I molt content de les sensacions.
Pensava que podria estar sobre els 46' i em feia respecte això de còrrer a fosques, sobretot pensant en l'ultima part de la cursa, així que volia ser prudent.
Després de l'escalfament, sortida casdascú a una de les marques a terra i de seguida veig que m'he situat una mica massa enrera, però no gaire i els primers metres de la cursa, encara amb molta llum natural, aprofito que són amples per anar-me situant i agafant el ritme adequat.
El primer terç de la cursa va pujant cada vegada una mica més (primers kms 4'22 - 4'33 - 4'51). No em vull relaxar i apreto un puntet més per guanyar uns segons amb la baixada del km4 al 5 molt bona i regulant que encara queda una part dureta.
Just al km5 entrem a fer uns 400m de la riera de Maspujols, de terra amb pedres, no del tot cómode de correr i la gent comença a engegar els frontals/llums. Faig el mateix tot i que encara veig bastant bé (la vista s'ha anat adaptant), s'ha d'anar amb compte amb terra... i efectivament poc despres un corredor cau uns metres devant de mi. Un parell de corredors i la noia que l'acompanyava parem uns segons per comprovar que tot està ok i seguim.
Km5'4 sortim de la riera, avituallament que no agafo (tot i l'alta temperatura, 25ºC, i humitat,75%, em noto bé) i regulant fem la pujadeta més dura. Estem formant un grupet guapu que va molt bé per la iluminació conjunta per si un cas. Però el paviment està bé i em noto amb ganes així que decideixo posar-me al capdevant del grup per marcar e ritme i rellevar al corredor que porta estona tirant. Així fins el km7'3 on despres de pasar un petit tunel em freno una mica per precaució i m'avancen dos corredors que ja m'anirà bé pel tram més fosc i terra una mica irregular, però molt millor de l'esperat.
Em noto genial i quan veig que s'apropa el tram iluminat, al km8 poso una marxa més i començo un progresiu amb la lleurera baixadeta que noto com vaig deixant enrera els companys. Vaig completament per sensacions i a bon ritme on ja no m'atraparà ningú (tampoc pillo a ningú, eh?, només veig unes llum " a lo lejos" que cada vegada estan més aprop) i apretant els últims metres, de sobte a la recta final em fan un atxassu sense pietat treient-me les enganxines jejeje.
Entro a meta molt content, miro el rellotge de meta i veig que marca 45' i poc. Miro el meu i confirmo la sorpresa:
44'51"

Per portar un meset entrenant suau despres de dues setmanes de descant no està gens malament, oi?