Forerunner 305

Forerunner 305

08 Ago 2010 19:08 #181 per tonivet (Associat/da)
Gràcies krlos  ho acabo de veure al fil de 305 ó 405

Ara em falta aclarir-me amb ebay. He entrat a la web de ebay.com i els trobo molt més barats del que dieu vosaltres (160$, 150$, etc) aixó sí, només hi ha l'opció de paypal que ja heu dit et dona poca garantia. Sabeu d'un altre lloc a preu asequible que es pugui pagar d'un altre manera i amb factura?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Ago 2010 19:42 #182 per antoniu (Associat/da)

Gràcies krlos  ho acabo de veure al fil de 305 ó 405

Ara em falta aclarir-me amb ebay. He entrat a la web de ebay.com i els trobo molt més barats del que dieu vosaltres (160$, 150$, etc) aixó sí, només hi ha l'opció de paypal que ja heu dit et dona poca garantia. Sabeu d'un altre lloc a preu asequible que es pugui pagar d'un altre manera i amb factura?


jo el vaig compra  aquí  www.activagps.com/_Garmin-Forerunner-305_624.htm   farà dos anys al desembre, i el gener passat la bateria va quedar morta i garmin m'ho canvi sense cap problema, això si guarda la factura, el preu és bastant bo, el fastigueja les despeses d'enviament i crec recordar que em va  tarda tres dies.

Antoniu

Ell dona esforç al cansat,  i multiplica
les forces  al que no té cap.
Isaïes 40:29

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2010 12:10 #183 per tonivet (Associat/da)
gRÀCIES antoniu l'acabo de comprar, em sembla una web molt fiable 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Ago 2010 17:08 #184 per tonivet (Associat/da)
Hola, pregunta de novato: hi ha alguna manera de veure la freqüència cardiaca en una pantalla més gran, com el ritme o el temps total?. Al manual parla que l'única opció és  adalt a la dreta però és tant petit que ni el veig (coses de l'edat :winktongue:)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Ago 2010 17:44 #185 per Josep58 (Associat/da)

Hola, pregunta de novato: hi ha alguna manera de veure la freqüència cardiaca en una pantalla més gran, com el ritme o el temps total?. Al manual parla que l'única opció és  adalt a la dreta però és tant petit que ni el veig (coses de l'edat :winktongue:)


T'ho comento de memoria, hi ha una opció que es diu configurar datos o campo de datos, aqui configures si vols tenir en pantalla 4 dades o tres , dos o una ben grossa. Al premer el botó aniràs passant per cada una de les particions i tindràs un llistat per posar la que volguis, seleccionas les que t'interessin.
Espero  que et serveixi

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Ago 2010 18:11 #186 per tonivet (Associat/da)
Gràcies JDR ho probaré  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Ago 2010 18:54 #187 per miqueljardi (Associat/da)
Hola, si entreu a la pàgina www.redcoon.es podreu trobar el 205 i el 305 tirats de preu. Que consti que no tinc comissió jejejejeje

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Ago 2010 18:48 #188 per tonivet (Associat/da)
Bona pàgina miquel. A activa gps estan igual de preu. Es un consol no trobar millors preus quan ja l'has comprat :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Ago 2010 13:52 #189 per (Visitant)
Hola a tots, jo l'acabo de comprar a través de la web del corte inglés per 179 € (al centre comercial val 229€) i estic desitjant posar-me'l!!!! Espero no haver de preguntar massa dubtes, encara que veig que esteu al dia i podré contar amb vosaltres.

A10 i a correr!!!
:party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2010 21:08 #190 per (Visitant)
Hola a tothom:
Bueno, després de varios mesos d´inactivitat per motius laborals, torno a entrar a qui al foro .... i a tornar a correr!!!! ( cosa també important)
El problema es el següent: acavo de comprar aquest estiu un garmin 305  ( era l´escusa per tornar-hi a la carretera)i la veritat es que estic molt content.... Quan puc treure les daes i les necessito guardar; es queda com un arxiu ".tcx".... amb la qual cosa no sé com ho puc passar a un format algo més "MANEGABLE" ...  tipus excel o word; vamos el de tota la vida.

la veritat es que ho he provat de totas manera i no mén surto. ( a part sóc una mica torpe i no tinc molta paciència amb els ordinadors :mad: :mad: :mad:

A veure si algú sap alguna solució.
Merci per endavant

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2010 21:14 #191 per (Visitant)
He estat llegint el fil del 305.
per aquells que estiguin pensant en comprar-ne un ( ara está més econòmic i té funcions de sobra..... no se que farem amb tantas dadas)...

Jo el vaig comprar fa 3 setmanas  deprés de mirar per internet a travinautic.com per 169 euros.
Es una empresa de San Andreu de LLavaneras que está posada al tema. No vaig pagar cap mena de despesas per transport i en 24h el tenia a casa..... amb garnatia, caixa nova.... tot molt correcte.

Us ho recomano. per cert, no tinc res a veure ni tinc comissió.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2010 18:15 #192 per XaviPapell (Associat/da)
El programa Garmin Connect sabeu si es gratuit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2010 18:19 #193 per Bemba (Visitant)
Xavi,

Garmin connect és una web, no? Et dones d'alta com a usuari i llestos! http://connect.garmin.com/?s=1

El programa que ve amb el GArmin és el Training Center que tbe és gratuït.

De totes maneres, et recomano la web www.strands.com per descarregar els entrenaments i analitzar_ne les dades.

Slts

El programa Garmin Connect sabeu si es gratuit


Anem bé?
CnR

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2010 20:10 #194 per XaviPapell (Associat/da)
Bemba gracies.
Estic donat d'alta a strands des de que érem quatre gats però no l'he fet servit quasi be mai i al principi sempre tenia problemes per descarregar els recorreguts i posar segons que

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2010 20:34 #195 per Bemba (Visitant)

Bemba gracies.
Estic donat d'alta a strands des de que érem quatre gats però no l'he fet servit quasi be mai i al principi sempre tenia problemes per descarregar els recorreguts i posar segons que


Doncs no se com era temps enrere però la nova versió de l'Strands ha millorat moltissim (agost 2010) i, com a mínim a mi, no em dona problemes al descarregar els recorreguts.
Jo hi estic donat d'alta des de fa aprox un any i la veritat és que en aquest temps la web ha sofert molts canvis.

Anem bé?
CnR

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2010 21:43 #196 per XaviPapell (Associat/da)
Ara m'estic posant en el tema, a veure com surt
Gracies Bemba

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2010 14:58 #197 per mcbeath (Visitant)

He estat llegint el fil del 305.
per aquells que estiguin pensant en comprar-ne un ( ara está més econòmic i té funcions de sobra..... no se que farem amb tantas dadas)...

Jo el vaig comprar fa 3 setmanas  deprés de mirar per internet a travinautic.com per 169 euros.
Es una empresa de San Andreu de LLavaneras que está posada al tema. No vaig pagar cap mena de despesas per transport i en 24h el tenia a casa..... amb garnatia, caixa nova.... tot molt correcte.

Us ho recomano. per cert, no tinc res a veure ni tinc comissió.


Jo he adelantat el regal de St Miquel pq fins ara anava per fora amb el Polar i la HTC desire per les rutes.

L'he comprat amb ells arran del comentari del fil i la veritat cap problema i 24 h

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2010 15:47 #198 per jcarpa (Visitant)
Una pregunta.

Vaig veure que darrerament algu de corredors.cat va anar a canviar un forerunner espatllat al trepat i fora de garantia li van cobrar "sols" 69 eur.
El meu ja no pita (cosa q pasa pel vapor de la suo a traves dels foradets i no se q + que fa que el so s'afluixi fins desapareixer) i també el vull canviar perquè té un forat en un botó a base de desgast.

sabeu quan cobrer si sol·licites que te'l vinguin a recollir enlloc d'anar a la tenda?

Salut i gràcies,
                Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2010 15:58 #199 per txuss (Visitant)
Hola jcarpa, el que has de fer es demanar un presupost de reparació, posant en la descripció de l'avaria que no et sona (cosa que potser amb un reset es por arreclar) y que té un botó en mal estat, i segurament et diran que no t'ho poden reparar i t'oferiran el canvi, jo darrerament he tingut un problema, i si no està en garantia, surt per 58€ + IVA.
el tema del transport, va de la següent manera, si estàs en garantia ho paguen ells, i si no ho fas tu, o sigui que el preu de l'enviament serà en funció de l'empresa de missatgeria que agafis, fins i tot suposo que podries enviarlo per correu ordinari, però això es una suposició, jo el vaig portar personalment.

En aquest link pots demanar un RMA (crec que li diuen així) que es l'identificatiu per poder enviar-lo l'has d'empaquetar be, i que no es vegi el que és, per tal d'evitar sorpreses...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2010 16:13 #200 per jcarpa (Visitant)
Moltes gràcies Txus!
És que el darrer cop havia anat jo personalment pq no funcionava si no estava conectat, però em van dir que no el reparaven i com tenia la garantia caducada per uns mesos,valia 100 i bastant en aquella epoca. Llavors vaig marxar i escrivint a Garmin Europe, van detectar que el meu numero de serie, era dintre d'una seqüènciaque havien sortit amb bateries defectuoses i me'l van recollir i enviar el nou en 24/48 hores gratuitament.

Aquest cop haure de pagar jo les despeses.

Demà em porto el numero de serie i creo el RMA que suposo que és el numero qt dona al completar les dades al link següent:
www.garmin.com/garmin/cms/site/es/soporte/contactosat

Salut i gràcies,
              Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.