Trail de Vallforners 16 Juny 7:30

Trail de Vallforners 16 Juny 7:30

09 Jun 2019 22:28 - 09 Jun 2019 22:32 #1 per tonivet (Associat/da)
Després de la desfeta de Zegama no m'he pogut resistir-me a fer una altra cursa per a recuperar bones sensacions.
Es tracta d'un trail de 32km y +1900, també fan una cursa de 13 km que surt més tard.
Tota la informació a www.traildevallforners.es

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2019 22:21 #2 per Dennis Teuling (Associat/da)
Així m'agrada tonivet,

S'ha de treure l'espineta clavada de seguida!
Jo estaré fora... si no, potser m'hauria apuntat també.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2019 17:59 #3 per tonivet (Associat/da)
Doncs si, llàstima! Pel que veig, al menys "de boquilla" t'apuntes a totes :laughing:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2019 19:42 #4 per Dennis Teuling (Associat/da)
hahahaha

S'ha notat? :laughing:

No, si hagués viscut sol... segur que faria molt més coses, però la meva familia també te certs drets.
Finalment la pujada al Far de Llafranc a 10' corrents de l'apartament de Calella ;)

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2019 19:46 #5 per tonivet (Associat/da)
Hola bones, doncs he quedat satisfet del meu rendiment a la cursa. No penseu que he guanyat res, primer perque nomes hi ha classificacions d'homes i dones i després perque he quedat per la meitat de la classificació; però és el que toca. Al menys he justificat aquests dos mesos d'entrenament de muntanya que he fet.

Del que he quedat satisfet és de les meves sensacions durant la cursa, de lo be que he gestionat les llargues i dures pujades que m'he trovat (similars a les de zegama) i no tant de les baixades perque sóc una mica patós i perque les sabatilles de muntanya que porto ara se m'afluixen al cap d'unes hores de cursa. A algú més li passa?

Sobretot he vist que en curses llargues es molt important l'alimentació i aquesta vegada he anat amb els gels de tota la vida i alternant amb unes barretes "casolanes" (fetes amb avena, xocolata ratllada i fruits secs) i m'ha anat de conya!

En quant a la cursa en si, la sortida és ha Canoves on es fan un parell de km's en direcció al Montseny. A partir d'aci hi ha una pujada que cada cop es va endurint més; ni que dir que gairebe es fa tot caminant fins a arribar al cim del Sui, amb unes vistes precioses.
A partir d'aci tocava un descens amb no massa desnivell per corriol però també amb molta pedra que és on he trovat més dificultat.
Un cop arribes a l'alçada del pantà de Vallforners, tornes a pujar uns 2-3 km's força durs i amb les cames ja calentes i aqui és on he notat que les forces aguantaven. A falta de 5km's hi ha una llarga baixada que alterna pista amb corriol i tècnicament força fàcil i que la dificultat la poses tu amb les forces que queden. En el meu cas aquesta baixada se m'ha fet eterna i l'he fet bastant lenta perque l'agilitat l'havia perduda bastant.

Finalment arribo en 4h49', una bona dutxa i cap a casa!

Cursa recomenable però amb molts trams de caminar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2019 22:36 #6 per Dennis Teuling (Associat/da)
tonivet, has recuperat les sensacions :thumbup: :thumbup:

Jo, les sabatilles mai em donen problemes. (De fet, faig les Ultres sense canviar mai els mitjons).
El peu sol inflar-se amb les hores d'esforç, i normalment noto més apretades les vambes amb el pas del temps.
A les curses llargues prefereixo menjar "normal" (entrepans, fruits secs, plàtans) que no barretes o gels, doncs al final deixen l'estomac fet pols.
Dono fe que la pujada (i baixada) al (del) Suï és una matada. Ni el Kilian podria fer-la corrents.. crec.

Bona cursa, i una bona i ràpida manera de treure l'espineta!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jun 2019 00:29 #7 per Vicenç (Associat/da)
Hola!, També vaig participar en aquest trail , deien 32 km i 1900(+), i en algún moment de las pujades vaig arribar a pensar que potser ho havia llegit malament i eren 1900 m de cursa i 32 km(+) :laughing: .
Jo no faig gaires curses de muntanya, pero aquesta em va semblà molt dura, las tres pujades i com diu en tonivet las baixades no eren gaire aprofitables.
A nivell alimentació sols vaig menjar síndria i plàtans, probablement un error no menjar alguna cosa mes. Això si isotònic i aigua a cada avituallament, la suada va ser important.
Vaig trigar 6h 38', caminant a las pujades i fen alguna paradeta per recuperar :whistle: .
Tot estava molt ben marcat i voluntaris en alguns punts, cursa molt recomanable, feia anys que no estava tan temps muntanya amunt muntanya avall :) .

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jun 2019 09:34 #8 per Mona (Associat/da)
ENhorabona Vicenç i Tonivet per les vostres curses! Sembla que ha estat dura (un desnivell de 32km, tela! :P) però maca!
Tonivet, m'alegro que hagis pogut gaudir d'una cursa de muntanya i l'hagis sapigut gestionar bé, ara ja per l'any que ve... a entrenar Zegama abans ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2019 10:42 #9 per Dennis Teuling (Associat/da)
Bona cursa Vicenç!!

Estàs en tot, tu.

Són unes quantes hores, sí :evil:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.