8a Marató de Tarragona (28/01/2018 - 9h)

8a Marató de Tarragona (28/01/2018 - 9h)

28 Gen 2018 23:27 #141 per gorka (Associat/da)
Vaja! Sembla que a Tarragona no acaben de quadrar gaire això dels quilometratges...
Enhorabona a totes i tots, per lluitar-la i especialment a en Dennis Teuling que és un puto crack!


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2018 11:11 #142 per pinelli (Associat/da)
Enhorabona a tots per les vostres curses ..
dennis .. si vols ajuda , aquí soc ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2018 13:13 #143 per Sergi42195 (Associat/da)
Bon dia,

Doncs jo felicito a tots per fer la marató, i una mica menys al Dennis.

Em sap greu, i m'agrada la teva sinceritat. Ja et trucaré per parlar i ajudar.

Tens dos grans cracs a casa i una noia excepcional. Aquesta és la teva marató per fer marca personal. Espero que ho facis.

Fins aviat,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2018 15:15 #144 per Dennis Teuling (Associat/da)
Moltes gràcies nois!!

Sergi tens tota la raó... per això ho vaig plasmar sobre paper...

Però, ehhh, falten cròniques, oi? danigoal, tonivet, quicu111, etc...

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2018 16:32 #145 per kilometer (Associat/da)
Felicitats a tos els maratonians. Pels resultats sembla que tots vau complir molt bé amb l'objectiu :great:, peró com bé diuen per aquí, fan falta més cróniques.

Dennis Teuling, quina crónica, sense se paraules :great:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2018 17:22 #146 per Dani (Associat/da)
Com pot ser una cursa en principi homologada segons FCA sigui cada any curta ? Aquest any menys escandalós. Que els punts kilometrics estiguin mal posats és només DESSIDIA. Qualsevol curseta de pa sucat amb oli pots passar amb una roda calibrada i posar les coses bé. Potser estaria bé conèixer el parer de l'organitzador.

Denis: Pas a pas, kilometre a kilometre, guanyaras la batalla, confiem amb tu !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2018 21:45 #147 per Danigoal (Associat/da)
Primer de tot, enhorabona Dennis per la marató. Quina alegria em vas donal primer al veure’t allà, despres al veure que no havies girat als 10km per fer “nomes” la de 15km i finalment veure’t sortir de l’anella olimpica per encarar els 12km finals i acabr la marató
Espero que aquesta “victoria” sigui l’inici d’una victoria encara més important, com diu el Sergi42195. No tot és còrrer.

Aviat penjaré la cronica, sobretot per plasmar el que em va portar a fer aquesta marató, més que per la marató en sí. Només dir que vaig quedar prou content del resultat.

Aprofito ara per fer comentari sobre el tema dels kms i la distància.
A mi la distància global em va semblar correcte. 42'36km de fore,
El pas pel km5, 5'05 de fore. El pas pel km30, 30'18 de fore.
Respecte els punts kilometrics, crec que fins el km9, perfectes. A partir d'aquí el km10 ja estava uns 400m avançat i els seguents bastant bé entre ells però sense compensar gairebé fins al km30
La volta final de 12'2km, un anada i tornada de 5'6km més una volta cap el llac (1km): 5'6 + 5'6 + 1 = 12'2. A mi em sembla que està perfecte

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2018 22:59 #148 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies kilometer, Dani i Dani!!

Homologada segons la FCA... no ho crec (no puc dir-ho, doncs no es veuen les maratons certificades).
Però seria un frau haver posat en el reglament:
Article 2
La prova es disputarà sobre un recorregut de 42.195 metres. Circuit certificat i
homologat pel Comitè de Jutges de la FCA.


Jo diria que si fos homologat per la FCA, també haurien posat senyals als punts quilomètrics.

Jo ahir no estava realment lluitant la marató, però si fos el cas, segur que hauria estat empipadíssim. A partir del km 9,6 no havia cap manera de saber on estavem... i això afecta molt al cap en una marató. No estem per fer molts càlculs. No sé com ho han fet les llebres....

Jo ara tinc el FR235, i per norma general té una desviació de 0,33%... sempre menys. Es a dir, les mitges certificades són 21,17 kms.
Per això crec que 42,34 hauria segut una distància correcte.. 280 metres més dels que hem fet.
El FR310XT que tenia abans era molt més imprecís, i arribava als 42,65-42,7 km.

Per sort la volta final compensava gran part, però igualment és molt trist que no respectin els corredors com calgui.

Tot lo demés està realment bé. Molt ben organitzat, molt barato, bons avituallaments, bossa i samarreta correcta, speakers amb moltes ganes de animar-nos... skaters per donar-nos gels i reflex.
Per a mi una marató 10... si no fos pels quilòmetres.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2018 13:01 #149 per guissona (Associat/da)
He llegit la crònica dues vegades, Dennis. He flipat. Ets un tio valent. A veure si serveix per donar un tomb a la teva vida, nano. Felicitats!

A mi ja em fa mal la boca i els dits de dir i escriure el que penso de les curses organitzades per la gent que fa la Marató de Tarragona. És una veritable llàstima.

Danigoal, tots tenim Strava. Predominen més els 42,0 que no pas els 42,3. I a la cursa de 30kms n'hi ha un colló de 29,8. A part que no és ni la primera ni la segona vegada. I segur que no és la última.

Enhorabona una altra vegada a tots.
Sandmann, em continua meravellant el teu ritme devora maratons.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2018 17:35 #150 per David C (Associat/da)
Respecte a la distancia, jo vaig fer la de 30 km, i si que es veritat que fins al .. ¿25? anaven uns 300 metres per sota de la distancia que tocava. pero a partir del 25, els km varen ser mes llargs, i a mi, concretament, em varen sortir 30.2 al finalitzar la prova .

Donat la rectitut del recorregut (pocs girs, i moltsissimes rectes), crec que el resultat dels gps pot ser prou fiable, per tant, en el meu cas, dono com valits els 30 km, ja que el error de messura, es prou raonable.

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2018 11:46 - 01 febrer 2018 11:47 #151 per tonivet (Associat/da)
Be, aqui teniu el meu totxo. No us avorrire aquesta vegada amb gaires numeros...

LA MARATO DEL PERICO DELGADO


Fa 4 anys vaig fer aquesta marató per tossuderia, tenia una lesió a la banda iliotibial des de feia gairebe 1 any; fins i tot les tirades llargues només les podia fer amb bici de carretera. Finalment, una injecció de cortisona un mes abans de la marató em va permetre ser capaç de còrrer més de 15 km seguits.Aquesta vegada el repte era intentar millorar el temps: 3h16'15”.

Per a canviar les rutines em vaig baixar un entrenament d'internet i el vaig adaptar a les meves característiques. Els que m'heu seguit ja sabeu que m'he fet un fart de fer ritmes marató, gens de sèries curtes i apenes ritmes de mitje marató aixi com gens de ritmes de 10km. A més aquesta vegada treball de gimnàs tipus core bastant poquet.

3 dies abans de la marató començo amb molèsties al coll que es transformen al dia següent en mal de gola i em venen a la ment les maratons d'en Danili i d'en Hansi. Com no vull arriscar, des del divendres prenc frenadol + antibiòtic tres cops al dia i el diumenge no prendré res.

Tot plegat junt al canicross de la setmana anterior que em va deixar les cames contracturades suposava una incògnita de la marca a fer, tot i que les meves cames i el meu cor havien memoritzat el ritme de 4'28” fore (4'30” reals) que suposaven fer/baixar les 3h10'.

A la linia de sortida ens trobem bona temperatura, gens de vent i quatre gats que faran la marato (no arribem a 500). Jo em trobo be, em poso un buff al coll perque la cosa no vagi a pitjor

Només fer la sortida fem un puja-baixa a un llac i ens anem cap a una rambla d'anada i tornada que fa baixada i pujada també, aixi que m'adono que la marató molt plana no serà. Al pas per la sortida (volta curta) fem els 5km primer però no veig on és exactament el cartell, fins ara no hi havia cap punt kilomètric. M'imagino que és la catifa del xip i pico el crono en 22'35”, uns segons més del compte però amb bones sensacions.

Tornem de nou a la mateixa rambla però aquest cop farem la volta gran. Les avingudes són molt rectes, llargues i força amples com a mi m'agraden; m'ajuden a agafar el ritme i no m'agobien. No obstant el perfil és “toboganero”: lleugeres baixades seguides de lleugeres pujades i sense cap metre pla; un “falso llano” com diu en Perico Delgado.

De totes maneres m'adono que el recorregut és bonic i entretingut, als avituallaments i posen bona voluntat però els punts kilomètrics estan fatal. A una marató només li demano que em donguin aigua cada 5km's i que com a minim posin els punts kilomètrics cada 5. Si donen gels o isotonic o reflex o aigua en botella o en got em dona igual. Es per aixó que a partir d'ací ja no pico parcials i a partir d'ací em guiaré per la mitjana global de ritme del rellotge (4'30”/km a poguer ser).

Un cop arribem al centre, els desnivells s'accentuen i la quantitat de gent també: ja ens animen i tot! Un cop enfilem la nacional de baixada, em passa en Dennis força fresc i penso que potser només farà els 30 km's. Fins aquest moment m'he creuat amb en Quicu111, DavidC i TeteXavi. Quan donem la volta per anar a buscar el mar fem una estona de pla però després ve una pujada sostinguda i llarga seguit d'una baixada amb força pendent. El rellotge marca 4'31” de mitjana.

Ara ja hi som al port, uns 5 km completament plans i a més sense vent que permeten agrupar-nos una mica. En Dennis es manté uns 100m devant meu i vaig amb tres companys de viatge que quan arribo a l'avituallament del 20 se m'escapen, tinc un petit problema amb una botella d'aigua. Passem la mitja marató (o el km 21 no ho se ben be) i el crono marca 1h33. Es impossible doncs el ritme mitja continua sent 4'31”.

A la sortida del port venen uns 5 km amb tendència a pujar i els meus companys de viatge s'escapen definitivament, ja començo a veure els primers corredors que caminen i es que comença a fer calor. Jo ja començo a tenir els quadriceps adolorits, penso que es massa aviat i avui tocara patir. El perfil no és pla i m'he encaparrat en mantenir el ritme de 4'30”.

Al acabar la volta gran ja portem 30 km's i la veritat és com si portesw ja 37. Les cames ja fan més mal, però els anims de la Julia i d'en jcarpa (a veure si surten els entrenos!) m'aixequen l'autoestima i les 6km d'anada de la volta final que tendeixen a baixar torno a posar el pilot automatic de 4'30”. Però ai! Quan arribo a la rambla del centre, una pujada d'uns 800m aci el ritme baixa estrepitosament , les cames fan molt de mal. Just donar la volta a la rambla i encara la tornada miro el rellotge que marca 4'32” encara prou be pero per les referencies que he vist fins ara se que la marato sera curta.

Amb creuo amb en Danigoal que fa mala cara i trobo que va més lent; segur que ell pensa el mateix de mi. Ara tot el que queda és un llarg “falso llano” fins a l'arribada, amb l'unic consol d'anar agafant els ultims corredors dels 30 km's i algun maratonia que va pitjor que jo. La llebre de 3h15 em passa al km 38, l'història de Tarragona es repeteix...

Els últims dos km's tinc l'impresió q en lloc de correr faig passes llargues i penso “tenia que haver fet algo de gimnas, t'has tornat mandrós”. “el canicross de la setmana passada em va deixar tocar”. Ja em dona igual el temps l'unic que vull fer es no caminar, per aixo en l'ultim puja-baixa del llac escurço la gambada encara mes i es fa eterna. Enrera no ve ningu aixi que em relaxo i finalment arribo a meta sense esma ni sprint ni res, estic destrossat.

3h15'45”, he perdut uns 5 minuts als ultims 6 km's. S'ha fet el que s'ha pogut, encara he millorat la marca de Tarragona 30 segons, pero aquesta vegada em falten minim 200m...

Un altre marató més la marató d'en Perico Delgado
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2018 11:49 #152 per tonivet (Associat/da)
Dennis l'enhorabona per la teva marató. Si entrenessis més i tinguessis una vida més regular series un supercrack!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2018 15:04 #153 per Dennis Teuling (Associat/da)
tonivet, bona crònica, ben explicat!

Sí, tothom sempre es queixa de la zona del port... però aquest cop era un plaer (sense gaire vent) poder córrer 5 kms plans. Amb els entrenaments has demostrat que sí vals un temps sub 3h10, però de totes maneres, potser no sigui mala idea fer una sessió de sèries una mica més ràpides!
Potser no tan exagerada com jo (que a mi m'encanten les sèries), però al menys fer sèries a ritme de mitja marató.
A mi em donen confiança, força a les cames, i a més augmenten la forma. A més a més... després sembla que les tirades siguin lentes.

Ens veiem a la propera!! I si no, a alguna tirada pel litoral... o millor encara, a la Marató d'Empúries B)

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2018 16:57 #154 per David C (Associat/da)
Denis, fins ara no he llegit la teva crónica, i t'he de felicitar. Ets un crack i ens acabes de donar una veritable lliço del que es coratge. Endavant nano ¡¡¡ a deixar els fantasmes del passat, i mirar el present i el futur amb optimisme ¡

Moltes felicitats ¡

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2018 17:24 #155 per Alba (Associat/da)
Holaaaa!
Escric aquí que aquest fil té més vida que el de les altres distàncies de la prova.

Abans de tot, enhorabona a tots per les maratons que us heu cruspit! Déu ni dó les marques que he vist pel recorregut tan trenca-cames! I enhorabona al Vicenç i l'Olga pels 15kms!

Dennis, només donar-te l'enhorabona: obrir-te per explicar els fantasmes és sempre una pedra difícil de gestionar. Trobo que has fet bé, ara els companys i companyes et farem costat en el que et calgui!
Per cert, ara entenc la teva expressió gens convençuda quan ens vam saludar abans de la prova. Però em vaig alegrar de veure't a la rambla que devies dur uns 32 o 33 kms i anaves ballant al ritme de la música que tenien posada allà!!

Per la meva banda, ja sabeu que vaig fer 30kms. Havia pensat que no escriuria res al respecte perquè em vaig quedar molt aixafada després de la prova. Suposo que no em puc queixar, va sortir a un bon ritme, però ho vaig passar FATAL. No sé què va passar i mai abans m'havia passat això però al km 10 em vaig prendre un gel i allà es va acabar la meva cursa. Algo em va sentar fatal (no crec que fos només el gel, devia dur ja la panxa malament), però el cas és que vaig córrer els 20kms restants marejada, amb molt mal de panxa i, sobretot, amb unes ganes horribles de parar i anar al lavabo... Juro que no sé com vaig aconseguir acabar. Al km 25,5 vaig estar a punt d'haver-me de parar obligadament. Coses de la vida, vaig controlar la situació in extremis... De fet, va ser creuar la meta, i em vaig passar 10 minuts al bany.

Després em vaig quedar molt amoïnada pensant que si la marató hagués estat aquell dia, no l'hagués acabat perquè hauria hagut de parar si o si. La panxa fatal però les cames tampoc anaven sobrades al 30...

Avui encara segueixo amb descomposició i problemes estomacals. I amb l'esperança de posar-me forta el més aviat possible. Però la realitat és que a nivell de coco, em noto baixa de forces i motivació.

Només em queda pensar que la feina ja l'he feta, i que estem a la recta final. Em moro de ganes d'acabar la marató i poder-me passar tota una tarda amb el David sense sortir a entrenar, bebent i menjant el que ens doni la gana i dedicant-nos temps l'un a l'altre!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2018 17:39 #156 per Jorfer (Associat/da)
Alba, quan estem en forma, com és el teu cas, estem tant fins que a la mínima es descontrola tot una mica. Per sort, encara no és el dia de la marató i tens temps de sobres per tornar a estar al 100x100 el gran dia.

Tonivet, un maratonià lluitador, perseverant, constant...segur que el trencacames i la calor et van passar factura. Fer 3:15 està molt bé. Felicitats.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2018 19:43 #157 per atmos (Visitant)
Molt interessant les cròniques, sempre aprenc quelcom. Enhorabona a tots/es ?

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2018 21:06 - 01 febrer 2018 21:09 #158 per Danigoal (Associat/da)
Com han explicat altres companys, de vegades decidir fer una marató porta una historia darrera
La meva va començar al acabar la de Dublin, al 2016, amb MMP de 3h13’. Havia acabat molt satisfet i pensava que ja seria complicat millorar i tornar a lluitar per sub3h10. La decisió va ser no fer-ne cap al 2017 encara que Donosti em temptava molt.

Pero justament aquells dies despres de la marató va començar la historia que em portaria a fer aquesta marató. Coneixer una noia d’aquestes terres va fer que uns mesos despres prenguès una decisió molt important: deixar la meva ciutat de tota la vida, la familia, el poc treball que tenia i anar a viure a un poble del Baix Camp. Personalment no em va costar prendre-la, aquesta decisió, i va resultar encertada no només personalment sino que a nivell de treball també ha millorat prou.

Esportivament, també vaig canviar la mentalitat. Volia disfrutar i ja no em motivava suficientment anar a fer noves MMP. Disfrutar de correr i altres activitats han fer que desde Dublin (15 mesos) nomes he fet 12 curses. Les selecciono més. Bé això i que em vaig pasar molts mesos sense fer gairebé ni un km

La idea inicial era aprofitar per fer les mitges maratons que no havia fet i que tenia ara tant aprop com la de Reus o Salou. Les dues havien de ser cap a finals d’octubre i principis de novembre. La casualitat va fer que una es deixes de fer i l’altre canviava de data a la primavera següent. Què fer doncs?

M’incric a la mitja de Tarragona que es fa a finals de novembre i poc despres, sense pensar-m’ho massa a la Marató. A uns preus espectaculars (15 i 27€ respectivament).
I toca posar-se a entrenar i mirar el punt de partida. Primers kms entrenant al’ultima setmana d’agost. Aprofito l’1 d’octubre per correr a Cornellà, veure alguns correcats i comprobar que no estic tant malament, baixant de 45’. Afino una miqueta i el punt de partida del pla específic es la cursa de Girona (22 d’octubre) on faig 42’. Millora considerable que em dona molts anims

El seguent “control” ja seria a la mitja on surto a buscar 1h35’ i acabo en 1h32’. Canvio l’ojectiu a 3h20-3h25. I aquest era el meu pensament, però amb dubtes perque no acababa de fer els kms setmanals que voldria amb les limitacions d’horaris que tenia aquelles setmanes i conscient d’haver fer un entrenament sense series ni pràcticament ritmes ràpids
Em planto a la sortida amb una mitjana de 50km setmanals corrent i la mentalitat de que les pujadetes no seran massa dures comparades amb les que he entrenat. Veig amb alegria que fa bona temperatura i no fa gens de vent i no m’ho penso: a per les 3h20’

La volta de sortida cap al llac m’agrada i saber que la farem fins a 4 vegades, em motiva (no tant al final jajjaja). I comprobar que fa 1km va bastant bé per després.
Els primers 5km poca historia, lleuger baixa i puja i de nou volteta al llac tornem a pasar per meta en 23’40. Clavat.

Toca anar cap al centre de Tarragona i fer la volta gran. Poc despres del km6 veig a la meva parella i ja no la veuré fins al km27. A aquestes alçades em sorpren lo relativament sol que vaig. Esperava algo més d’acompanyament entre els corredors de les diferents curses.
I a sobre tot jus abans d’arribar per primer cop a la plaça Imperial Tarraco giren els dels 15km

Em saluda el jcarpa i veig que el Dennis no ha girat. Bé!
Quan començo a mirar el gps per anar control·lant el pas del km10, em trobo el cartell gairebé 400m abans. Com pot ser aquest error tant gran? Ja em va pasar a la mitja i no es va compensar fins al km17. Confio en que pasi el mateix. Pero a partir d’ara em fiaré del fore. Marco el propi km10 en 47’24 (23’ 44) un altre clavat encara que era una mica favorable, pero ja amb gran part de la pujada forta per la rambla nova.
Anem cap a la planta amb algunes baixadetes ben bones i també alguna pujadeta considerable prò no tant dura com l’esperava: la de l’arrabassada. Paso el km15 (propi, 15’15 de GPS) amb un parcial de 23’37”. Total 1h11’01”
I encaro els kms més plans i m’accelero una miqueta però toca control·lar que encara queda molt. Al km17 agafo al quico111 que em diu que ja ha petat jajajajja. Clar si volia fer 3h45…

La tornada de l’espigó una miqueta de ventet a l’anar tant sol frena una miqueta de no res. Gir cap al serrallo i marco la mitja en 1h39’47”. Genial. Encara tenim uns kms plans fins el km23’5 aprox. La pujada cap a la Imperial Tarraco regulant i apretant a la baixadeta. Un parcial de 4km en 18’58. Km25 en 1h58’45” Cap a la sortida de nou. Prenent el segon gel i veient de nou a la meva parella, em resulta fàcil la pujadeta amb uns corredor que van acabar els 30km. Veig sortir de l'Anella Olimpica al Dennis i al tonivet. I jo els paso en, 2h22’19” (23’34)
Ara venen uns km facilets, encara que veig que no vaig guanyant els segons que tocaria, pero la mitjana segueix a 4’45… Fins a agafar la N340 cap a la Imperial Tarraco. Un lleuger ventet em comença a frenar i fer perdre segons. Saludo de nou a la meva parella al km33 i em mentalitzo en arribar en temps a la plaça. Però al km34 les cames ja em pesen i arribar a la plaça i fer de nou la pujada a la Rambla nova… bufff se’m fa molt dur. El parcial fins al gir es 5’01. Noestamostanmal. Pero ja no puc apretar a la baixada que ens queda. Fins al km38 encara controlo a 5’/km i la opció de fer 3h22’-3h23’. A partir d’aquí el ritme cau definitivament i la rampeta d’anada al llac em sembla l’Everest per les meves cametes faltes de kms. Apreto al final veient que potser no baixo de 3h25’ i pels pels… 3h24’57”

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2018 22:16 #159 per danili (Associat/da)
Passo pel fil després de molts dies sense connectar-me. Felicitats a tots i en especial al Dennis. Company, amb aquests entrada al fil has fet un pas important. Aquí hi ha gent d'una qualitat humana innegable que a partir d'ara vetllaran per tu. L'esforç més alt, però, l'has de fer tu mateix i mantenir-te nit i dia ferm perquè en les addiccions no es pot abaixar la guàrdia en cap ocasió. Quan dubtis pensa que la teva salut, la teva dona, els teus fills, valen molt. Bé, ho valen tot. Això i les maratons, una frivolitat que posem a la vida per fer-la més interessant!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2018 23:11 #160 per Dennis Teuling (Associat/da)
David i Alba, moltes gràcies :kiss: !!

Alba, doncs... ho vas disimular molt bé... no en teniem ni idea. Tenies molt bona cara!
Això el que expliques és terrible. 20 kms marejats i amb la panxa demanant la hora.
De totes maneres, no t'amoïnis campiona, que quan et trobes així (pot ser el gel, potser no) és normal que sembla que les cames tampoc tenien molta força. Segur que la propera no tindràs els problemes gàstrics i les cames aniran molt millor.
Ja has fet tot el treball i segur que faràs una bona marca a Castellón.

Danigoal, bonita història la teva! Si a sobra et trobes molt a gust al Baix Camp, millor impossible!!
Et vaig veure als 10K del 1-O de Cornellà i el diumenge semblaves altre persona. Molt més fi. Per això estic segur que aquesta marca de 3h24 és només el principi! En breu tornaràs als temps de Dublín (sempre que vulguis).

Molt bona crònica i com hem dit tots... aquesta paret al km 35 era igual de cruel que innecessari. Pujar per després baixar, i a tots ens va fer perdre molts minuts.
Ja has fet la primera marató a la teva nova terra!!!

Danili, gràcies! Tens tota la raó. Aquí hi ha molta gent d'una qualitat humana molt, molt bona.
No estic del tot d'acord amb això de la 'frivolitat', doncs per mi i per molts aquí, això de córrer és mitja vida. Gràcies!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.