Zurich Marató de Barcelona 15/03/2025

Zurich Marató de Barcelona 15/03/2025

06 Nov 2024 08:54 #1 per Jorfer (Associat/da)
Falten poc més de quatre mesos i ja tenim a l'horitzó una nova edició de la Marató de Barcelona.
Si tot va bé, tornarem a participar un any més i...seré ambiciós i buscaré un temps al voltant de 3h10' a veure si arribo i com arribo.
Il·lusió, treball i entrenament no faltarà.

Us apunteu?
Qui la farà?

Adjunt tenim l'enllaç de la web: www.zurichmaratobarcelona.es/ca/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2024 20:56 #2 per RUNandWINE (Associat/da)
Hola!

Doncs també faré la marató de Barcelona un any més.

Objectiu Sub 3:30. Tinc MMP en 3:33:54 aconseguida aquest any i ara ja toca baixar de 3:30.

Començo la preparació dilluns 25, aniré penjant els resums setmanals i em servirà de teràpia i motivació extra els dies que em faci mandra sortir.

El dia 17 Mitja de l’Espirall per veure el punt de partida, la setmana següent de recuperació i el dia 25 a començar a picar pedra de veritat.

Salut!

07 Nov 2024 16:37 #3 per Jorfer (Associat/da)
RUNandWINE la marató és disciplina, és constància, és esforç, és perseverança, és creure en les teves possiiblitats reals el dia de la prova.

Segur que ho faràs molt bé i assoliràs el teu objectiu, realista i factible.
Et seguiré.

10 Nov 2024 20:51 #4 per Hansi (Associat/da)
Em faria il·lusió fer-la, que el març passat hi vaig arribar després d'estar malalt de la panxa i no vaig poder fer més que 19 km. Tinc ganes de fer sencer el nou recorregut i de fer marató a Barcelona, a veure quan arribi l'època si estic físicament en condicions adequades. També intentaré entrar més al fòrum i en aquest fil en concret, que des de la pandèmia em desconnecto molt del mundillo de les curses i vull tornar a agafar el costum.

11 Nov 2024 12:14 #5 per Jorfer (Associat/da)
Doncs ja saps Hansi, a entrenar i ens veiem el 15M

21 Nov 2024 13:35 #6 per Jorfer (Associat/da)
Aquestes primeres setmanes són les darreres de la preparació de Màlaga així que un cop passi Màlaga ja us aniré donant detalls de com va la preparació.

Aquest diumenge faré 32 kms de tirada.

Continuem!!

23 Nov 2024 11:43 #7 per RUNandWINE (Associat/da)
Jorfer, quan empalmes dues maratons com prepares la segona?
No et centres tant en el volum perquè ja n’has fet molt i prioritzes intensitat? Prioritzes recuperació? Quina t’acaba sortint més ràpida, la primera marató o la segona?
A mi ja em costa una preparació a l’any, si penso en dues i consecutives ja “curtcircuito” 😅

Salut!

23 Nov 2024 12:48 #8 per Jorfer (Associat/da)
Hola RunandWine.
En el meu cas l'objectiu més ambiciós és Bcn i, tal com tu dius, durant la primera marató preparo més el volum sense descuidar la intensitat i, a la segona augmento el volum i mantinc la intensitat però donat-li una volta més, sense arribar al risc de passar-me.

El que estic aquestes darreres setmanes és un 70/30, es a dir un 70% del temps a baixa intensitat fins el tram inicial de la Z3, i el 30% restant en Z4 i Z5 del pulsòmetre. Estic gaudint dels kms suaus i així ensenyo al cos a cremar greix. De get, porto uns mesos i feia anys que no estava a aquestes alçades de l'any en 74/75 kgs. Suposo que arribaré a Bcn al voltant de 72. Ja veurem que el córrer amb menys pes corporal sempre ajuda.

Demà tinc la tirada de 32 kms pel Baix Maresme, a veure com va.

Vinga que ja falta menys.

24 Nov 2024 18:04 #9 per RUNandWINE (Associat/da)
Cremar greix, això és el que haig de fer…o directament no ingerir-ne 🤣.
Gràcies per respondre, estaré atent a la teva preparació.

Avui he acabat la pre-preparació i demà ja començo l’específic, ja aniré donant la tabarra per aquí 😅

Salut!

24 Nov 2024 18:19 #10 per aurelian (Associat/da)

Jorfer va escriure: Us apunteu?
Qui la farà?

No
y
Solo si alguien me da un dorsal gratix.

Sigo sin entender muy bien la propuesta de la maratón de Barcelona, esta bien tenerla aquí pero no se de que van. Como casi siempre saldré a ver la cursa como aficionado.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

24 Nov 2024 20:18 #11 per Jorfer (Associat/da)
Jo cada any els envio un correu demanant:
- preu diferent pels atletes locals
- preu superreduït o gratuït pels fidels com jo que portem més de 25 maratons de Bcn

però sempre em diuen que prenen nota.

Avui he fet 32 kms a 5:02 pel Maresme en progressió i 74,1kgs. Supercontent i motivat.

24 Nov 2024 20:50 #12 per RUNandWINE (Associat/da)
Aurelian, què et falta o què et sobra de la Marató de Barcelona?
Ho pregunto desde la curiositat per saber què valores d’una marató. Jo només he corregut la de Barcelona i no tinc referències per comparar 😅

Per cert, aquest any també hi ha sorteig de dorsals entre els associats? Encara no m’he inscrit i faria ràbia inscriure’m i que l’endemà sortís un post anunciant el sorteig…però faria més mal apurar esperant si hi ha sorteig i trobar-me entrenant per una cursa amb les inscripcions tancades 🤪
Algú sap alguna cosa?

Salut!

25 Nov 2024 17:12 #13 per Jorfer (Associat/da)
Tradicionalment i com detall pel fet d'organitzar un dels avituallaments de la marató, tindrem sorteig.
Ens ho hauria de confirmar la Cris que és qui el porta però jo diria que si tal com passa amb la mitja de Bcn.

01 Des 2024 12:33 #14 per RUNandWINE (Associat/da)
Bon dia,

Ja hi tornem a ser: ja he començat la properació de la que ha de ser la marató del Sub 3:30.

Setmana 1/16

Km setmana/Mitja setmanal/Km totals
58,55 / 58,55/ 58,55

He sortit 5 dies i destaco que tot està en ordre, tant muscularment com de càrdio cap problema.
Dimecres 40 minuts de fartlek on vaig suar de valent, divendres un 4 X 1500 que va sortir més fàcil que el fartlek de dimarts i avui un circuit progressiu d’anada i tornada on la tornada l’he fet 3 minuts més ràpid que l’anada. Han sortit poc més de 15 kms i m’han deixat aquella sensació agradable de “ganes de més”.

La propera setmana més i millor.

Salut!

01 Des 2024 17:24 #15 per Jorfer (Associat/da)
Molt bé RUNandWINE, construint base que d'això es tracta.

Per la meva banda he fet 56 kms i avui una tiradeta de 24 kms ja de baixada de cara a Màlaga.
S'apropa el tapering.

Divendres nit vaig tenir un ensurt amb una torçada de tormell però amb gel i algun iboprufè preventiu he pogut fer avui l'entreno previst.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats