Vine a córrer x l’ELA (Pistes Atletisme Santa Coloma, 29/2/20)

Vine a córrer x l’ELA (Pistes Atletisme Santa Coloma, 29/2/20)

04 Oct 2018 00:14 #21 per jaume86 (Associat/da)
Dissabte a les 9h ens trobarem al far de Vilanova i la Geltrú. Si veniu en cotxe podeu buscar al gps la platja del far i fins allà on pugueu arribar... serà on ens trobarem! Per allà hi ha diferents zones per aparcar, us penjo fotos amb les zones (en vermell) i punt de trobada (en verd, just passat el pont abans de començar la pujada). Arribareu en cotxe venint de Barcelona o Sitges per la ronda Europa i quan arribeu al passeig marítim hi ha una rotonda que haureu d'agafar la sortida que us quedarà a l'esquerra, on veureu un pont que acaba en un carrer que fa pujada, allà ens trobarem. Si passat el pont gireu a la dreta anireu cap a la platja del far però ja no es pot passar en cotxe i tan bon punt gireu, allà es pot aparcar o a la mateixa pujada, que és zona blava però ja no es paga (les màquines de pagament ja no hi son!)

D'altra banda, per aquells que vulgueu venir en tren, heu d'agafar el que surt de l'estació de Sants a les 8:06 de la via 9 o 10, que arriba a Vilanova a les 8:45. Si algú ve en tren i ho diu aquí, l'espero per baixar junts cap al far, són 10' caminant!

A l'acabar tindreu aigües i powerades gentilesa de l'associació! I, per suposat, farem la ST a la Taverna del Port!

Si algú vol dutxar-se a l'acabar l'ST, pot venir a casa, cap problema!



Llista!! Jo vinc:
jaume86
Ttx
fandes
barceruel
Judith
Jorfer
R61
DiegoLH

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Oct 2018 20:58 #22 per socanna (Associat/da)
Trobo una molt bona iniciativa.
Aquest primer dissabte no podré venir a Can jaume86.... Segur que us anirà genial.
Us espero al novembre a mossenaires:stucktongue :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2018 14:41 #23 per jaume86 (Associat/da)
No vindrà ningú més?!?? ??

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2018 14:42 - 05 Oct 2018 14:43 #24 per piri (Associat/da)
Eppp, jo :sunglasses:

Moltissimes felicitats per la proposta. M'encanta!

No em vullc perdre la primera, i espero no fallar a cap de les trobades (sobretot a la meva :stucktongue ).

Animeu-se a entrenar a Can jaume86!

Llista de la primera trobada
jaume86
Ttx
fandes
barceruel
Judith
Jorfer
R61
DiegoLH
piri + stitch (el meu gos format al VacarissesCorre :joy: )

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2018 16:18 #25 per fandes (Associat/da)

jaume86 va escriure: Dissabte a les 9h ens trobarem al far de Vilanova i la Geltrú. Si veniu en cotxe podeu buscar al gps la platja del far i fins allà on pugueu arribar... serà on ens trobarem! Per allà hi ha diferents zones per aparcar, us penjo fotos amb les zones (en vermell) i punt de trobada (en verd, just passat el pont abans de començar la pujada). Arribareu en cotxe venint de Barcelona o Sitges per la ronda Europa i quan arribeu al passeig marítim hi ha una rotonda que haureu d'agafar la sortida que us quedarà a l'esquerra, on veureu un pont que acaba en un carrer que fa pujada, allà ens trobarem. Si passat el pont gireu a la dreta anireu cap a la platja del far però ja no es pot passar en cotxe i tan bon punt gireu, allà es pot aparcar o a la mateixa pujada, que és zona blava però ja no es paga (les màquines de pagament ja no hi son!)

D'altra banda, per aquells que vulgueu venir en tren, heu d'agafar el que surt de l'estació de Sants a les 8:06 de la via 9 o 10, que arriba a Vilanova a les 8:45. Si algú ve en tren i ho diu aquí, l'espero per baixar junts cap al far, són 10' caminant!

A l'acabar tindreu aigües i powerades gentilesa de l'associació! I, per suposat, farem la ST a la Taverna del Port!

Si algú vol dutxar-se a l'acabar l'ST, pot venir a casa, cap problema!


Ei Jaume! Crec que agafar-me un llibre i disfrutar del viatge de tren des de BCN (fa massa que no xalo d'aquesta línia de la costa) prén força... Tindria lloc on deixar bossa mentre entrenem si a les 8:45 ens trobem a l'estació? Ja em comentes sense compromís i si és que sí ens trobem a peu de ferrocarril!

I si algú més de Barcelona s'apunta ;) canvio llibre per conversa més que interessant!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2018 16:48 #26 per jaume86 (Associat/da)
I tant Dani, cap problema. Com que portaré les ampolles de l’avituallament t’estaré esperant a les portes de l’estació amb el cotxe fora!! O si ho vols que ho anem a deixar a casa si dsp et vols dutxar, com prefereixis ?

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Oct 2018 08:16 #27 per Mona (Associat/da)
Que vagi molt bé!!!

Jo fialment hauré de treballar i no podré venir :( que ho passeu molt bé, la propera no tindrà excusa!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Oct 2018 08:31 #28 per jaume86 (Associat/da)
Quina llàstima Mona!!

Ens veiem a la propera ;)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Oct 2018 16:04 #29 per TtX (Associat/da)
Gràcies Jaume per l'entreno, la ST i m'ha encantat el recorregut que ens havies preparat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Oct 2018 16:24 #30 per jaume86 (Associat/da)
Moltes gràcies a tots vosaltres per venir, m'ha fet moltissima il·lusió!!

Aquesta ruta la faig sovint, en dies de rodatge de 10-12kms que no importa el ritme i així desconnecto de fer sempre la mateixa ruta pel passeig i s'agraeix sortir del pla per endinsar-te a la "muntanya" propera al mar.

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Oct 2018 17:05 #31 per Jorfer (Associat/da)
Gran entreno Jaume.
Tot perfecte: ritme, companyia, recorregut, st...
Bona iniciativa.

???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Oct 2018 17:14 #32 per piri (Associat/da)
Mooooltíssimes gràcies jaume86 per acollir-nos i cuidar-nos tan bé!

La primera trobada ha estat fantàstica, amb un grup de vuit correcats/es i un molt bon ambient hem anat vorejant la costa del Garraf trepitjant muntanya durant uns vuit quilòmetres. Després hem anat al port, farcit de cases de pescadors/es amb el mar sempre de fons per rodar quatre quilòmetres i mig més.

I al final una parada tècnica amb uns entrepans força complerts i bons.

Com ja vaig dir ahir, esperem anar a tots els entrenos per descobrir noves rutes, compartir moments i passar una bona estona.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Oct 2018 20:59 #33 per fandes (Associat/da)
Com deia al @corredors.cat trobo que aquesta és una iniciativa meravellosa! Encantat de poder conéixer en R61 i en Piri, que m'han semblat grans companys. De fer-la petar amb amics i coneixe'ls més, visca Judith, Barceruel, Jorfer i Ttx! I tot sota la batuta meravellosa del jaume86 , moltes gràcies per ensenyar-nos les teves zones d'entrenament, fer-nos sentir tan ben acollits i ser tan detallista. Un que repetirà sovint, aviam si hi ha sort i no em perdo la de Novembre!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2018 13:11 #34 per R61 (Associat/da)
Dissabte 6 d’octubre: Corredors.cat en la seva essència.
Gràcies Jaume per la teva hospitalitat . Ha estat una gran inici d’iniciativa.
Està clar que sempre et trobes amb sorpreses i aquest equip és una font de saviesa . Malgrat conèixer molt bé l’entorn del Garraf ( faig sovint el recorregut que fa el jaume però a l’inversa, des de Sitges), he acompanyat a la Judith i hem anat per un camí que no sabia ni que existia.
Així que he acompanyat i conegut a la Judith amb el seu entreno, que m’ha anat perfecte i desprès gaudint del passeig Marítim de Vilanova per acabar acompanyat als Cracks correcat, Jofer, el Tete, el Jaume, el Piri,el fandes i l'stitch ( el gos del piri que espera la nova equipació canina de corredors, se la mereix, és una canya). He de reconèixer que només he fet un km i mig amb ells, per a mi ha estat una supersèrie de 1500 i per ells ha estat una visita turística amb guia pel moll pesquer de Vilanova.
El remat final la ST, amb tots plegats. Converses molts interesants, escoltant bocabadat objectius, temps previstos i maratons finalitzades, etc. Només de escoltar el temps de la marató previstos d’alguns he acabat amb contractures: Nois aneu en compte amb les converses¡¡¡¡, podem ser molt perjudicials per alguns de nosaltres. En absolut companys encantat de poder compartir aquest futurs èxits amb vosaltres. Endavant i forces¡¡¡¡
Sinó em sorgeix cap inconvenient: ens veiem el dia 3 de novembre a Terrassa.

Rafa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2018 14:39 #35 per Jorfer (Associat/da)
R61 no et contracturis home que només són paraules. L'important és trobar-nos a gust amb el que fem i cadascú al seu nivell.

Va ser una gran trobada, d'aquestes que fan caliu.
Suposo que trobar un dia/hora i la conciliació de la vida personal, familiar, laboral i atlètica no ens permetrà estar en totes però a la mesura que sigui possible ho intentarem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2018 21:06 - 07 Oct 2018 21:10 #36 per Barceruel (Associat/da)
Res a afegir al que ja han comentat els companys. Una gran forma de començar aquesta iniciativa! :party: :party:

Molt ben organitzat per en Jaume86, molt bon rotllo a l'entreno i la ST i molt bona interacció de gent que no va vindre pero que ja s'han ofert a organitzar altres trobades a les seves zones d'entrenament. Gràcies JuanjoKyoKushin (o com s'escrigui :P ) i WillyDePooh!!

Deixo unes fotos de dissabte i canvio el títol a la propera trobada:

VINE A ENTRENAR A CAN SOCANNA (TERRASSA, 3/11/18)



2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2018 16:53 #37 per jaume86 (Associat/da)
El dia següent tinc mitja test vital de cara a la marató de València però com que no podré venir al desembre (coincideix amb la marató) i em fa molta il·lusió descobrir la zona de la socanna... en principi vindré! Encara que potser només a la st ;)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2018 21:58 #38 per grampy (Associat/da)
M'hagues fet ilu haver anat amb vosaltres aquet disabte pasat,a Can Jaume 86 , la marato de Budapest m'ho va impedir......Espero vindre s'ens falta a la propera , a Can Socanna !!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2018 17:58 #39 per fandes (Associat/da)
Jo tinc feina de llebre a la mateixa mitja que el jaume86 té de test però no em penso perdre la quedada... Així que allà estarem per fer uns kms i la st! Que la següent coincideix amb València i :(

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2018 17:43 #40 per jaume86 (Associat/da)
Grampy ens veiem a can socanna sinó abans!!??

fandes molarà passar dos matins seguits amb tu ?

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.