Vine a entrenar a Can Maria Luisa Muñoz (Vila Olímpica, 5/11/22)

Vine a entrenar a Can Maria Luisa Muñoz (Vila Olímpica, 5/11/22)

10 Abr 2020 09:40 #101 per Mona (Associat/da)

Barceruel va escriure: Gràcies a tots/es pel vostre feedback, no cap a mi (que també :cheer: ) sino cap a la iniciativa. En aquests moments de confinament en que també tenim una mica més de temps per organitzar coses, tot s'ha de dir, aquestes trobades son perfectes tan pel cos com per la ment. Així que...

AQUEST DISSABTE REPETIM!!!

Li paso el relleu a en Xevi Fisio, que ens farà una Master Class d'iniciació al Pilates.

En aquesta ocasió, ho farem des del compte d'Instagram de l'associació ( CLICKEU AQUI ) i després ho pujarem al nostre YouTube per tenir-lo accesible en qualsevol moment.

Apa. Dissabte a les 10:00, tots/es a fer Pilates amb en Xevi Fisio!! :party: :party:


:party: :party: :party:
Visca! Ens "veiem" demà a les 10h a Instagram!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Abr 2020 12:55 #102 per xevifisio (Associat/da)
Bon dia familia!
Pels que no heu fet mai pilates, un parell de consideracions:
No esmorzeu just abans de la sessió ( no serà dura, pero ens mourem força)
Descalços o com a molt amb mitjons ( les bambes ja les treurem de l'armari un altre dia)
Una o dos tovalloles aprop pet si heu d'adaptar algun exercici
Obligatori somriure mentrr es fan els exercicis.
Va, que xalarem!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2020 10:08 #103 per ericmm (Associat/da)
En el ordinado no veo tu cara :-)

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2020 10:22 - 11 Abr 2020 10:26 #104 per ericmm (Associat/da)
En el movil se ve bien!!

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2020 10:52 #105 per XaviCht (Associat/da)
Gràcies, crack. Genial! Però quasi em trenco :D. Ni amb coixí, la meva flexibilitat és penosa

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2020 11:13 #106 per pinelli (Associat/da)
Osties , m'he dormit .. es pot veure a un altre lloc ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2020 12:09 #107 per No Surrender (Associat/da)
Siiii, ho tens a les stories d'intagram a un video en directe al compte de corredors.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2020 12:12 #108 per No Surrender (Associat/da)
Moltes gràcies xefifiso per aquesta gran sessió!!! :party: :party: :party:
Jo ho he fet després, ja que m'he adormit! :?
Feia 13 anys que no feia Pilates i pensava no recordaria res i és com anar amb bicicleta! A més has fet unes xeplicacions perfectes!!! Ara m'he animat a potser tornar-ho agafar, ja que m'anava molt bé i estic segura que per córrer també m'aniria beníssim.

Gràcies una vegada més xefifiso i gràcies a Corredors per la iniciativa!!!!! :heart: :heart: :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2020 12:37 #109 per Jorfer (Associat/da)
Quan he tornat de comprar he vist la darrera part de la sessió.
Admiració absoluta per les teves grans explicacions i impressionant flexibilitat Xevifisio.
Després de la meva rutina he intentat fe algunes postures i deu ni do com costen.
Suposo que la flexibilitat és una de les qualitats físiques bàsiques que més perdem amb els anys a banda de que mai l'hem treballat.

Moltes gràcies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2020 12:48 #110 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Avui m'he iniciat amb el Pilates de la mà d'aquesta magnifica sessió i coincideixo amb el que explicaven XaviCht i Jorfer, la flexibilitat no es la que era però m'he sorprés a mi mateix del que he pogut arribar a fer.

Moltes gràcies a CoRReDoRS.CaT per la iniciativa i al Xevifisio per aquesta magnífica masterclass :raised: :raised: :raised:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2020 14:12 #111 per R61 (Associat/da)
Al final resultarà que ho trobaré a faltar...
Gràcies Xavi, ara ja ho tenim per sempre. Quan ho trobi a faltar doncs com els nens amb la Sirenita, o Mulan etc, 100, 200 vegades i vinga .
La ST amb espoilers inclossos, tranquil presi que no dic res.
M'he posat com objectiu anar alternant pilates i exercicis de la classe dissabte passat.
No decaiguei.
Molts, molts molts ànims a tots els que esteu treballant a primera fila, bé i també els que esteu, estem a segona, però sobre tot els que us esteu jugant el tipus, que grans ¡¡¡¡¡
Ara a esperar el que ens ha espoleixat ( es diu així?) el Presi.
Ens veiem.
Rafa , ah, la Núria també us envia molts ànims.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2020 15:33 #112 per jcarpa (Visitant)
Molt agraït aXevifisio de la sessió d'avui, he fet el que he pogut pq la flexibilitat la tinc reduïda.

Però són exercicis molt bons, sobretot pels que estem acostumats a sols Córrer i tenim molts desequilibris al cos a base d'anys de no compensar el córrer amb exercicis com els de la sessió d'avui.

Moltes Gràcies de nou,
Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2020 15:36 #113 per Barceruel (Associat/da)
Genial sessió, Xevi!! :raised: :raised: :raised:

L’he pujat a YouTube per tenir-la accesible quan desaparegui de les histories de l’Instagram:



Crec que treuré la data a aquest fil, perquè els entrenaments d’un cop al mes els estem convertint en sessions cada vegada més frequents, més variades, i més que ho farem! :muscle: :muscle:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2020 15:45 #114 per fandes (Associat/da)
Brutal!

Ens hem assabentat amb la Ther pocs minuts abans de començar i just després d'esmorzar... Tot malament vaja! :laughing:

Però el saber fer del Xevifisio ens ha deixat encantats. Es nota l'experiència :). L'hem fet super a gust i fent un treball que és magnífic.

Gràcies Barceruel per posar tantes facilitats per fer-ho accessible a tothom, desitjant veure que passa el següent dissabte ;)

Llàstima no haver-nos pogut afegir al post de després :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2020 18:27 #115 per xevifisio (Associat/da)
Bona tarda familia,
XaviCht: He començat avisant que no forcessiu, a distancia i sense estar-hi acostumat, hi ha un cert risc de fer-se mal
Pinelli: Com pots adormir-te sabent que em pots seguir en una sessió?:joy: , quina sort poder dormir fins tard...
No Surrender: Com m'alegra que et plantegis tornar a fer-ne. Tinc la teoria que ajuda a ser mes feliç
Jorfer: Moltes gràcies. Saps que les teories d'ara diuen que (en general)no hem de fer estiraments estàtics. La meva flexibilitat, ve tota del pilates, i jo no ho definiria com a estiraments
Josep58:Gràcies. Potser repetirem i tot
R61: Potser hauràs de canviar d'objectiu, perquè apart del pilates i la sessió del dissabte passat, crec que s'estan coent mes propostes...
jcarpa: Seria fantastic que en les teves rutines hi entressis una hora setmanal d'exercic diferent al correr
Barceruel: Gràcies a tu per tota la feina feta desde el darrera.
Fandes: El potser dissabte potser flipareu molt...
Quines ganes de poder-vos abraçar. Com diu aquell: Correcaaaaaats, sou molt bona gent!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2020 19:47 #116 per XaviCht (Associat/da)
No et preocupis, no forçava... d'aquí que m'exclami tant de no ser capaç de doblegar-me gens! :)

Crec que per dissabte que ve tampoc tinc sortida de cap de setmana ;) , estaré atent. Al final sortiré d'això més fort!

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2020 20:33 #117 per PereBoss (Associat/da)
Doncs aquí un altre que ha fet els exercicis d'aquest matí. Si més no hem fet el que hem pogut sense trencar-nos...
Com que ja feia temps que per molts costats em recomanàven fer pilates perquè m'aniria bé sobre tot per l'esquena, avui ha estat l'oportunitat pefecta per posar-s'hi.
Com diu na No Surrender intentarem ja no deixar-ho.
Moltes gràcies xevifisio per la classe :clap: :clap: , i gràcies als que esteu darrera les càmeres i que us trenqueu la closca per portar noves iniciatives. :thumbup:
Seguim!!!

Algun dia, no sé quan, arribarem a aquell lloc on realment volem anar ... Però fins llavors, els rodamons com nosaltres, hem nascut per còrrer

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2020 20:37 #118 per Mona (Associat/da)
Ha estat mooolt bé!!! Moltes gràcies Xevi_Fisio, m'ha agradat molt com ho has enfocat, jo només vaig fer pilates un cop fa molts anys i no em va agradar gens (val a dir que la professora no explicava com tu!), aquest cop m'ha encantat! Has explicat cada exercici molt bé i ara tenint-ho al nostre canal de Youtube ho podem repetir quan vulguem!
De totes maneres, com que sembla que encara ens queden dies per estar a casa :whistle: es podria repetir alguna altra sessió, que m'he quedat amb ganes de més!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2020 23:35 #119 per xevifisio (Associat/da)
Per cert, tinc un canal de youtube obert on poc a poc vaig penjant exercicis solts per aprendre a fer-los.
Youtube: Xavier Caritg

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2020 00:04 #120 per pinelli (Associat/da)
Gràcies per penjar-ho al Youtube ja que no tinc Instagram ni res ,, a veure si demà puc fer-lo , ja tinc ganes , bravo xevifisio

Please Entra or Crear compte to join the conversation.