Vine a entrenar a Can Maria Luisa Muñoz (Vila Olímpica, 5/11/22)

Vine a entrenar a Can Maria Luisa Muñoz (Vila Olímpica, 5/11/22)

12 Abr 2020 01:57 #121 per jorditogores (Associat/da)
Gracias Xevifisio por esta sesión increíble,jamás había realizado este tipo de ejercicios,junto a mi mujer,hoy hemos cambiado cardio,planchas y sentadillas por pilates y hemos disfrutado y conocido otro tipo de complementos magníficos para el atletismo,que la gran mayoría,yo el primero,los tenemos olvidados y por falta de tiempo,u otras excusas no los ponemos en práctica.Nos vemos pronto grupo,salud,y muchos ánimos, este asqueroso virus lo tenemos que parar entre todos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2020 15:21 #122 per xevifisio (Associat/da)
PereBoss, apart de l'esquena, et sentiras molt mes àgil
Mona, segurament que quan ho vas provar fa uns anys no estaves receptiva, tots canviem
Pinelliespavila amb l'insta que veuràs que pot ser molt útil
jorditogores, vale mucho la prna provar cosas nuevas, ya lo ves

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2020 19:48 #123 per jcarpa (Visitant)

xevifisio va escriure: Per cert, tinc un canal de youtube obert on poc a poc vaig penjant exercicis solts per aprendre a fer-los.
Youtube: Xavier Caritg

Subscrit, i si, aquests darrers 2 anys he incorporat un dia a la Setmana d'exercicis variats, core, estiraments, circuit Oberon/Oregon, etc... Pero tb es cert que quan vaig més apurat de temps, és el que em deixo abandonat durant temporades.

Salut,
Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Abr 2020 17:31 #124 per pinelli (Associat/da)
Molt bon entreno que vaig fer ahir , gràcies xevifisio , em va agradat molt i a mes ho vaig fer amb la meva dona , estaré atent per si feu més , vinga cuideu-vos :kissheart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2020 11:50 #125 per Barceruel (Associat/da)
ATENTS! Que aquest dijous tenim nova sessió d'activitat física confinada!!

Novament, en Xevifisio dirigirà una sessió de Pilates al nostre CANAL D'INSTAGRAM

Serà d'un nivell similar a la de l'altre dia, però introduint nous exercicis i repassant els bàsics. I alguna novetat que s'escapa del Pilates també. No us ho perdeu.

A les 19:00, tothom davant de la pantalla amb la estoreta preparada! ;)

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2020 14:07 #126 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Estrarem attent a les 19h el dijous correré avanç aixís faré doble secció :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2020 18:03 #127 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies Xevifisio per la teva disponibilitat a donar-nos un cop de mà sobre tots els "inflexibles" de playmobil. :joy:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2020 20:33 #128 per xevifisio (Associat/da)
Com després de la primera sessió no m'ha arribat cap notificació que em facin fora de corredors.cat, aquest dijous hi tornarem.
Si pot ser haurieu de tenir un tap de suro aprop, o sigui que ja podeu obrir una botella de vi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Abr 2020 13:40 - 23 Abr 2020 13:41 #129 per Barceruel (Associat/da)
SESSIÓ DE PILATES PELS QUE NO FAN MAI PILATES amb Xevifisio :top: :top: :top:

AQUESTA TARDA A LES 19.00, en directe a l'Instagram de l'associació.

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Abr 2020 20:46 #130 per MIGUEL SBD (Associat/da)
M'agradat molt aquesta clase Xavifisió :party: :great: m'ha costat moltisim lo depujar el suro amb els dits per la resta força bé amb algunes dificultats per part meva repetiré :clap: :clap: :clap: :clap:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Abr 2020 22:50 #131 per Josep58 (Associat/da)

Barceruel va escriure: SESSIÓ DE PILATES PELS QUE NO FAN MAI PILATES amb Xevifisio :top: :top: :top:

AQUESTA TARDA A LES 19.00, en directe a l'Instagram de l'associació.


Barceruel, jo sóc un d'aquests, vaig fer la primera i avui la segona, fent així alguna cosa diferent a les rutines d'exercicis que em són tant protagonistes aquest dies per no començar de cero quan ens donin permís per començar per còrrer a l'aire lliure.

Tot sembla indicar que en 2-3 setmanes podria ser, però tampoc en vull fer masses il·lusions, no fos el cas que encara s'allargués més.

Gràcies Xevifisio, Barceruel i a la resta de persones que les feu possibles

Salut a tothom ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2020 10:03 #132 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies Xevifisio pel teu temps.
Ahir hem aprés uns quants exercicis més. Ara caldrà posar-los en pràctica doncs jo vaig seguir la classe mirant la pantalla.

Molt bona iniciativa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2020 15:12 #133 per xevifisio (Associat/da)
M'alegro que us hagi agradat. Si mentre dura el confinament algú vol rebre gratis videos de diferents sessions, que m'ho faci saber, com en grabo un parell cada setmana us faré arribar l'enllaç.
Salut i kms!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2020 07:27 #134 per Barceruel (Associat/da)
Ja teniu al nostre canal de Youtube la sessió de Pilates que en Xevifisio va fer el dia de Sant Jordi:



I la setmana vinent serà el 1r dissabte de maig. Alguna sorpresa ens treurem de la màniga... ;) ;)

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2020 16:12 #135 per Mona (Associat/da)
Com portem els entrenaments?!
Ara ja fa uns dies que podem sortir a córrer, però encara és aviat per poder organitzar trobades.
Demà, 6 de juny, torna a ser el 1r dissabte de mes, com que ara podem sortir, però no podem fer grans trobades per entrenar, volem fer una nova proposta:
Que cadascú surti a entrenar per la seva zona, potser alguns si que podeu fer petits grupets perquè viviu a prop, feu alguna foto del vostre entrenament i la compartiu explicant-nos com és el vostre lloc d'entrenament, així tots podem veure per on entrena cadascú.
Què us sembla?! Demà ho veurem! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2020 21:17 #136 per Barceruel (Associat/da)
Segurament al juliol ja podrem trobar-nos a l’entrenament del primer dissabte de cada mes. El de juny, demà, encara haurà de ser virtual. El fem junts compartint-lo a les xarxes?

?? Fes-te un selfie, etiqueta’ns i digues el teu nick i municipi. #SocCorrecat

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2020 20:07 #137 per Josep58 (Associat/da)

Barceruel va escriure: Segurament al juliol ja podrem trobar-nos a l’entrenament del primer dissabte de cada mes. El de juny, demà, encara haurà de ser virtual. El fem junts compartint-lo a les xarxes?

?? Fes-te un selfie, etiqueta’ns i digues el teu nick i municipi. #SocCorrecat


Barceruel, tant de bo al juliol ja es puguin fer novament, senyal positiva de que el desconfinament segueix avançant de manera positiva.

Més enllà d'haver pogut tornar a fer esport a l'aire lliure i que per lloc de residència i feina molts entrenaments sempre els he fet sol, trobo a faltar participar en algun de col·lectiu

Sessió d'avui compartida :thumbup: , tenia descans per pla de treball, però fer "quatre exercicis" a casa també està bé ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2020 17:18 #138 per fandes (Associat/da)
Arrrrgggg, no ho vaig llegir... Sinó m'hagués sumat a la iniciativa de Juny. Ganes de trobada!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2020 17:33 #139 per Mona (Associat/da)
Companys, estem molt contents de poder reprendre, per fi, els entrenaments presencials!!!

Ara que ja fa un temps que tots correm a l'aire lliure i que finalment podem fins i tot canviar de província, és el moment per tornar a fer les nostres trobades del 1r dissabte de mes. En breu comença juliol, que arriba amb molta caloreta, però això no ens impedirà trobar-nos a Can Jorfer! Així no hi ha excusa, després de l'entrenament i la ST, qui vulgui pot remullar-se a la platja de Castelldefels.

En Jorfer no serà l'únic amfitrió, també hi haurà l'Asana i l'Agustin, així podem fer grups que portin diferents ritmes, ens dividirem segons els que vulguin anar més ràpid o més lent, com sempre, l'important és trobar-nos i compartir uns quants kms. El què si que farem junts és la ST final. Sobretot pels que vulguin fer el recorregut llarg cal portar sabatilles de muntanya, els nostres amfitrions ens mostraran que a Castelldefels no només hi ha platja!

Ens trobarem aquest dissabte 4 de juliol al Poliesportiu Can RocaPoliesportiu Can Roca (carrer del Castanyer s/n) de Castelldefels a les 8h (d'hora, sí, però penseu que si no després ens rostirem).

Ens veiem dissabte!!! :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2020 18:17 #140 per Sarcel (Associat/da)

Mona va escriure: Companys, estem molt contents de poder reprendre, per fi, els entrenaments presencials!!!

Ara que ja fa un temps que tots correm a l'aire lliure i que finalment podem fins i tot canviar de província, és el moment per tornar a fer les nostres trobades del 1r dissabte de mes. En breu comença juliol, que arriba amb molta caloreta, però això no ens impedirà trobar-nos a Can Jorfer! Així no hi ha excusa, després de l'entrenament i la ST, qui vulgui pot remullar-se a la platja de Castelldefels.

En Jorfer no serà l'únic amfitrió, també hi haurà l'Asana i l'Agustin, així podem fer grups que portin diferents ritmes, ens dividirem segons els que vulguin anar més ràpid o més lent, com sempre, l'important és trobar-nos i compartir uns quants kms. El què si que farem junts és la ST final. Sobretot pels que vulguin fer el recorregut llarg cal portar sabatilles de muntanya, els nostres amfitrions ens mostraran que a Castelldefels no només hi ha platja!

Ens trobarem aquest dissabte 4 de juliol al Poliesportiu Can RocaPoliesportiu Can Roca (carrer del Castanyer s/n) de Castelldefels a les 8h (d'hora, sí, però penseu que si no després ens rostirem).

Ens veiem dissabte!!! :party:


Obro llista :)
– Mona
– Jorfer
– Asana
– Agustin
– Sarcel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.