Cap de setmana. Casa Rural

Cap de setmana. Casa Rural

21 Jun 2011 10:20 #21 per Carmeta (Visitant)
Vindré en el punt àlgid de l'orgia... O sigui dissabte de cara a la tarda.... Per si estessiu esgotats i necessitéssiu relleu :whistle: :whistle: :whistle:


"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 10:36 #22 per caloreta (Visitant)
COMENCEM !!!!!

Repasseu llistes perquè ho passo tot ràpid i pot ser que em deixi alguna coseta o algú  :whistle:

DIJOUS 30 juny / DIVENDRES 1 JULIOL

Perill i Klureta uns cavallets per no avorrir-se. Pim pam, pim pam .... A veure focs artificials més interessants que els de Gavà  :rofl:

DIVENDRES 1 JULIOL ( CASA RURAL )

- Nemo / Tortgueta / Ari
- Perill / Vicky
- Xino / Maya
- Barbenas / Isa
- Dragan / Caloreta

DISSABTE 2 JULIOL

- DINAR :
- Yuki / Isabel / pelussilla / fada petita
- Squash
- Carmeta

- SOPAR
- Carles / Elena
- Troton

Em deixo algú ? O hi ha alguna variació horaris ?

EL JALAR !!!

La Isa s'encarrega de tot el menjar. Ella divendres comprarà tot i ja passarem números.
Jo conto que en total pujarà uns 100e per persona tot el cap de setmana àpats inclós.

DIVENDRES SOPAR
Pa amb tomàquet i embotit

DISSABTE DINAR
Amanida i espaguetis del Barbenas

DISSABTE SOPAR
Barbacoa

DIUMENGE DINAR
SARDINADA

Va bé ? Alguna variació ?

Ara miraré lo del tema dels llençols  :whistle:

Caloreta


www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 10:45 #23 per caloreta (Visitant)
No trobo res dels llençols  :oops: :oh: :'(

Potser serà convenient portar-ne per si de cas  :whistle:

Poso cosetes que he trobat ( La tona pot venir  :yipi: :yes: )

* Per fer la reserva cal ingressar el 50% del import. La resta del pagament es farà al arribar en efectiu.
* NO ES PERMET FUMAR DINS TOT L’ESTABLIMENT. L’incumpliment d’aquesta norma comportarà el desallotjament.
* A la cuina es disposa dels estris bàsics però NO es subministra oli, sal, vinagre, sucre, espècies, etc.
* Es disposa d’estris de neteja, aixì com sabó per rentar plats, per fregar terres, etc.
* Es disposa de barbacoa, que només es pot encendre amb carbonet que caldrà portar.
* Es disposa de farcells de llenya per a la llar de foc (3€ / u.)
* Es disposa de bressol.
* Es disposa de jocs de taula i lectura.
* S’accepten gossos no classificats com a raça perillosa . S’haurà de deixar un dipòsit previ de 100€ que serà retornat un cop es revisi l’establiment.
* NO és permes fer festes ni soroll despres de les 23.00h.
* El client retirarà les escombraries que generi diposintan-les al contenidor.

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 11:18 #24 per squash (Associat/da)
Hola

per ampliar les activitats del cap de setmana previstes per la caloreta, alguna d'atlètica?

M'agradaria sortir per les rodalies per fer una hora de farlek; no sé si algunes de les feres que hi haurà voldran acompanyar-me  :great:

Diumwenge el amtí per matar el geix de la barbacoa?  :he:



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 14:28 #25 per Carmeta (Visitant)
El tema llençols no afecta el tema orgia, oi? :whistle: :whistle: :whistle:

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 15:10 #26 per Didi (Associat/da)

Hola

per ampliar les activitats del cap de setmana previstes per la caloreta, alguna d'atlètica?

M'agradaria sortir per les rodalies per fer una hora de farlek; no sé si algunes de les feres que hi haurà voldran acompanyar-me  :great:

Diumwenge el amtí per matar el geix de la barbacoa?  :he:



Fins ara.

Jordi


Llàstima que no pugi que sinó t'acompanyaria a fer el farlek... :rofl:  :intello:

Salut! :jap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 15:52 #27 per Nemo (Associat/da)

Hola

per ampliar les activitats del cap de setmana previstes per la caloreta, alguna d'atlètica?

M'agradaria sortir per les rodalies per fer una hora de farlek; no sé si algunes de les feres que hi haurà voldran acompanyar-me  :great:

Diumwenge el amtí per matar el geix de la barbacoa?  :he:



Fins ara.

Jordi


Llàstima que no pugi que sinó t'acompanyaria a fer el farlek... :rofl:  :intello:

Salut! :jap:


A mi em passa el mateix, llastima que estigui lessionat, perque sino no una hora, tres .... :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 15:56 #28 per Nemo (Associat/da)
Crec que hi ha programada una "sortideta" apta per tots els nivells. El Xino es l'encarregat de montar-ho. Va parlar de pujar el Puigllançada o similar.

Squash pots fer el farlek pujant al Puigllançada  :666: :666: El Dragan segur que va amb tu i la Klu i el Perill tambe. Total van a passejar dijous, tenen temps de recuperar  :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2011 08:14 #29 per caloreta (Visitant)
A mi no em lieu !!! El perill el deixarà llesta el dijous  :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Caloreta  ;)

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2011 08:54 #30 per Carmeta (Visitant)
Bon dia :love:
A mí també m'agradaria fer una miqueta d'entrenament diumenge :yes:

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2011 13:27 #31 per perill (Associat/da)
Bon dia, si i dema la previsio es de millor. Floreta !!!, ja veuras com riurem plegats dinan..... a Baga  :glasses: :mdr:

Squash, diumenge et podem presentar al "Paul i la Paulina"  :intello: de segur que el farlek a tota castanya...., si mes no vols fer el Puigllançada, la casa es poc troç del Rebost i pots pujar al Niu  :whistle:

Salut i quilometres.

Jaume

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2011 08:47 #32 per caloreta (Visitant)
:mdr: :mdr: :mdr: :mdr: :mdr:
:mdr: :mdr: :mdr: :mdr: :mdr:

CAVALLETS  :love: :love: :love: :love:

Que bonic són els cavallets  :love: Com em tenen d'enganxada !! No els he acabat però només estar en aquelles muntanyes m'omple d'energia.

Quins macarrons, quin llom, quines galetetes ..... QUINES XUXES !!!

Perill !!  :love: Moltíssimes gràcies per portar la floreta a passejar  :rofl: :rofl: :rofl: Gràcies per tolerar el meu tercer grau !!  :mdr: I per tenir tant clar que dormiríem a Prats. La propera vegada m'avises que portaré recanvi de roba  :whistle: :rofl: :rofl: :rofl:

Teniem els cavallets a 23.15 !! Podíem fer-ho però una hora tard en la sortida, alguna petita incidència i les ganes de no voler patir la nit ens van ajudar a teniur seny i a fer uns cavallets diferents !!

Una vagada retirats el Joan ens va ensenyar la llum  :mdr: :mdr: :mdr: :mdr: I vam poder dinar a Bagà i començar la resta del super cap de setmana. DE CASA RURAL !!!  :party: :party: :party: :party: :party:

Passejar, Blas, gatets, musclus, caminar, relax, sardines, jocs, barbacoa, neveres, punts. primera cursa de sant genís, ampolles, panxing, menjar  .....

GRAN CAP DE SETMANA !! Per repetir !! ( i tot com sempre per culpa del Nemo  :surprised: )  :party: :party: :party: :party: :party:

Caloreta


www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2011 09:48 #33 per Carmeta (Visitant)
Inmens CAP DE SETMANA :party: M'ho he passat taaaaant bé!!! :party: :party: :party:

Moltes gràcies a tots :love:

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2011 17:53 - 11 Jul 2011 11:00 #34 per perill (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2011 13:25 #35 per caloreta (Visitant)

[flash=200,200] picasaweb.google.com/home?hl=ca&q=gmail&tab=iq [/flash]

Per recordar un bon cap de setmana !!!

Jaume


:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Si posessis l'enllaç o agrairia  :whistle:

Caloreta

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jul 2011 02:14 #36 per perill (Associat/da)
:666: avia´m ves hi prova de entrar-hi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :whip: :whip: :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2011 16:27 #37 per caloreta (Visitant)
Gràcies Peligru  :love:

Caloreta

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.