Llocs per fer ST's molt recomanables estrellats michelons

Llocs per fer ST's molt recomanables estrellats michelons

12 Jun 2011 21:04 #161 per Eulàlia (Associat/da)

Em reclamen que quan activem un altre cop les ST amb tapes de pedigrí.

En muntem una o què?


Doncs ja era hora, que sembla que estem perdent pistonada tots plegats  :whip: :whip: :party: :party:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2011 21:14 #162 per cat (Visitant)

Què passa! Que ens hem tornat abstemis?

:yes: :yes: :yes:  :sarcastic:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2011 22:09 #163 per Sancho (Associat/da)
Fa molta calor.  :glasses: 

Tinc molta set. 

Tinc ganes d'abraçades.

Vaja, que tinc ganes d'una X.T., quan? On? Qui? Preguntes que esperen respostes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2011 23:55 #164 per Eulàlia (Associat/da)

Fa molta calor.  :glasses:   



Tinc molta set. 

Tinc ganes d'abraçades.

Vaja, que tinc ganes d'una X.T., quan? On? Qui? Preguntes que esperen respostes


Jo vull una xt ja. Un divendres, un dissabte?

[move]Desperteu-vos!!!! [/move]
Proposta: dissabte, 2 de juliol. Lloc: Pubilla Cases al carrer ? Luarca? Ja hi vam anar. Hora: 19:00h

Llista:

Eulàlia

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2011 00:25 #165 per Sancho (Associat/da)
Glupss, el 2 de Juliol tinc cursa a Terrassa a las 20,15, que tal el divendres ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2011 00:35 #166 per solteron (Associat/da)
Bar Morrisson, Girona xamfrà Roselló, bones tapas a un preu diguem que raonable  :jap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2011 20:42 #167 per Sancho (Associat/da)

Tomamo nota del Bar Morrison. Ave si podemo aser má grande l i con má gente esta "trobada", sino aora, en agosto, que semos menos gente en la ciuda

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2011 23:33 #168 per Eulàlia (Associat/da)
:grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: On és la penya? On s'amaga? Covardicas. Bueno, al juliol potser també es pot fer, no?

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2011 23:45 #169 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola si algun dia vais a Cubelles os recomiendo la CERVECERIA LA PINTA especialidad de torrada con 2 pitxos 5´5€ la copa de zumo de cebada de 400cc no llega a 2€ está en el paseo maritimo frente a la térmica de Cubelles y a 300 mts. del nuevo MERCADONA, antes estaban en el parc de la muntanyeta de Sant Boi,el mismo dueño tiene enfrente una heladeria y la platja a 100 mts. que más podeis pedir, hay varios circuitos de montaña, yo el pasado domingo hice 10 kms. hasta costa Cunit 161 mts.+ y acabé con una de pitxos wenos,wenos.

Salut

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2011 00:08 #170 per solteron (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2011 07:07 - 30 Jun 2011 07:30 #171 per Josep 59 (Associat/da)


Jo vull una xt ja. Un divendres, un dissabte?

[move]Desperteu-vos!!!! [/move]
Proposta: dissabte, 2 de juliol. Lloc: Pubilla Cases al carrer ? Luarca? Ja hi vam anar. Hora: 19:00h

Llista:

Eulàlia

:grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: On és la penya? On s'amaga? Covardicas. Bueno, al juliol potser també es pot fer, no?


Cobardicas ? ? ?  Pues yo me atrevo....!!!    :yes: :yes: :yes:

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2011 17:31 #172 per Sancho (Associat/da)
El proper dia 9 de juliol, dissabte, a les 22.00 es celebra la clàssica "Caminada Nocturna de Barcelona", sortint aquest any del Parc de Cervantes i amb arribada a la Plaça Alfons Carles Comin de Nou Barris.
Són 13,5 km totalment assequibles i caminant.
Perquè ho dic? Doncs si la sortida és al Parc de Cervantes a les 22.00 ens dóna temps més que suficient per fer una XT a Pubilla Cases, ja que caminant ens plantem al Parc de Cervantes en 20 minuts.
Que us sembla?  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2011 17:50 #173 per Vicenç (Associat/da)
M’agrada aquesta proposta, especialment la part de Pubilla Cases… la resta doncs, si es te que fer es fa :party: .

Vicenç.

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2011 17:52 #174 per Josep 59 (Associat/da)

M’agrada aquesta proposta, especialment la part de Pubilla Cases… la resta doncs, si es te que fer es fa :party: .

Vicenç.


.........però fer-la per fer-la és tonteria. :beurk:

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2011 17:56 #175 per squash (Associat/da)
Hola

proposta alternativa.

mentre la caminada s'inicia a les 10 ens queden totes les tapes per endavant durant la nit i part de l'alba  :winktongue:



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2011 00:43 #176 per Enric59 (Visitant)
El 8 i el 9 sóc a Torredembarra. En un principi, a mitja tarda ja sóc a Barcelona. Però servidora, de caminada res de res.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2011 16:05 #177 per Eulàlia (Associat/da)
Jo sí a les tapes, i fins a la matinada , si cal  :winktongue:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2011 19:42 #178 per Sancho (Associat/da)
Malgrat que aquesta nova convocatòria d'una XT no fa sinó augmentar la mentida que només m'agrada menjar i beure i que el de córrer és pura anècdota, doncs, com deia, convoco
oficialment per al proper dissabte dia 9-7-11 en lloc encara a assenyalar, però, això si, a l'hospitalet, a les 20 hores, i, per a aquells que vulgui, com a pas previ a la Caminada Nocturna de Barcelona una ST o X.X.T.

Obro, com no, la preceptiva llista

LLISTA GOLAFRES X.T. 09-07-11  20.00 
RAUL
VIRGINA
BEGO
JOSEP MARIA
CARLES

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2011 20:27 #179 per Vicenç (Associat/da)

Malgrat que aquesta nova convocatòria d'una XT no fa sinó augmentar la mentida que només m'agrada menjar i beure i que el de córrer és pura anècdota, doncs, com deia, convoco
oficialment per al proper dissabte dia 9-7-11 en lloc encara a assenyalar, però, això si, a l'hospitalet, a les 20 hores, i, per a aquells que vulgui, com a pas previ a la Caminada Nocturna de Barcelona una ST o X.X.T.

Obro, com no, la preceptiva llista

LLISTA GOLAFRES X.T. 09-07-11   20.00 
RAUL
VIRGINA
BEGO
JOSEP MARIA
CARLES
VICENÇ


El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2011 20:32 #180 per Sancho (Associat/da)

Malgrat que aquesta nova convocatòria d'una XT no fa sinó augmentar la mentida que només m'agrada menjar i beure i que el de córrer és pura anècdota, doncs, com deia, convoco
oficialment per al proper dissabte dia 9-7-11 en lloc encara a assenyalar, però, això si, a l'hospitalet, a les 20 hores, i, per a aquells que vulgui, com a pas previ a la Caminada Nocturna de Barcelona una ST o X.X.T.

Obro, com no, la preceptiva llista

LLISTA GOLAFRES X.T. 09-07-11   20.00 
RAUL
VIRGINA
BEGO
JOSEP MARIA
CARLES
VICENÇ
EULÀLIA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.