Hola, jo també busco un grup d'entrenament

Hola, jo també busco un grup d'entrenament

29 Gen 2012 20:49 #1 per victorpoma (Visitant)
Hola a tots,

Sóc el Víctor, recentment he tornat a entrenar després d'un temps aturat per temes laborals i també perquè em feia mandra, per a que enganyar-nos jejeje. Estic buscant un grup de gent amb la qual sortir a correr i poder fer tirades de 5-10km, de mica en mica ser capaç de fer tirades de 15km, potser baixant una mica el ritme o potser pujant-lo. M'avorreix bastant sortir a córrer sol, necessito estímuls externs i crec que a aquest fórum puc trobar gent amb les mateixes inquietuds :)

Ara mateix estic preparat per aguantar 50-60min a 5min/km. M'agradaria trobar un grup d'entrenament adequat a aquests temps i a aquest ritme.

Visc pel barri del Fort Pienc, però no m'importa massa la zona dels entrenos mentre pugui trobar un grup adequat.
Agraeixo qualsevol tipus d'informació, si em podeu redirigir al sub-fòrum adequat, etc...

També voldria saber si és necessari està inscrit com a membre de corredors.cat, és a dir, pagar la quota, per poder accedir als entrenaments.

Moltes gràcies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2012 20:59 #2 per XaviPapell (Associat/da)
A La ciutadella tens un grup que fan entrenaments crec que dos dies a la setmana . El grup Ataraxia

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2012 14:23 #3 per Enric59 (Visitant)

A La ciutadella tens un grup que fan entrenaments crec que dos dies a la setmana . El grup Ataraxia


Papell, t'estàs convertint en el nostre mànager  :intello:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2012 14:24 #4 per Enric59 (Visitant)
Víctor, nosaltres, el grup ataràxic, entrenem al parc de la Ciutadella. Seguim un pla d'entrenament segons els objectius de cadascú i ens trobem un cop a la setmana, els dimecres, i ho combinem també amb entrenament a Montjuïc. Fes un cop d'ull al fil ( www.corredors.cat/index.php?option=com_j...x.php&topic=12426.60 ) per saber com quedem i vina quan vulguis sense cap compromís. Tothom és benvingut.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2012 20:02 #5 per victorpoma (Visitant)
Moltes gràcies per la info!
Ens veiem!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.