Triatló del Cardener 1/07/2018

Triatló del Cardener 1/07/2018

04 Jun 2018 12:51 #1 per Mona (Associat/da)
Aquesta serà la meva primera triatló d'aquest any, distància Olímpica, a veure què tal va! La meva idea és anar-ne fent una cada mes fins el 30 de setembre a veure si aconsegueixo fer la mitja distància. Mentrestant, anirem provant la distància Olímpica.:
1500m nedant :swimmer:
38km bici :bike:
10km a peu :runner:

No l'he fet mai, però me'n han parlat bé, i a l'estany de Sant Ponç si que hi he nedat unes quantes vegades i la veritat és que és ben xulo, així que a veure com va l'1 de juliol!

Aquest és el link amb la informació i les inscripcions:
http://triatlodelcardener.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2018 14:09 #2 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Ahir vaig estar a la presentació d'aquesta prova i el lloc i els paratges per fer aquesta triatló s'ho val :thumbup:

Mona, des de la part organitzativa allà estaré, a veure si ens veiem i puc animar-te ¡¡¡, molta força :muscle: i sort :thumbup:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2018 10:00 #3 per Jordi (Associat/da)
:woohoo: :great: Mona :muscle: :muscle:

Estava pendent de les meves vacances i motivació per entrenar i malauradament no tindré tantes com voldria ni en les dates que m'hagués agradat i no crec que entreni gaire, però si dius que faràs una al mes confio que encara tinc temps d'apuntar-me algun tot i que potser ja faig el canvi de xip per marató tot i que encara he de decidir quina o quines :wonder:

En fi, que molt content de llegir que vas a per totes i entenc que la mitja distancia serà el Half Costa Brava de Platja D'Aro :party: :party: , jo de moment apunto la data per si em va be venir a donar suport i ja diràs com va la motivació/entrenos i de més ;)


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2018 15:36 #4 per Josep58 (Associat/da)
Mona, moltes felicitats i enhorabona per la triatló feta. :clap: :clap: :clap:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2018 23:16 #5 per Mona (Associat/da)
Gràcies!!!

Una triatló molt xula! Enhorabona Josep58 i a tota la organització, us ho heu currat moltíssim!!! Estava tot molt ben muntat, deixar les coses als boxes, poder deixar el cotxe a Cardona on s'acabava i un servei de bus per portar-nos al pantà per començar a nedar i agafar la bici per fer un recorregut preciós i anar cap a Cardona. Molt contenta de comprovar que les baixades no eren tan bèsties com m'imaginava. I la bossa de regal molt xula!

Primera triatló de la temporada feta! Just el dia abans havia fet 1000m de la Travessia al Port de Barcelona, la meva primera sortida a nedar en aigües obertes de la temporada, mal fet... entre això i el meu lentíssim pas nedant, ha fet que la primera volta de les dues voltes que havíem de fer al pantà de Sant Ponç em costés molt, i la segona, amb calma i anar fent, poc a poc, sortint de les últimes de l'aigua. Aixecar el cap per agafar aire i veure el pantà amb el Prepirineu al fons és un luxe! En la bici m'avancen els pocs que havien quedat darrera meu a l'aigua (ara no recordo si 3, 4 o 5...) i jo avanço a una sola persona, quedant-me en la penúltima posició i fent el circuit soleta, tothom ja havia apretat cap endavant. Tot i així, anant cap al Santuari del Miracle es fa un tros d'anada i tornada i així he pogut gauidr de veure les velocitats dels altres participants, flipant... jo anava gaudint de les espectaculars vistes. En arribar a Cardona el millor tros per mi, el de córrer, però bastant dur pel desnivell i per la calor que ja picava de valent, per sort com que el circuit eren dues voltes m'ha permès poder córrer amb altres participants i avançar alguna posició, hehehe. El circuit de córrer és molt dur, uns desnivells brutals, però el paisatge s'ho val i molt encertat els diferents punts d'aigua d'avituallament per poder continuar sense deshidratar-se fins al final!

Al final temps millorables, així va bé començar la temporada, tenint moooolt de marge de millora!
Aquests han estat els temps:
1500m nedant: 42'24''
40km bici: 1h38'56''
10km corrent: 48'30''
Temps total: 3h 09' 50''
Me la guardo al calendari per l'any vinent, m'ha agradat moltíssim!
Ara la proera a Pont de Suert!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2018 22:52 #6 per Josep58 (Associat/da)
Mona moltes gràcies :clap: :clap: , el cert es que ho vàrem fer amb la il·lusió de que tothom pogués gaudir de la prova, la temperatura i les dificultats del perfil queden compensades amb unes vistes i paratges que no passen desapercebudes

Escoltar, llegir bones paraules es la millor recompensa que podem rebre per la feina feta. ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.