Mitja marato de Cambrils 25/02/2018 10h

Mitja marato de Cambrils 25/02/2018 10h

24 febrer 2018 14:06 #1 per tonivet (Associat/da)
Dema vaig cap a aquesta bonica ciutat de Tarragona a fer una mitja que mai he fet. Te fama de ser molt plana i de vegades curta; esperem que la roda de running solutions mesuri be aquesta vegada jeje. A la vegada sortirem amb els corredors de 10 km i ells faran una volta al circuit, nosaltres dos

Algu mes hi va?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2018 15:08 #2 per Vicenç (Associat/da)
Fa una any hi vaig anar, molt plana segons el mes GPS 65 m desnivell positiu i 65 m negatius, van sortir 21,07 km, la sortida es en baixada uns 500 m fins el passeig marítim, es fan uns 5 km dona la volta fins la sortida i això dues vegades, tot molt junt, dorsal, vestidors, dutxes.... demà hi torno :-) .

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2018 22:12 #3 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molta sort Tonivet!!

Ets un fix a terres Tarraconenses.
Aquest cop amb bon temps i faràs una bona marca!


Ja ho explicaràs!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2018 22:16 #4 per tonivet (Associat/da)
Gracies Vicenç molt ben explicat. Ens veiem alla

Dennis aquest cop es perque em va tocar en un sorteig! A veure si sona la flauta i baixo de 1h30

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2018 18:54 #5 per Vicenç (Associat/da)
Doncs ja està feta, segona participació, avui cues per recollir dorsal, tenien 500 números per cua, tot i la bona voluntat de tothom, en endarrerit uns minuts la sortida, la resta tot molt bé, al circuit ja el coneixia de fa un any, dia bo per córrer, potser ha sobrat l'aire i a nivell particular he trobat las cames molt pesades, te una explicació, tot "preparant mes o menys" la Marató de Barcelona, aquesta setmana havia fet molt volum i això avui ho he pagat, tot i així 1h 50' 37" (10 minuts mes que a Barcelona), però cap lesió ni molestia, ja ho diuen si entrenes per alguna cosa en concret no competeixis, però això .....es pels altres :-).
A la darrera pujada en Footing m'ha avançat sobradíssim!, felicitats.

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2018 23:33 #6 per tonivet (Associat/da)
Ben lluitat Vicenç el vent ha fet força mal als ultims 5 km's
Per la meva part tenia espwrances de fer sub 1h30 ja q mhavien dit q era una mitja molt olana. Confiava q encara mantendria la supwrcompensacio de la marato de Tarragona i si acobseguia mantenir el ritme amb la llebre 1h30 seria possible
Jo he fet mitja hora de rellotge de cua per a aconseguir el dorsal arribant una hora abans pero vaja ha donat temps descalfar
De ppi se mescapa la llebre 1h30 i tinc q anar esquivant gent lenta fins q hi arribo al km 2. Aqui portavem una mitjana de 4'08" i a mes estava agobiat amb tanta gent i mirar al terra tota lestona vigilant no caure.Finalnwnt em despenjo i el parcial dels primers 5km es de 4'12" tinc la llebre a 50 metres
Als segons 5km de tornada a la sortida el vent no es nota i vaig amb un grup de manyos de Fraga. La pujadeta a la sortida em fa baixar el ritme i marco 4'16" aquest parcial. La llebre esta mes aprop a yna rotobda de distancia
A partir daci els corredors dw 10km ja no hi son i estwm mes sols
Faig un grupet amb 3 mes q dura 2km i començo a avançar gent la mitjana ja es de 4'17"
De tornada final el vent comença a bufar gairebe de cara i tothom ja va molt estirat. El ritme comença a caure i surten kms a 4'20-4'25"
Cada cop q passo un corredor agafo lestela del seguent a veure si em tapa una mica el vent
A falta de 3 km mavancen 3 corredors del mateix club i un es queda enrera i jo em poso a aguntar darrera dell i els parcials milloren (4'18-4'20) pero lultima pujada em mata i finalment entro en 1h31'05"per una distancia total de 21'01
Veient resultats de mes gent veig q encara no he petat massa a lultim tram aixi q em dono per satisfet

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2018 15:24 #7 per Dennis Teuling (Associat/da)
Felicitats vicenç!!

Ara sense avatar, sense foto... ets el 'jovenet' de St. Boi? :unsure:
No passa res, a tope per la marató!!

Tonivet, sembla que el sub 90' t'està costant últimament.
Però, ehh, què passa amb el teclat. no s'entén :lol: :lol: :lol: :lol:
Doncs, fixa't que a Gavà podriem haver tingut el mateix problema amb el vent, però gairebé sense vent... el mateix moment!!
Al final el "regal" t'ha sortit agredolç...

No entenc perquè insisten en mantenir la seva ja molt mala fama respecte a la distància total, que segur faltava 200 mtr :angry:
I a més les cues... Ahir a Gavà no vaig veure molta cua i estava molt millor organitzat.

Vinga, la propera serà!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2018 18:52 #8 per Vicenç (Associat/da)
Gràcies Dennis, pels ànims de cara a la Marató i per fer que em tornés a posar foto, no soc de Sant Boi, crec que et refereixes al Runner Sant Boi.

Ens veurem a la Marató?, espero que si.

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2018 21:29 #9 per Dennis Teuling (Associat/da)
jaja, doncs.. m'esperava la teva cara, però sí estava confós amb el poble, que evidentment era el del Runner Sant Boi.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2018 02:42 #10 per footing (Visitant)
Una bona mitja, pero cal prendre unes quantes precaucions.
Primer de tot si que es cert que majoritariament es plana, pero els darrers 150-200mtrs en pujada son matadors. Seguim, al Baix Camp bufa el vent gairebe sempre, normalment mestral, aixi que durant el circuit de tornada i especialment a la pujada final, te l'acabes trobant... Cal dir que enguany no era massa fort.
Per la resta, correr al costat del mar i cap al final anar sentint les olors de les cuines dels restaurants local no te preu :great: :great:
Pocs correcats, vaig saludar en Darth Vader abans de sortir i la trobada amb en Vicenç just al final, i la meva dona Llucet, que anava pels 10k.
Objectiu baixar de 1h 50' temps final 1:49:22 aixi que aconseguit. Propera parada marato de Bcn, a pel sub 4h

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2018 13:06 - 27 febrer 2018 13:11 #11 per tonivet (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: Felicitats vicenç!!

Tonivet, sembla que el sub 90' t'està costant últimament.
Però, ehh, què passa amb el teclat. no s'entén :lol: :lol: :lol: :lol:
Doncs, fixa't que a Gavà podriem haver tingut el mateix problema amb el vent, però gairebé sense vent... el mateix moment!!
Al final el "regal" t'ha sortit agredolç...

No entenc perquè insisten en mantenir la seva ja molt mala fama respecte a la distància total, que segur faltava 200 mtr :angry:
I a més les cues... Ahir a Gavà no vaig veure molta cua i estava molt millor organitzat.

Vinga, la propera serà!!


No hi tenia masses esperances en fer sub 90' Dennis, ja fa 1 mes de la marató i crec que la supercompensació ha desaparegut i jo els deures no els he fet gaire.
Ja sabia que podia ser curta pero era una mitja que faltava a la meva "co.lecció" i diuen que "a caballo regalado no le mires el dentado" :lol:
Ja has vist al strava que el meu GPS marca 21,01km, per tant crec que si que 200m falten i aixó vol dir 50 segons més :sick:

PD: Avui no escric des del mòbil, es nota? :whistle:
Aquest diumenge aniré a Mataró a fer un canicross, a veure si tinc més sort

Please Entra or Crear compte to join the conversation.