Mitja marató del Mediterrani 5/3/2023

Mitja marató del Mediterrani 5/3/2023

04 Mar 2023 15:31 #1 per Jorfer (Associat/da)
Bona tarda.
Demà farem voltes amb dorsal pels carrers habituals d ‘entrenament fent la mitja marató del Mediterrani.

Farem foto CoRReCaT.
En breu direm on.

Fem barquetes?
Obro la primera:

Sub 1:40: Jorfer

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2023 15:49 #2 per Jorfer (Associat/da)
La foto la fem a les 8:45 davant de la porta del gimnàs, mirant el mar al costat Barcelona deixant el canal a la dreta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2023 14:14 #3 per Jorfer (Associat/da)
Bona matinal amb gran ambient per Castelldefels.
Curses de tres distàncies i amb moltes amistats i persones conegudes.

Després de la fot CoRReCaT i el cafetó hem anat a escalfar i després a rodar al ritme marató.
En principi hem fet una bona barqueta amb el Xarlie, Pescallunes, els germans Camiseta, Sergicb, Xavi i servidor amb la idea de buscar el ritme de 1h40 (4'44").

Hem sortit molt endarrerits i amb el km 2 una mica accelerat ja ens hem posat a ritme. Hem anat còmodes i en Xarlie al km 6 marxa doncs fa el deu. Després en Pere també diu que no es troba gaire bé i que pararà al deu marxant al posar una marxa més. Jesús també decideix parar per una petita molèstia al genoll.

Així que al pasar els 10 ens quedem quatre a la barqueta: Carlos, Xavi, Sergi i jo.
Ens hem trobat còmodes i o hem parat de passar a gent. Una noia dels Sedentaris s'ha unit al nostre grup al km 12 fins quasi l'arribada. A poc a poc els kms van passar i el rtime augmentant. A l'entrar al Canal decidim fer un progressiu la darrera part de la mitja acabant a menys de 4'/km. Als darrers metres Carlos i Sergi fan un canvi i jo no els puc seguir doncs no tinc canvis. Temps final: 1:37:56 molt content i amb confiança de cara a la cita d'aquí quinze dies.

Adjunto una de les fotos d'abans de la sortida.

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2023 22:46 #4 per Dennis Teuling (Associat/da)
Cert jorfer, gran cursa la vostra!!

Quin final amb el Carlos (o era Jesús) a 1000/hora i amb el temps que ja estimava de 1h38 :whistle:

Serà molt còmode fer parcials de 14' cada 3k Jorfer... molt fàcil de calcular ;)

3h17 :party: :party:

La meva cursa fatal, fatal. 10k amb l'intenció de fer 39', 3k a 11:51, però després a menys i després de 5k a 4'30 demanant l'hora 🤦‍♂️🤦‍♂️

Però al km 4,5 em va passar la llebre de 4' i després el Marc31 ens va passar com una bala. Segur que ha fet marca

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mar 2023 17:18 #5 per XarlieOne1 (Associat/da)
Un altre que va estar al Matinal d´ahir al Canal de Castelldefels, en el meu cas, per a fer els 10K.
La cursa era especial per a mi , a banda de ser "la de casa", perquè també corria, en el seu cas en el 5K, la meva dona, que va fer una molt bona cursa en 26:25.

Per part meva, tot i que estava planificat fer una cursa agradable amb el Sr.Door, finalment vaig sortir amb la barqueta de mites que anaven a 1h40 a la mitja. Tot i que vam sortir des de darrere...enseguida vam agafar ritme i ja clavant temps, vaig aguantar amb ells fins al km6, on al veure que anava fàcil, vaig decidir pujar un puntet més i apretar...fins que al km8 l´isquio que es va començar a queixar en la mitja de BCN va tornar a dir la seva, i ja no vaig poder fer un altre canvi de ritme...tot i això, objectiu més que complert, i quarta millor marca personal, 45:58.

Va ser un plaer veure tanta bona gent, com els Sincamiseta, SergiCB, Marc, Pescallunes, Luyzan, Manel58, etc....segur que em deixo gent! I per suposat tornar a saludar al Mister (gràcies pels ànims).

Per part meva, propera parada al Delta Prat...on intentarem consolidar ritmes (puges a la barqueta Jordi??)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mar 2023 20:52 #6 per Jorfer (Associat/da)
Dennis peques d'optimista. Em preocupa la calor que pot fer el 19M. Ja sé que queda en un ensurt les molèsties d'ahir. SuperQuico tu ha arreglat oi?

XarlieOne1 claro que si, anem al Delta a fer el que es pugui. Molt bona cursa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mar 2023 21:27 #7 per Dennis Teuling (Associat/da)
No, super Kiko ha vist que tinc un petit trencament en el tibial (que després fa mal al bessó). Em serveix d'excusa d'ahir :stucktongue

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.