24 hores per equips de 7 a 24 membres 15-16 desembre 2018

24 hores per equips de 7 a 24 membres 15-16 desembre 2018

24 Jul 2018 12:34 #1 per Mona (Associat/da)
Ja tenim obertes les inscripcions per a les 24 hores d’ultrafons en pista de Barcelona!!!
Com cada any, es podran córrer en diferents modalitats, en aquest enllaç trobareu totes les informacions referents a la modalitat d’equips d’entre 7 i 24 membres.
http://www.corredors.cat/24hores/
L’objectiu d’aquesta prova és ben senzill: córrer com més quilòmetres millor en 24 hores, entre les 12 hores de dissabte 15 de desembre a les 12 hores del migdia de diumenge 16 de desembre. Cada equip format entre 7 i 24 corredors o corredores decideix quan fer el canvi de corredor: cada hora, cada 2 hores... quan us sembli! Però és important ser ràpid a la zona de boxes perquè el rellotge no s’atura i la resta de participants tampoc!
La prova es disputarà, com els últims anys, a les pistes de Can Dragó a la Meridiana (carrer Rosselló i Porcel, 7).
Enguany el 100% de la recaptació es destinarà a Nexe Fundació, que treballa per millorar la qualitat de vida de les famílies i els infants i joves amb pluridiscapacitat. En aquest enllaç podeu conèixer millor la feina que fa aquesta fundació: www.nexefundacio.org també podeu visitar el seu canal de Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=sRePRPqtFX8

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2018 17:42 #2 per Jorfer (Associat/da)
Genial.
Tornarem a participar a veure si ho fem una miqueta millor que l'any passat.
;) :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2018 20:10 #3 per fandes (Associat/da)
Ganes de tornar a participar en aquesta prova tan bonica! I per un dia "fer la punyeta" a l'equip oficial de corredors :P. Ho passarem molt bé amb tantes proves de les 24 hores!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2018 20:47 #4 per Jorfer (Associat/da)
Sembla que tindrem un gran nivell entre els equips participants.. :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2018 23:06 #5 per mario.cat (Associat/da)
Des de Xipiruns.cat, estem montan dos equips de 24 persones per fer relleus d'una hora. Tot aquell que no tingui equip i vulgui pasar una estona entre rialles i bons amics, que no ho dubti i s'apunti a la llista oberta a la web www.xipiruns.cat

Vinga que cada any ens ho passem molt bé i aquest any no serà menys. Us esperem. Apunteu-vos al llistat de participants i mes tard ja es farà la assignació de les hores. Gaaaaaaaaasssssss Xipiruns !!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2018 12:20 #6 per Jorfer (Associat/da)
Un any més el grup de la casa JB TeaM: PeR SeMPRe ZeNoN ens hem apuntat per a donar voltes solidàries durant les 24 hores. Intentarem fer-ho el millor possible fent pinya, suport i ajut en aquesta gran cursa de l'ultrafons, corren i en forma de voluntariat.

Ens veiem un any més.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2018 08:42 #7 per Sarcel (Associat/da)
El Run2Live BCN tampoc no faltará.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2018 13:48 #8 per Mona (Associat/da)
Ei! Si us voleu apuntar, recordeu que avui tanquem inscripcions! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2018 20:34 - 14 Des 2018 20:35 #9 per Josep58 (Associat/da)
Eeeeeiiii ¡¡¡ que això està a unes poques hores de començar, aprofiteu per descansar bé aquesta nit i molta sort a tots els equips.

Ànims i molta força ¡¡¡ :great: :muscle:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2018 21:40 #10 per fandes (Associat/da)
Gràcies Josep58! Va ser brutal participar-hi, i aquest any poder aconseguir dur la samarreta de les petites (cada cop menys) Sofia i Sara a dalt del podi! Felicitar també a l'equip de Corredors.cat per lluitar de tu a tu amb tantes baixes (i aconseguir una genial 3a posició) i tants altres compostos per associats i companys, bravoooo!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2018 09:11 - 18 Des 2018 09:22 #11 per Mona (Associat/da)
Moltes felicitats a tots els corredors, i un gran enhorabona als guanyadors! Se us veia córrer fletxats!

Us deixo el linklink on podeu veure les fotografies, i si en teniu, també les podeu compartir! ;). 10.000 gràcies!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2018 11:28 #12 per Sarcel (Associat/da)
En Run to Live BCN hem acabat en la vintena posició de 26 equips, molt contents i orgullosos de participar en aquest gran esdeveniment.
Fandes, m'en alegro molt d'aquest podi de l'equip del Diario de Sofia y Sara que lluita per fer difusió de la AME: Atrofia Muscular Espinal.
De fet, tinc un desig per l'any vinent: que la recaudació vagi a favor de la FundAME, una fundació creada per afectats d'aquesta malaltia i que m'imagino la família de Sofia i Sara n'és socia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2018 17:26 #13 per jaume86 (Associat/da)
Enhorabona a tots els equips!! Recordar que aquesta prova és l’única no competitiva que organitzem durant les 24h, malgrat que el podi és ben lluitat. Personalment no veig massa clar passar-se 24h fent series de 800m però és només la meva opinió. Sempre i quan no hi hagi cap accident...

Aviat ens reunirem per fer la valoració de la prova d’enguany i posaré sobre la taula el canvi d’ong que comentes! Encara que hi hagi gent que no ens coneix i es permet el luxe d’opinar sense saber què fem, la nostra prova és inequivocament solidària.

Sarcel va escriure: En Run to Live BCN hem acabat en la vintena posició de 26 equips, molt contents i orgullosos de participar en aquest gran esdeveniment.
Fandes, m'en alegro molt d'aquest podi de l'equip del Diario de Sofia y Sara que lluita per fer difusió de la AME: Atrofia Muscular Espinal.
De fet, tinc un desig per l'any vinent: que la recaudació vagi a favor de la FundAME, una fundació creada per afectats d'aquesta malaltia i que m'imagino la família de Sofia i Sara n'és socia.


2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2018 21:21 #14 per Jorfer (Associat/da)
Enhorabona a totes les persones que van participar donant-lo tot per una causa solidària.
Ha sigut una competició fantàstica i amb el nivell atlètic més alt de totes les edicions.

A nivell individual, he fet tàndem amb meu amic Rugbyman, amb la intenció d'ajudar als equips on majoritàriament corre gent de l'associació: Jb., xipiruns i gpt&ipsi. Ha sigut una bona tirada finalitzant els tres relleus amb 37,4 kms. Nosaltres també hem fet tandes de quinze minuts per ser més portables que no totes seguides.

A vegades, sembla un contrasentit, en una prova de ultraresistència fer sèries curtes, però els humans som així de competitius i l'ingeni ens porta a planificar tàctiques increïbles per portar-nos a la primera posició, però mentre el reglament no digui el contrari i s'especifiqui la forma en que s'han de fer els relleus...doncs barra lliure.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2018 21:50 #15 per fandes (Associat/da)
Moltes gràcies Mona! Per la felicitació i sobretot per la feina que feu. Encara que com comentaré més endavant em tira una mica endarrera quan la cosa es posa massa competitiva (sembla contradictori ho sé xD)

Sarcel va escriure: En Run to Live BCN hem acabat en la vintena posició de 26 equips, molt contents i orgullosos de participar en aquest gran esdeveniment.
Fandes, m'en alegro molt d'aquest podi de l'equip del Diario de Sofia y Sara que lluita per fer difusió de la AME: Atrofia Muscular Espinal.
De fet, tinc un desig per l'any vinent: que la recaudació vagi a favor de la FundAME, una fundació creada per afectats d'aquesta malaltia i que m'imagino la família de Sofia i Sara n'és socia.


Moltes felicitats equip! Sens dubte, aquest que comentes és juntament l'esperit de la prova, també he de dir que per mi el luxe va ser trobar-nos i abraçar-nos! :D I gràcies per pensar en aquesta causa i proposar-la per l'any següent, creu-me que em faria una il·lusió terrible.

Jorfer va escriure: A vegades, sembla un contrasentit, en una prova de ultraresistència fer sèries curtes, però els humans som així de competitius i l'ingeni ens porta a planificar tàctiques increïbles per portar-nos a la primera posició, però mentre el reglament no digui el contrari i s'especifiqui la forma en que s'han de fer els relleus...doncs barra lliure.


És una reflexió boníssima Jorfer! I encara que sembli un contrasentit després de fer una competició tan rodona enguany... Estic totalment d'acord que les sèries curtes no tenen cap sentit, en una competició que veig més de resistència com bé comentes. El que clar, sent una prova no competitiva, que anima a tothom a participar trobo difícil posar límits per reglament. Però jo seria feliç :P si tots els equips sortissim i parèssim "a boxes" alhora, tots els participants obligats a fer la seva hora de forma seguida!

Veig que el jaume86 també és de la mateixa opinió, i pel que vaig poder comentar prèviament i el mateix dissabte uns quants associats més.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2018 22:49 #16 per angel101 (Associat/da)
Ante todo quiero felicitar a la organización correcat porque nos brinda año tras año la posibilidad de disfrutar este evento tan espectacular, sois geniales!!!
Pero también quisiera comentar lo siguiente: prueba dónde se pone un podium, se reparten medallas, se dan premios, se reconocen récords, pero claro........no es competitiva, mmmm, no sé, no lo veo claro.
A cuántas cursas con fines solidarios vais/vamos? Muchas verdad? pero una vez nos ponemos el dorsal, queremos competir, competir al menos contra nosotros mismos...qué tiene de malo competir?, superarnos,.. a mi al menos me encanta competir!
Además, en qué delgada línea separamos lo que son series cortas?? Porque para mi, hacer relevos de 2-3 km en una prueba de ultrafondo también me parecen cortas, depende del prisma bajo el que se mire. Todo es opinable evidentemente, pero creo que se pierde de vista cuál es el objetivo de la prueba (desde la prueba individual de las 24h, a los relevos de hasta 24 corredores) que es hacer la mayor distancia posible.
Se disfruta corriendo, distancias cortas, largas, rápido, lento,por montaña, asfalto o tartán....no perdáis nunca eso de vista.
Bueno, es sólo mi opinión. Un saludo y un abrazo para todos.
Felices fiestas!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.