Ara mateix encara pujat per els núvols.

Després del desastre de la Marató de Barcelona tocava com a objectiu principal treure’m la espineta de sobra. Per això encara que en quedava sense dorsal per fer les 24 hores individuals aquestes 6 hores en venien como anillo al dedo.
Després de la confusió de Dissabte, que en presento a les 5:30 de la tarda a pistes pensant que eren de 6 de la tarda a 12 de la nit, QUIN FALLO

.. Bueno, però en va be per quedar-me a animar una mica a les besties pardes i torno cap a casa.
Cap a les 9 de la nit encara en queden mes ganes de veure com va tot,
Barceruel va de fabula,
Krlos porta bons km.
Ara va tocadeta i
JRDi69 ja camina, mmmm. En quedaria mes estona però he de descansar per demà.
Me aixeco d´hora a les 4:30 ja que no es tracte de anar amb el estómac buit, he dormit be i la temperatura es ideal, fresqueta i pinta que farà bon dia. Visc molt a prop de Can Drago així que no cal córrer, a les 5:30 en presento a pistes. Quin goig veure aquell ambient, les ganes de córrer son enormes. En poso a sortida i endavant.
La tàctica la tenia molt clara , no forçar ritme i escoltar sensacions.
El Gamin programat per controlar només els km. pulsacions, ritme per volta cada hora i ritme mig total aquesta vegada a km/h.
Objectiu fer la marató de un tiron i sobrepassar els 50 km al final, això suposava no baixar de 8,5 km. per hora de mitjana
La primera hora passa con si res, ritme cardíac per sota de 130 i per sorpresa meva per sobre dels 10 km/h. Vaig super còmoda i les tres hores següents segueixen amb la mateixa tònica.
Per tant amb planto a la Marató amb 4:12 segons Garmin. El oficial segurament hi han variacions, tant amb ritme com a distancia però no importa, aquesta vegada no hi he anat cap cop a mirar les pantalles. Tot sobre el meu Garmin, ja suposo que no es real doncs la majoria de voltes sinó be totes les feia pel el carril mes exterior.
Primer objectiu assolit. ¡¡¡
El sol comença a escalfar i en sobre la roba, canvi de vestuari i continuar amb la resta. El ritme inconscientment me ha baixat però no em preocupa, en dedico simplement de gaudir del ambient i si pot ser de no tenir que caminar.
A falta de hora i mitja ja en costa bastant seguir trotant i no caure amb la temptació de fer alguna volta caminant, sort que tenim un spiker genial que anima un monton i et treu forces de on no hi han, o com a mínim van justetes.
Final de la prova . Gamin marca 56,79 Km. A 9,5 km7h i 139 pulsacions de mitjana.
Oficials 54 km. i poc.
Segon objectiu assolit i sobrat ¡¡¡
Així que a banda de km mes o menys feliç de no haver tingut que caminar ni una passa. Nomes per repostar Mandangas varies, aturada tècnica i per el canvi de roba.
I convençudíssim que molt os ho dec a vosaltres, moltes gracies per el vostre escalf.
I menció especial al meu animador incondicional
JRDi69 no ha perdonat ni una sola vegada si ens veiem per animar-me, gracies amic.