6 hores d'ultrafons en pista de Barcelona

6 hores d'ultrafons en pista de Barcelona

03 Nov 2021 08:21 - 03 Nov 2021 12:19 #1 per Mona (Associat/da)
Juntament amb les 24 hores d'ultrafons en pista de Barcelona celebrem també les 6 hores d'ultrafons en pista, si tens ganes de fer una magnífica prova d'ultrafons amb bon ambient, ja pots inscriure't a les 6 hores!
Com cada any hi haurà diferents proves paral·leles que acompanyaran als corredors i corredores que estaran corrent de manera individual. En aquest enllaç hi ha totes les informacions referents a la prova:
http://activitats.corredors.cat/24hores/
Com cada any, és important llegir-se bé el reglament, però aquest any també la normativa covid.

L’objectiu d’aquesta prova és ben senzill: córrer com més quilòmetres millor en 6 hores, entre les 00 hores de la mitjanit a les 12 hores del migdia de diumenge 12 de desembre.

La prova es disputarà a les pistes de Can Dragó a la Meridiana (carrer Rosselló i Porcel, 7).
Enguany el 100% de la recaptació es destinarà a PALLAPUPAS - Pallassos d'hospital, riure per curar. En aquest link hi podreu trobar més informació: https://pallapupas.org/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2021 21:59 - 09 Des 2021 22:00 #2 per Antirco (Associat/da)
Be..
Aquest any he badat i en perdo les 24 hores individuals que son les que mes me agraden. Tampoc he pogut rascar les 12 així doncs en tindré que conformar i tornar a les sis hores per tercera vegada (2012 Can drago 57 km. I 2017 Vilafranca del Penedès 52 km.)
Ara mateix no tinc ni idea que sortirà, He mantingut un entrenaments durant tres mesos de uns 50 km. setmanals.
Sembla que la temperatura serà fresqueta però suportable, no massa vent i no hi ha risc de pluja.
Portaré un parell de samarretes i una tèrmica per si de cas.
El dopatge no el tinc clar. amb aquest tema mai he sigut massa curós. (així en va)
Per lo demes molt il·lusionat de compartir unes hores amb vosaltres. I sobretot amb als companys de 12 i 24 hores per tornar a sentir aquell pip, pip pip i anar sumant voltes.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2021 15:31 #3 per Antirco (Associat/da)
Ara mateix encara pujat per els núvols. :innocent:
Després del desastre de la Marató de Barcelona tocava com a objectiu principal treure’m la espineta de sobra. Per això encara que en quedava sense dorsal per fer les 24 hores individuals aquestes 6 hores en venien como anillo al dedo.

Després de la confusió de Dissabte, que en presento a les 5:30 de la tarda a pistes pensant que eren de 6 de la tarda a 12 de la nit, QUIN FALLO :sick: .. Bueno, però en va be per quedar-me a animar una mica a les besties pardes i torno cap a casa.
Cap a les 9 de la nit encara en queden mes ganes de veure com va tot, Barceruel va de fabula, Krlos porta bons km. Ara va tocadeta i JRDi69 ja camina, mmmm. En quedaria mes estona però he de descansar per demà.

Me aixeco d´hora a les 4:30 ja que no es tracte de anar amb el estómac buit, he dormit be i la temperatura es ideal, fresqueta i pinta que farà bon dia. Visc molt a prop de Can Drago així que no cal córrer, a les 5:30 en presento a pistes. Quin goig veure aquell ambient, les ganes de córrer son enormes. En poso a sortida i endavant.

La tàctica la tenia molt clara , no forçar ritme i escoltar sensacions.
El Gamin programat per controlar només els km. pulsacions, ritme per volta cada hora i ritme mig total aquesta vegada a km/h.
Objectiu fer la marató de un tiron i sobrepassar els 50 km al final, això suposava no baixar de 8,5 km. per hora de mitjana

La primera hora passa con si res, ritme cardíac per sota de 130 i per sorpresa meva per sobre dels 10 km/h. Vaig super còmoda i les tres hores següents segueixen amb la mateixa tònica.

Per tant amb planto a la Marató amb 4:12 segons Garmin. El oficial segurament hi han variacions, tant amb ritme com a distancia però no importa, aquesta vegada no hi he anat cap cop a mirar les pantalles. Tot sobre el meu Garmin, ja suposo que no es real doncs la majoria de voltes sinó be totes les feia pel el carril mes exterior.

Primer objectiu assolit. ¡¡¡ :v:

El sol comença a escalfar i en sobre la roba, canvi de vestuari i continuar amb la resta. El ritme inconscientment me ha baixat però no em preocupa, en dedico simplement de gaudir del ambient i si pot ser de no tenir que caminar.
A falta de hora i mitja ja en costa bastant seguir trotant i no caure amb la temptació de fer alguna volta caminant, sort que tenim un spiker genial que anima un monton i et treu forces de on no hi han, o com a mínim van justetes.
Final de la prova . Gamin marca 56,79 Km. A 9,5 km7h i 139 pulsacions de mitjana.
Oficials 54 km. i poc.

Segon objectiu assolit i sobrat ¡¡¡ :v:

Així que a banda de km mes o menys feliç de no haver tingut que caminar ni una passa. Nomes per repostar Mandangas varies, aturada tècnica i per el canvi de roba.
I convençudíssim que molt os ho dec a vosaltres, moltes gracies per el vostre escalf. :heart:

I menció especial al meu animador incondicional JRDi69 no ha perdonat ni una sola vegada si ens veiem per animar-me, gracies amic.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2021 18:12 #4 per Dennis Teuling (Associat/da)
Antirco

Enhorabona!! 54 kms és una molt bona distància... i si comptem 128 voltes x 7,66 metres més (vull dir carril 5 en comptes de 4), estem parlant de 980 metres més... es a dir 55 kms reals!!! Poca broma.

Suposo que en la meva joventut, algún dia seré capaç de fer més de 55 kms, però mai seria capaç de fer 6 hores sense parar!!! Crec que és una gesta enorme. :top: :top: :top:

Me n'alegro molt per tu!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2021 01:16 #5 per andreugg (Associat/da)
Perdoneu pel retard, per fi tinc penjades les fotografies.
www.andreugimenez.cat/galeria/les_24_hor...sme_a_can_drago_2021
També teniu un petit vídeo fet amb algunes de les imatges:


De les 6h no vaig estar en el seu inici però compartiu final amb les 24h.

Desitjo que siguin del vostre gust, però el gust va ser meu de poder-vos veure a tots/es, poder parlar amb vosaltres i compartir aquesta festa, tot i portar la càmera més d'un cop sortiria a corre com si fos "Superman" i per sota tingués la roba de corredor jeje.

Mil gràcies a tots per la paciència d'aguantar-te fent fotos.

PD No faig llista de noms, nicks o persones ja que vau ser molts i sempre el meu cap s' oblida de coses i quedaré pitjor. Teniu les proves en fotos de tothom que vist.
Salut

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2021 12:41 #6 per grampy (Associat/da)
Moltes gracies Andreu per les fotos,quina currada!!!!!! gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2021 15:19 #7 per Antirco (Associat/da)
Gracies Andreu.
Quin montatge mes guapo. :raised:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2021 15:30 #8 per Mona (Associat/da)
Molt xulo el video andreugg!
Antirco, felicitats per complir amb els 2 objectius marcats! Estàs fet una fiera!
Va serbun plaer poder veure com corrieu les 6h, amb ganes ja de la propera edició!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2021 23:02 #9 per fandes (Associat/da)
Antirco, quin crack ets!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.