16a edició de la Cursa de Sant Quirze - Memorial David Rovira
Ja tenim data per la cita anual asfaltera de l’Associació: 14 de maig a les 9h. El preu del Dorsal és de 8€ però tots els…
Ja tenim data per la cita anual asfaltera de l’Associació: 14 de maig a…
A les 12h del migdia del proper dissabte 17 de desembre començarà la…
Enguany celebrem la 13a cursa de Cronoescalada Solidària a Montjuïc. Organitzada conjuntament…
Des de CoRReDoRS.CaT us volem oferir una nova possibilitat per a poder entrenar en grup…
Em diuen Antoni Parra, “el parra”, Antonio, Toni… 70 anys, de Barcelona, jubilat. Molts em coneixeu com “qui fa les entrevistes”. Qui feia, caldria dir,…
Hola!Em dic José Manuel Caballero, tinc 45 anys (UF!) i vaig neixer a Santako, però fa ja 20 anys que visc a Mollet del Vallès.Treballo…
Em dic Sergio. Vaig néixer a Barcelona fa 55 anys, de pares murcians. Eva (evita a CoRReDoRS.CaT) és la meva parella des de fa gairebé…
Em dic Anna i tinc 38 anys, vaig nàixer a Solsona, tot i que els meus pares són de La Marina Alta (País Valencià). La…
Fomentem l’activitat esportiva i aportem eines per a compartir experiències. Et convidem a participar independentment del teu nivell, experiència o lloc de residència.