UrB 4-5 març 2023 Ultrarunning Barcelona

UrB 4-5 març 2023 Ultrarunning Barcelona

19 febrer 2023 11:33 #1 per Mona (Associat/da)
Correcates i Correcats, s'apropa la la 3a edició de la UrB , la UltraRunning Barcelona organitzada per Corredors.cat que se celebrarà a l'estadi Serrahïma. Com l'any passat, esperem que la competició sigui ben emocionant, tenim les Fast24h, les Open24h, les First12h i les Last6h.
Encara queden places per a totes les modalitats, així que si tens ganes de córrer, no t'ho pensis gaire i apunta't-hi ja! I pels que aquest tipus de competició és massa llarga, però no us voleu perdre l'esdeveniment, ja sabeu que la col·laboració Correcat és indispensable per tal que tot pugui rutllar d'allò més bé!


Aquí us detallem la llista de persones que necessitem com a voluntaris, apunteu-vos allà on pugueu i veniu a animar els corredors, serà una gran festa!

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 2 de març pel matí. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material al magatzem i algun altre lloc i portar-lo fins al Serrahima. Son hores en horari laboral.
I també per retornar-ho tot el dimecres 8 pel matí.
Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 2 matí aprox 2 voluntaris:

Dimecres 8 matí aprox 2 voluntaris :


Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 20 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:

Magatzem. Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (2 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (2 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (2 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (2 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (2 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (2 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (2 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (2 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (2 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (2 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (2 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (2 voluntaris):

Servei especial sopar. Responsable: Mona
Dissabte de 19:30 a 21.30. 2 voluntaris:

Secretaria.
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23:45 a Diumenge a 00:15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12:15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 20 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:


No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2023 16:23 #2 per Mona (Associat/da)
I obviament, si teniu ganes de participar-hi, encara queden places, així que ja us hi podeu apuntar!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2023 10:06 #3 per Mona (Associat/da)
Ja queden pocs dies per a la UrB 🥳 tenim tancades les inscripcions!

Aquest diumenge està carregat de curses arreu del territori, però al Serrahïma hi serem tot el cap de setmana, així que si voleu viure’l de manera ben atlètica, passeu-hi una estona, a animar o a donar un cop de mà en qualsevol de les tasques de la llista, l’ambient s’ho mereix! 😉

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2023 23:26 #4 per jaume86 (Associat/da)
Cap voluntari? En serio ningú de l'associació pot apropar-se alguna estona al Serrahima?

Que són unes 24h internacionals també eehh!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2023 22:04 #5 per grampy (Associat/da)
Bé, algú haurà de ser el primer....... m'apunto al muntatge tot i que vaig caure de cul i tinc l'esquena i el cul tocats, si puc donar un cop de mà bé i si no a secretaria a donar dorsals!!!
Va collons, apunteu-vos!!!!

Aquí us detallem la llista de persones que necessitem com a voluntaris, apunteu-vos allà on pugueu i veniu a animar els corredors, serà una gran festa!

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 2 de març pel matí. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material al magatzem i algun altre lloc i portar-lo fins al Serrahima. Son hores en horari laboral.
I també per retornar-ho tot el dimecres 8 pel matí.
Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 2 matí aprox 2 voluntaris:

Dimecres 8 matí aprox 2 voluntaris :


Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 20 voluntaris
Del 1 al 10: Grampy
Del 11 al 20:

Magatzem. Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (2 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (2 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (2 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (2 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (2 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (2 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (2 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (2 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (2 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (2 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (2 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (2 voluntaris):

Servei especial sopar. Responsable: Mona
Dissabte de 19:30 a 21.30. 2 voluntaris:

Secretaria.
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23:45 a Diumenge a 00:15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12:15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 20 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:


No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2023 10:52 #6 per JoanCompte (Visitant)
Moltes gràcies a l'organització! Mai no us ho podrem agrair prou!

Jo sóc un dels participants a les 12 hores (First12h).

A un dia escàs per començar, vull compartir el fragment d'una cançó (adaptada de Bruce Springsteen).
Crec que ens hi podem sentir reflectits tant correcates i correcats, com els que no ho siguin.
Per als qui organitzen, i per als participants, mai no defalliu!

No surrender

Aquesta nit escolto el so dels timbals
Puc sentir que el meu cor comença a bategar
dius que estàs cansat i que només vols tancar els ulls
i seguir els teus somnis (fins a dormir).
Vàrem fer una promesa
i vam jurar que sempre ho recordaríem
res de retirar-se, noi/a, res de rendir-se.

Com soldats en una nit d'hivern amb el jurament de defensar
res de retirar-se, noi/a, res de rendir-se.

Ara els rostre joves es tornen tristos i vells
i els cors de foc creixen freds
Juràrem que seríem germans contra el vent
jo estic a punt de tornar-me jove de bell nou.
[...]
Germans de sang en una nit de tempesta amb un jurament per defensar
Ni retirada ni rendició!!!

Per què corro fons? Encara no ho sé...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2023 19:56 #7 per Dennis Teuling (Associat/da)
JoanCompte, Molta força demà!!

Espero que estiguis recuperat del tot de la caiguda i que puguis córrer bé sense entrebancs.

No sé ben bé que esperen de mi, però també posaré un granet, i ajudaré al sempre present Jaume de 18-22h. Més tard ja no, doncs 8 hores després haig de llevar-me per fer la cursa del Mediterrani..

Sembla que falten encara móóóóltes hores per cubrir :cry:

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 2 de març pel matí. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material al magatzem i algun altre lloc i portar-lo fins al Serrahima. Son hores en horari laboral.
I també per retornar-ho tot el dimecres 8 pel matí.
Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 2 matí aprox 2 voluntaris:

Dimecres 8 matí aprox 2 voluntaris :


Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 20 voluntaris
Del 1 al 10: Grampy
Del 11 al 20:

Magatzem. Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (2 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (2 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (2 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (2 voluntaris): Dennis
Dissabte de 20 a 22 (2 voluntaris): Dennis
Dissabte de 22 a 24 (2 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (2 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (2 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (2 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (2 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (2 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (2 voluntaris):

Servei especial sopar. Responsable: Mona
Dissabte de 19:30 a 21.30. 2 voluntaris:

Secretaria.
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23:45 a Diumenge a 00:15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12:15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 20 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:


No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2023 21:11 #8 per Mona (Associat/da)
:heart: :heart: :heart:

Visca! Moltíssimes gràcies! Segur que ens ho passarem molt bé!
Grampy, a secretaria faràs un bon paper!
Dennis Teuling, en Jaume estarà encantat de la teva companyia!
JoanCompte, a descansar i molta força demà!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2023 17:36 #9 per Jorfer (Associat/da)
Molta sort i molta força equip organitzador i participants.
I gràcies a les persones voluntàries.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2023 23:46 - 04 Mar 2023 23:47 #10 per Dennis Teuling (Associat/da)
Bona nit nois!!

Quin gust haver estat una estoneta a les pistes de Serrahima i poder veure desenes de súper-homes i súper-dones corrents les 12 i 24 hores. Dóna ganes de sortir a córrer també amb ells... però sabent que nosaltres després de 2÷3 hores ja no ens aguantaríem dempeus.

Es mereixen un enorme aplaudiment els de l'organització:
Mona, Jaume86, Debutante, Meep, Esrafiki i potser m'hagi oblidat d'alguna persona més.
24 hores donant servei als Corredors. :raised: :raised: :raised: :raised: :raised: :raised: :raised:

Moltes felicitats també al JoanComte, que ja porta més de 100 kms i que m'ha animat molt més a mi que jo a ell. Un crack amb un optimisme sense límit!! Malgrat tot s'ha animat i ha fet una animalada de kilòmetres!!

A tots els participants, em trec el barret!! Bravo :great: :great: :great:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2023 20:04 #11 per JoanCompte (Visitant)
Volia fer un comentari curt, però ha sortit vast i extensíssim. Us demano disculpes, però sempre us queda el recurs de saltar-se'l.

Començo a escriure, sense ordre ni concert! O més ben dit, aniré escrivint, tal com raja, amb una única condició: no deixar-me ningú. (Si algú no s'hi sent al·ludit, adduïu-ho a la meva manca de capacitat).

Vull començar per l'organització.
Elles i ells han fet possible l'esdeveniment. I durant tota l'estona (que ha estat llarguíssima!), han vetllat per cobrir totes —i insisteixo, totes—, les nostres necessitats per tal que només haguéssim de centrar-nos en l'activitat. Entre ells i elles vull referir-me als qui tinc la cara més gravada a la memòria. Crec que el locutor es diu Debutante (però si m'equivoco, no és pas amb mala intenció, disculpeu). Ell ha estat anticipant tot allò que havia de succeir a l'estadi. Res no estava posat a l'atzar i es coordinava amb tot l'equip per resoldre les incidències de la prova. També vull esmentar en Meep, que crec que es diu Jordi, amatent als detalls i a les nostres necessitats, amb un somriure als llavis i amabilitat a flor de pell. La Mona —Mariona— que també ens va explicar en anglès allò que calia saber per als qui el català o el castellà no els era entenedor. També voltava com una abella per la zona d'avituallaments, pencant com el que més, que eren tots. Pel que fa a organització, la resta de vosaltres que no conec de nom, us he anat gravant la vostra fesomia al meu cap i us estic molt agraït. Doneu-vos per felicitats tots vosaltres.
No vull deixar de referir-me a un company vostre que ara ja deu haver fet la Cursa del Mediterrani (per cert, no t'he trobat als llistats. Has corregut disfressat? :laughing: ). És en Dennis, Dennis Teuling. Va ser el primer cop que ens trobàvem cara a cara, però era com si ja ens coneguéssim de fa molt temps. Va ser per mi una trobada especialment emotiva. És veritat que jo anava passant pel seu davant sense parlar amb ell —llevat del darrer moment, eh?—, però sempre mirant de cua d'ull com oferia avituallament.

Aquell moment que et vaig dir el que pensava de l'amistat, serà inesborrable i en aquest precís instant, ara, faig el conjur per tornar a trobar-nos en el futur —o seguir "veient-nos" aquí al fòrum.


Als altres a qui vull esmentar són els meus companys de cursa (i de les curses laterals adjacents). Començo pels de 24 hores: una afectuosa abraçada per a en Diego, en Paco i l'incombustible Ferran. Considereu-vos tots tres posats en primera posició, ja que sou unes grandíssimes persones i uns atletes a qui admiro. Totes les voltes en que vam coincidir, les tindré per sempre impreses al foc, al meu cor.

I estic molt content per tot allò que esdevingué a la meva cursa, la de les 12 hores. Com que no érem gaires, vaig tenir l'oportunitat de saludar i animar a totes quasi totes les meves companyes i companys
Jo vaig començar a animar la Sarah en anglès, pel cognom, però al final, amb la seva simpatia i el seu castellà, la nostra conversa es va tornar molt més fluïda i agradable.
Curiosament, amb l'Everton no vaig creuar cap paraula. Des del principi va començar amb un pas infernal, i el vaig veure tan concentrat que vaig creure que era millor deixar-lo fer.
La Isabel portava un pas molt bo; llàstima que no m'anava bé a mi. Però cada vegada que m'avançava (i van ser força) en retornava el senyal d'ànims amb respostes agradoses.
En Sinuhé va lluitar tota l'estona per mantenir el ritme fins que va arribar als 50 km. Jo vaig creure que amb uns estona de recuperació, continuaria per doblar la distància, (o més). Però es va quedar i només ens vam poder fer una darrera abraçada mentre ell esperava la seva dona Gaby.
En Christian va ser un company a qui recordo corrent amb el corredor romanès Marius (tots dos, un parell de torres altíssimes). La seva simpatia quan em responia em feia sentir molt bé. Després tan sols el vaig tornar a veure algun cop durant la cursa i en acabar... Em quedo amb el record de la seva darrera abraçada, als pocs minuts de la jornada següent, 5 de març.
La Irene va ser admirable! Va començar corrent i després seguia avançant alentint el pas i caminant, però amb una constància de ferro. Això va fer que al final assolís els 86 km. Chapeau!
He esmentat la Gaby, companya d'en Sinuhé. Ella va començar forta, i va acabar encara més forta! Durant la cursa, alternava el caminar amb córrer. Quan corria, jo no podia atrapar-la! Al final, fa ver 93 km. Impressionant l'equip mexicà!
Del següent corredor lamento una cosa: no conèixer ni l'eslovac ni l'alemany. Grrr! En Milos (i pronuncieu-ho així, a la catalana) es va afermar en el seu pas. Jo pretenia animar-lo, però apart del "Go Milos, go!" no sabia què més dir-li...
Amb en José m'hi vaig sentir molt identificat: va tibar com una bèstia fins a ben bé la novena hora. però després la màquina ja no li arriava. No em feu repetir com el vaig acompanyar, ja que la situació era la d'aquell moment. Però entre tots dos vam treure forces de d'on no n'hi havia i vam apropar el límit dels cent km fins a nosaltres. Després encara va retrobar-se amb el seu ànim altre cop i em va acompanyar a mi per a arribar als meus cent! Crec que si alguna cosa fa l'ultrafons diferent d'altres proves és la capacitat d'emocionar-nos, de fer-nos vibrar, de —al menys a mi—, fer-me plorar, a la meva edat.
L'Antonio em va sorprendre, especialment pel seu calçat. I pel que fa a la nova norma de la prohibició de córrer amb soles de més de 4 cm., ell no havia de patir: corria descalç! Però això no li va impedir d'aconseguir una gran marcassa. A mi em va fer picar la curiositat. Però em fa por que els meus dos esperons no estaran gaire d'acord a fer la prova del barefoot! :laughing:
En Perico, de Menorca va fer un recital en la seva incursió a les proves de pista. Ell, un gran en les proves trail, es va adaptar de forma espectacular, de manera que, a la seva edat (62 anys, i perdó per la indiscreció) va abastar gairebé els 110 km.
Amb en David hem tingut diverses experiències comunes, coincidint en la "Corre pels que no poden", del Paco, i la d'ahir em va permetre tenir un contacte més estret, més personal. L'únic que podia fer jo, com amb els companys que segueixen, era animar-los quan m'avançaven un cop i un altre, però això m'ha agradat molt de fer-ho.
En José Prudencio venia de Tenerife, i va mantenir un ritme molt regular durant tota la cursa, fort, al principi, i després, adaptat a les forces que ens quedaven a tots. Crec que el primer cop que el vaig animar, es deuria sorprendre, ja que es va girar a mirar que l'havia anomenat.
En Marius, com en Christian, era alt com un Sant Pau i xuclat com un clau. Era a qui li sonaven més les passes i les movia força cap als costats exteriors. Al cap d'uns cops d'animar-lo, em va demanar que no ho fes. Potser es devia sentir cohibit. Però al final vam parlar de forma molt personal i vam fer una gran amistat.
I per acabar, el trio del podi. De fascinador cal qualificar la tasca duta a terme pel Francesc. Ja va començar fort, per sota de 5 minuts al quilòmetre, les primeres quatre o cinc hores, i després per sota dels sis durant cinc hores següents... Impressionant! Només feia que passar-me un i altre cop, amb una regularitat i tenacitat fora del comú.
La polonesa Malgorzata tenia un pas que semblava fàcil. O això creia jo... Quan m'avançava, jo em mirava com corria i pensava ara ho faré igual... Però així que passaven uns instants, ja es trobava a una desena i mitja de metres de mi. Vaig animar-la sovint quan passava. Incidentalment, us diré que estava just davant meu —quan feia poc que s'havia començat el gir de les 21 hores—, quan va ensopegar amb la catifa de l'arc d'arribada (ja que l'ombra, camuflava la catifa i no la devia haver vist).
I per acabar, us parlaré de l'Iñaki. Amb ell vaig coincidir a les darreres 12 hores de Santander. I com llavors, anava molt ràpid i em doblava sovint (Allà no tant, perquè el circuit era de 1824 metres). Però apart de la seva capacitat física —que per una bona estona ens va fer pensar en un nou rècord d'Espanya—, se'l veia sempre amb un bell somriure als llavis. Perquè us feu a la idea, les primeres set hores va portar un ritme que rondava els 4 minuts i mig el quilòmetre, i fins a la desena hora, va continuar a prop de 5 minuts: indescriptible!

Estic molt exultant d'haver allargat un any més poder fer una cursa de 100 quilòmetres, enguany dintre de la prova de 12 hores. I em complau enormement haver pogut animar els meus companys de cursa, encoratjant-los pel seu nom. Vaig retornar a caseta com un nen amb sabates noves!

I ara, amb la tranquil·litat de la feina feta, voldria fer una desiderata a l'organització, que tal vegada ajudaria a millorar la prova (des del meu punt de vista). Jo ho exposo, i si es pot dur a terme, genial! i si no... perfecte! Referint-me als dorsals (bona idea, els dos dorsals, per assegurar la lectura a la catifa), potser seria més personal posar-hi el nom que els cognoms. Així els corredors —o el públic—, podríem adreçar-nos els uns als altres directament. (Jo vaig haver d'estar una estona mirant el llistat de l'organització per aprendre'm els noms). :laughing:

En fi. Crec que no em deixo res al tinter. Espero haver recordat totes les persones amb qui vaig tenir contacte. Si no és així, disculpeu. L'edat, i les poques connexions de què són capaces les meves neurones en són les responsables (Clar: així m'espolso la responsabilitat :666: ).

Per què corro fons? Encara no ho sé...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2023 23:10 #12 per Dennis Teuling (Associat/da)
Jajaja Joan... o Sr Compte Urgell!

Gran crònica amb tots els implicats... falta el Jaume86 que va estar amb la mona les 24h. (Tranquil... jo també em fixo més en les dones guapes :dry: ) I lesrafiki que anava amb la jutgessa a comptabilitzar les distàncies reals i més coses.

A propòsit, gairebé a 4'/km la última volta!! Molt, molt :top: :top:

Estic d'acord que seria una millora posar els noms (o nicks) als corredors, doncs "Line" o "Iñaki" o Joan o Paco o Tomas és molt més fàcil de pronunciar i d'animar.

Sou molt grans, els corredors i els organitzadors

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.