Komando Kanyero 2024 ( aunque quedemos 4)

Komando Kanyero 2024 ( aunque quedemos 4)

14 Abr 2024 19:48 #61 per Jorfer (Associat/da)
Bona tarda canyerus!!

Aurelian como ha ido per lHospi?
I a Jordi per ZRGZ? Seguro que cachirulo ha estado por allá.

Aurelian voy un día al gimnasio, cosa que no había hecho en mi vida hasta hace dos años. Des de que voy trabajo la fuerza y la flexibilidad (nula hasta la fecha) y poco a poco me encuentro más seguro. Por ahora con dos semanas finalizadas, he mejorado el ritmo medio de la primera a la segunda semana 34". Ya veremos como va la semana. He pasado de mirar continuamente el reloj a por sensaciones no pasar de las 130.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2024 20:46 #62 per fandes (Associat/da)
Ei 4! :D

Jorfer jo soc dels teus d'entrenar a baixes pulsacions... I la veritat és que muscularment ho agraeixo mil! Tot i que el gimnàs l'he de reforçar, que és la millor manera de sentir-se jove.
jordi m'ha semblat llegir que zgz no ha anat com esperaves... Molts ànims! Vejam si Empúries per fi et treu d'aquesta espiral i comences a gaudir i fer-nos gaudir com sempre!
aurelian desitjo que les molèsties t'abandonin. El dolor del cos és superlimitant, però quan te'n desfacis segur que aquests ritmes milloren sense parar! Em va semblar veure't a la classificació d'Hospi, pot ser?
dennis_teuling quina alegria desvirtualitzar-nos avui! Feia massa que no coincidíem. Quina llebre t'has marcat, tan de bo puguis mantenir bona regularitat i ens sorprenguis amb els teus reptes.
Gorka Florència té una pinta espectacular! Com a ciutat... I també he llegit coses molt bones de la marató. Tan de bo gaudeixis allà i sobretot del camí. Ja sabem que en una marató potser és el més important.

En el meu cas vaig fent de forma notable, us explico! :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2024 21:00 #63 per fandes (Associat/da)
1a setmana Abril:
68,7km (encara per sota del que voldria fer, +80, però no pas lluny)
Entrenaments consistents: 5hores de rodatges en z1-z2 i dos intervàlics (9 de 400 començant a 1m05 i baixant a 1m00s i 8 de 600 sobre 1m40s)
Diumenge MMP als 800m (2m00.10s) a la 1a Jornada de lliga de clubs

2a setmana Abril:
75,2km (aproximant-nos a l'objectiu)
Setmana de més càrrega: 5hores de rodatges en z1-z2 i tres intervàlics i un tempo (Dimarts 9 de 300 començant a 47s i baixant a 44s. Dijous 1 de 1000 a 2m59s i 4 de 600 sobre 1m46s (menys la última a 1m36s). Dissabte 4x200m a morir (24.8s la primera, 27.0s la última). Diumenge 5.8km a 3m29s/km)

Aquesta tercera setmana toca 1500m a la 2a Jornada de lliga de clubs
No em veig suficientment bé per dalt com per estar a prop de marca (4m07s) però espero aprofitar per anar progressant amb una cursa que segurament anirà en resultat final més ràpida... Però que espero comenci en els primers compassos a un ritme similar al de la MMP. En tot cas, serà una experiència més i lluitaré amb tot per treure punts pel club!

Gaudint mentre pugui anar aprenent d'aquest món del córrer en pista :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2024 23:47 - 14 Abr 2024 23:48 #64 per gorka (Associat/da)
Bé, bé! Veig que això s'anima una mica! :woohoo:

aurelian
Valentia però prudència. S'ha de trobar l'equilibri per mantenir a ratlla els dolors (qui diu dolors, diu inflamacions limitants) i el que el cos ens demana.
El Trail de Sant Esteve no sé si l'has fet mai. Si no l'has fet, sàpigues que no has de patir per si t'embrutes les sabatilles que al final de la cursa es passen els peus per un túnel de rentat natural.

Jordi
L'exigència que tendim a posar-nos fa que mai acabi de ser la bona del tot... Amb 25 anys d'experiència com a corredor ho he anat descobrint. Ara que estic realment lent és quan començo a valorar el que de veriat he arribat a fer.

fandes
Ja conec Florència. Ciutat espectaular però que a mi em va estressar una mica. Quan hi vaig anar hi havia més turistes dels que jo podia suportar (inclós jo). A veure si ho puc tancar i aquest any la puc gaudir millor després de córrer la Marató.

Aquesta darrera setmana he seguit molt lleuger de volum d'entrenament, les hores no em donen per més:

Dl 8: Circuit de força
Dt 9: 6x1000 (4.56-4.52-4.57-5.03-5.10-5.09)
Ds 13: Cursa Nocturna deL'Hospitalet. Amb pólvora només per 5km (les sèries de dimarts eren un bon pressagi) 56.45
Dg 14: Una bona caminada pel Parc de Sant Llorenç del Munt

TOTAL SETMANAL: 27 Km (compto els de la caminada per posar-hi una mica d'optimisme...)


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (89): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2024 21:37 #65 per aurelian (Associat/da)
Bon dia companys!

La cursa de l'Hospitalet me ha ido mucho mejor de lo esperado. Hacía tiempo (Nassus 2022) que no corría una 10k con seriedad, ademas a mi no me va muy bien la distancia. Así que he salido con algo de miedo y el freno puesto. La distancia no está homologada - pero de reojo creo que es correcta.

La liebre de 40 entró un poco tarde en el cajón y lo tenía demasiado atrás, a mi no me gusta nada el rollo de las liebres. Total, no me daba tiempo como para colocarme detrás de él así que la idea era salir y dejarme caer hasta que me adelante.

Siempre la salida en l'H es un chaos... casi de noche, con las luces, el humo y el confeti no se ve mucha cosa y la gente se flipa mucho, el edificio Europa (el rojo en forma de cilindro) tapa el GPS y los relojes suelen marcar más lento de lo que realmente es la Av J Carlos I. Marcó el primer km en 4:01, detrás oigo a la liebre cantando 3:51. Ole tú... Me enganchan antes del km 2 y no los dejo, sigo con el grupo y me sorprendo a mi mismo notandome en control, incluso podría incrementar el ritmo. Buena señal. Pasaban los kms a 3:55-56.

El Garmin me indica 19:40 en el 5 (sin tiempo oficial) y la liebre anuncia que tenemos unos 15" de margen. Por allí iba el tema.Tenía claro que era un buen momento para aflojar un pelín y los dejó pasar. Ahora sin el estrés del señor con bandera voy haciendo a mi bola. La segunda sorpresa ha sido que no afloje tanto y lo sigo teniendo a unos escasos metros por delante.

Paso la alfombra de xipgroc colocada en el km 7.1 en 28:03. Ganó 5 posiciones de aquí hasta la meta donde llegó en 40:03 (tiempo oficial). Se me escapó el sub 40 por 3".

10km a (casi) 4'/km cuando no he hecho ni 2 seguidos entrenando a este ritmo? Creo que mi planning y la filosofía funcionó, he competido bien acabando sin molestias qué es lo más importante.

Pulsaciones: media 179, max 186.

gorka gracias, conozco el Trail de St Esteve, es mi cuarta participación seguida. Cada año han ido cambiando el recorrido y las circunstancias así que es muy difícil de comparar con lo que he hecho en el pasado. Se que si vas justo la parte final se te va a hacer muuuuy larga.

fandes enohorabuena por la MMP en 800 y poner un poco de contexto. Hay algun feed o algo para ver la competicion?

Jorfer :muscle: :muscle: :muscle:

La proximas cursas: Marato Equips - el Corte Ingles (donde me veo bajando de 40 xD) - Trail St Esteve.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2024 18:40 #66 per fandes (Associat/da)
Bon tetris gorka! Com bé dius els dies donen pel que donen...

I ben jugat aurelian! És genial quan les sensacions estan per damunt de les expectatives.

Respecte al Campionat de diumenge per ara sols tenen un enllaç amb resultats en semidirecte . És a dir, que pocs minuts després de la competició penjaran com hem quedat. La meva prova és de les primeres, prevista a les 17:30 d'aquest diumenge 21 d'Abril. A priori estarà complicat :laughing: perquè tinc la 14a millor marca d'entre els 16 participants... Però ja m'estic acostumant a córrer en aquesta situació, vejam si trec petroli i asseguro aquests 3 punts o fins i tot milloro la recolecta.

Pel tema streaming sembla que enguany no tindrem. Els hi està costant molt pels Campionats de Clubs (fins i tot en el de màxima categoria). Entenc que pocs ingressos (el que paguen per participar els clubs) deu generar i si no entra cap patrocinador no ampliaran els costos... Pels individuals si que ho estan aconseguint (però entrar a l'absolut serà molt més complicat), fins i tot en directe per televisions locals (La Xarxa).

Ja us explicaré la setmana vinent com ha anat, per ara les sensacions són positives!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2024 03:58 #67 per fandes (Associat/da)
Al final 4m15.68s i 5 punts (posició 12) :party:, així que millorant en 2 llocs la posició prevista. El mèrit ha estat saber lluitar i mantenir-se en temps de temporades passades (5a millor marca i 3r millor inici aire lliure de sempre). La qüestió ara serà veure si els entrenaments s'assimilen i aconsegueixo tenir una progressió com fa un any i consolidar el sub4m10s el mes de juny.

Per equips molt contents, doncs amb la Unió Colomenca d'Atletisme hem fet sisens/es de Catalunya (màxima divisió), que és la nostra millor classificació de sempre i per davant d'equipassos com el Manresa i el Tarragona... I molt a prop d'un altre clàssic com el Lleida. Això sí, per arribar al nivell dels 4 primers: Barcelona, Cornellà, Hospitalet i Catalunya, encara ens queda molt camí col·lectiu per recórrer.

Si algú fa la marató per equips de Cornellà ens veiem allà!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2024 12:52 #68 per kilometer (Associat/da)
Buenos días chicos. Más de 4 meses después ha llegado el momento de pasar por el foro. No es dejadez, no es falta de tiempo…Yo quería pasarme a explicar cosas buenas, ilusionantes. Como en el pasado, me gustaría pasarme y comentar los entrenamientos como antes, donde lo importante era la entrega, el esfuerzo, las ganas de intentar mejorar o hacerlo mejor y no tanto de hasta donde podías llegar o no…Estos meses están siendo duros en el plano físico, pero también en el mental, y es difícil explicarlo bien. Hay días que nos venimos arriba, como los hay también en los que nos venimos abajo. Antes pensaba que con lo años, “simplemente”, no llegarías a tal ritmo, no podrías correr tan rápido, te fatigarías antes, recuperarías peor…y tal vez eso sea lo habitual, pero no estaba preparado para que tu cuerpo, que antaño podía con todo, ahora, te castigue una y otra vez, con dolores, molestias, lesiones, que no te abandonan, ni siquiera ahora que estoy cómodamente escribiendo estas palabras…

Veréis, ya cuando fui a Atenas en noviembre pasado, me fui con unas molestias en la parte alta del glúteo derecho-isquio, que me perturbaban. Luego todo fue de maravilla y el cuerpo respondió bien. Pero ese dolor no se acaba de ir, y aún persiste, aunque lo manejo bien. Posteriormente iban apareciendo otras molestias en la rodilla por ejemplo. Pero seguía entrenando, aunque las cosas no salían, ni en sensaciones ni resultados. A finales de enero, tras unas series, apareció una molestia importante en el Aquiles derecho, que hasta ahora, salvo el año pasado muy puntualmente en febrero, nunca me había dado problemas. Trabajamos con el fisio con la idea de que quizá podía haber sido algo irritativo por que justo el día que apareció use las Vaporfly Next, que usé en Sevilla y que tienen una pieza en el talón que recoge al tendón, pero el tiempo iba pasando y la cosa no se solucionaba.
Intenté no venirme abajo, por que al principio era muy incómodo, y cojeaba de buena mañana hasta que me movía un poco. Me puse serio con el peso y he llegado a bajar hasta 10 kg, cogí la bici de nuevo, estuve algunas semanas sin correr y luego fui introduciendo poco a poco los entrenamientos, combinando con la bici, hasta que la fuimos reduciendo y dejando ya la carrera en solitario des de hace unas 4 semanas. Hemos estado machacándonos mucho con sesiones de core y de trabajo específico para el Aquiles des de el principio. Y aún así ves que no te recuperas del todo del dolor, de la molestia y es frustrante. Ya no es cuestión de si duele o no, es de cuanto duele y cuanto soportas. Si la ecuación es correcta, puedes entrenar y que no te pase gran factura a lo largo del día y volver al día siguiente. Quizás las largas sesiones de magnetoterapia nocturna de hasta 4 horas, nos ayuden algo.

Con la idea de mejorar, decidimos dar un paso más. En el centro donde me visito con el fisio, nos vimos con el médico de medicina deportiva. La eco fue reveladora, tendinosis, vascularización del tendón y bursitis. Las soluciones, para una persona deportista muy frustrantes, así que nos decidimos por intentar las infiltraciones con PRP. Nos hemos hecho dos, el 2 y el 16 de abril, con unas 24h posteriores bastante jodidas y dolorosas y cruzando los dedos, para que esa eficacia que se les supone con el paso de las semanas sea objetivable. Y si que es cierto que algo ha cambiado y que comparativamente al inicio del proceso, estoy mejor, pero el dolor persiste aunque sea a leve intensidad y puede estar atormentándote aún estado sentado o conduciendo, o incluso en un día de descanso en que no has salido a correr. Quizá si me cruzara de brazos y lo dejase todo…pero no sería bueno para mi cabeza. Correr forma parte de mi vida, y sería muy duro, no poder hacerlo.
A todas estas, entre el peso, la dieta, las sesiones de core y Aquiles, la magnetoterapia, la introducción progresiva de los entrenamientos, zapatillas nuevas con la calidad que llega ahora más recientemente ( y donde incluso me siento mejor que rodando), las PRP…pues ahí seguimos peleando y luchando, con días mejores y días peores. Y así este sábado, casi sin darme cuenta estaba en la línea de salida de Medijocs…tras 5 años, que se dice pronto. Y como esto va así, una de cal y una de arena, me encontré bastante bien y salió una carrera bastante decente con un 5º general y un 2º puesto en médicos. Ahora mismo tengo una buena condición física, por que hay mucho trabajo detrás, pero me falta forma claro, pero eso no me preocupa por que poco a poco puede ir llegando con trabajo. Pero el dolor, eso me descoloca…Cada mañana intento no pensar, se que cuando caliente un poco lo llevaré mejor y tiro para adelante…pero como decía cahirulo, ya no recuerdo como es correr sin dolor.

En fin chicos que así están las cosas. Ahora mismo mi mente esta puesta en el 27 de mayo, que es cuando oficialmente debería empezar a preparar el maratón de Sidney (15/09/24), pero más que nunca voy entrenamiento a entrenamiento, sensación a sensación, día a día…no quiero, ni me atrevo a mirar mucho más allá, y aunque la hoja de ruta se va cumpliendo, no quiero emocionarme demasiado. Seguiremos trabajando e intentando no bajar los brazos…

Muchos ánimos a todos y a seguir…Yo, una vez roto mi “silencio”, prometo pasar con mucha más asiduidad por el foro nuevamente.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2024 13:27 #69 per Jorfer (Associat/da)
Gorka a continuar picant pedra i a entrenar per a millorar mica a mica.

Aurelian muy bien esos 40:03. Está superbien y sin molestias que es lo más importante.

Fandes quina forma de volar, mare meva. Engorabona per aquest temps i pels punts aconseguits.

Kilometer deu ni do como te cuidas. Pareces un pro o semipro. El resultado de Medijocs nos dice que no estás tan mal, así que arriba la moral y para adelante. Con los años correr sin dolor o sin molestias es prácticamente una utopia.

Per la meva banda ahir vaig fer la MMMediterrani amb la idea d'intentar millorar el temps de gener de Sitges (1:34:20) i ho vaig assolir pels pèls (1:34:16). He quedat el 137/815 que no està malament i em deixa satisfet. Aquest matí he fet un rodatge de 10 kms i està tot en ordre. El que em noto proporcionalment menys cansat que altres ocasions. Aquest diumenge tornaré a competir en Delta Prat on intentaré estar al voltant de 43'. Abans de l'estiu m'agradaria baixar d'aquest temps a veure si ho aconsegueixo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2024 21:03 #70 per cachirulo (Associat/da)
Aquí otro que viene a llorar.
Tras abandonar en Zgz tenía mis ilusiones puestas en Viena.
Ha habido un invierno en centroeuropa. La carrera era a las 9h el domingo. El día anterior lloviendo todo el día. La temperatura a las 7 era de 2 grados con sensación de -2. Aún así sale el sol y la temperatura en carrera es sobre 3-5 grados. Corro abrigado con camiseta corta debajo de la de tirantes,guante y manguitos.
Muchísima gente ya que hay maratón y media. Salgo muy retrasado y cuesta adelantar gente. La idea era ir sobre 21-21'15 el 5k para bajar de 1h30.
El primer 5k si que lo consigo y pasó en 21'12 pero al igual que en Zgz veo que me duelen las piernas muy pronto. Ya el siguiente parcial sale en 21'49 y a partir del 10k es subida muy ligera hasta el 18. Bastante tengo con intentar aguantar el ritmo y perder poco y el siguiente parcial es 22'07.
Ahora tocan los últimos 3km duros hasta el 18 y aquí paso en 13'43 a 4'35. Ahora viene favorable-plano y doy lo que puedo. Al 20 llego con parcial de 5k en 22'16.
Ultimo km plano con los 100m que hago en 4'41.
Tiempo total de 1h32'03 a 137med. No consigo subir el pulso por el dolor muscular.

La única novedad son las zapatillas,Saucony endorphine pro3. Ya en la media de BCN me dejo muy tocados los cuadriceps, en Zgz y Viena ya cargados desde el 7-8. Pero es que he tenido agujetas más de 4 días. Antes en las medias solo se me cargaban los gemelos. Ahora con estas zapas no sé si es que me cambia mucho la postura y añadiendo la condropatia rotuliana hace que se cargue.
En principio con la pro2 no me pasaba. Volveré a ponérmelas en ECI .
Anfeca hizo la maratón en 3h41 que para entrenar 1-2 días a la semana está muy bien.
Mi compañero de entrenos que es de la quinta de Jorfer y Anfeca hizo 3h07'51 El segundo M60.

Os sigo leyendo a todos,querría volver a tener la edad de Fandes para empezar el atletismo por la base(pista) y no hacer las locuras que he hecho durante años.
Por cierto mi media 105.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2024 21:07 - 25 Abr 2024 21:08 #71 per cachirulo (Associat/da)
Se me olvidó comentar que no me aceptaron en NY a pesar de tener marca por 5' de la que pedían. Se ve que los cupos son muy pequeños. Si lo ha conseguido mi compañero de entrenos que es al único que han cogido de los 5 que íbamos a correr. Al menos los demás ya la habíamos hecho. Y nos vamos de viaje a disfrutar el turismo y que corra el,ja,ja.
Por supuesto no me ha dado un gran disgusto por no poder hacerla por cuarta vez.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2024 12:53 #72 per gorka (Associat/da)
Aurelian
Molt meritori el teu resultat a L'Hospitalet. Córrer de nit amb tanta gent no és fàcil, s'ha d'estar pendent de moltes coes apart de de córrer. Els teus 40' tenen molt valor.

fandes
Si tens 4'15", baixar a 4'10" esta xupat! :laughing: Què fàcil és dir-ho des de la barrera, oi?
Bromes apart, has de treballar per intentar-ho, per tu i per l'equip, que sempre dona una mica de motivació extra. Enhorabona a tots els de la Colomenca perquè us aneu colocant a poquet a poquet allà dalt, amb els grans.

kilometer
Ens agrada córrer i en situacions com la que espliques ens sentim tremendament frustrats. La gestió del dolor forma part de les meves rutines com a córredor des del 2018. T'entenc molt bé. S'ha d'anar entrenament a entrenament, però Sidney sempre estarà a l'horitzó.

Jorfer
Els teus temps sempre són d'una altra galàxia. Quan et llegeixo no deixo de meravellar-me mai per la capacitat que tens de seguir estant en forma encara que passin els anys. Felicitats!

cachirulo
Enhorabona per haver-ho donat tot a Viena. Sembla que les Endorphine pro3 no acaben de funcionar-te bé, a veure com et van a El Corte Inglés que pica sempre cap avall.

He estat uns dies amagat però he tornat a prendre una rutina d'entrenament una mica consistent, pensant en alguna mitja ben aviat i a veure si puc baixar de les 2h que ja aniria tocant...

La setmana passada

dl 15 Circuit de força al gimnàs
dt 16 60' @6.00
dj 18 3x2000 rec 2' (10.18-10.34-10.20)
ds 20 135' marxa per muntanya a bon ritme
dg 21 90' rodatge per muntanya

TOTAL setmana 40Km


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (89): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2024 15:56 #73 per aurelian (Associat/da)
bon dia companys, al final correr es solo correr.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2024 16:38 #74 per kilometer (Associat/da)
Eipps cachirulo, te eché de menos en Medijocs :cry: . Es un ewstímulo para mi ver que a pesar de las adversidades, ahí sigues. Yo creo que eso debe ser la genética maña :stucktongue . Me vas a tener que pasar una poquita...

gorka, gràcies per les teves paraules. M'impresiona, la teva capacitat de gestió. Molt a aprendre també

Seguim treballant...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2024 22:08 #75 per fandes (Associat/da)
Bona nit Kanyeros! Veig que això torna a animar-se, així que és un plaer passar per aquí per tancar setmana ;)

kilometer quin mèrit córrer amb dolor. Tan de bo et vagi sent cada cop més passatger i que finalment desaparegui. I que així puguis gaudir al màxim d'aquesta preparació a Sidney, que al final és un gran percentatge dels records que tens d'un 42k.

Jorfer que ve que l'esforç postmarató sigui menor que en altres ocasions. Què important és coneixe's a un mateix per a això! Felicitats per la mitja del mediterrani, i encara que s'hagi escapat per poc l'objectiu, aquesta bona cursa que has fet a Prat.

cachirulo no se percibe como lloro, des de fuera ;). Simplemente explicar las cosas como han venido. Importante seguir ahí y no bajar los brazos. Felicidades a ti y a tus compañeros, que jabato el M60!

gorka aquesta setmana, sobretot treballant la força al gimnàs i a la muntanya té molt bona pinta! Vejam si pots seguir amb la consistència. Atent a llegir les següents :sunglasses:

aurelian un plaer veure't avui en persona! 100% d'acord amb el que dius. Tot i que cadascú anem batallant les nostres molèsties i fantasmes (en el meu cas la fascia plantar que vaig trempejant des de Març de 2023) tot es basa en que córrer ens fa feliços!

I avui ho he pogut gaudir a la Marató per Relleus de Corresolidaris (a Cornellà). Espectacular matinal amb 129 equips arribats (de 6 membres, feu càlculs!) tots sumant per la lluita contra la fibromialgia! Una genial forma de tancar les dos darreres setmanes completes del mes d'Abril:

3a setmana Abril:
64,8km (volum més baixet al tenir competició important: 1500 clubs el diumenge)
Anar sumant sense passar-se: 5hores de rodatges en z1-z2 i dos intervàlics (dimarts 12 de 200 començant a 30s i acabant a 26s; i dijous 6 de 400 progressant de 1m14s a 1m04s)
Diumenge MMT als 1500m (4m15.68s) a la 1a Jornada de lliga de clubs

4a setmana Abril:
80,5km (per fi en l'objectiu +80kms!)
Setmana més que divertida: 6 hores de rodatges en z1-z2 i dos intervàlics (dimarts 8 de 400 a 1m03s totes menys la darrera a 1m00s, divendres 2 vegades 1000m (3m06s x 2), 800 (2m30s-2m24s) i 500 (1m29s-1m24s)).
Diumenge tancant el darrer relleu dels :trophy: KMSxELA Fly, que ja m'havien deixat tota la feina feta, 7km crosseros a 3m32s/km)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Abr 2024 21:31 #76 per gorka (Associat/da)
aurelian
És veritat que al final, córrer només és córrer... però com ens omple i com ens dona benestar. A mi em costa molt gestionar la vida sense córrer. Per sort, encara que sigui a poc a poc i a tranques i barranques ara ho puc fer.

fandes
Molt bona experiència la Marató per relleus. Fa temps que no faig cap cursa per equips, serà questió de començar a pensar-hi.

De moment en el que penso és, com apuntava la setmana passada, en una Mitja Marató aquest diumenge a Tàrrega. Serà el meu debut en curses d'asfalt a les comarques de Lleida i, si l'acabo, una nova Mitja per Catalunya. Veurem com va i si puc baixar de les 2 hores.

I els entrenaments de la setmana de Sant Jordi:

dt 23: 70' @6.05
dc 24: circuit de força al gimnàs
dj 25: 2x3000 rec 3' (16.03-16.30)
dg 28: 110' @6.20

TOTAL SETMANA: 38 Km

Com veieu, lent com una tortuga coixa.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (89): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2024 10:30 #77 per Jorfer (Associat/da)
Cachirulo mi experiencia con les endorphine es muy buena pero yo no tengo las pro y si la de nylon. Esta semana me he comprado las 4. Personalmente hablan maravillas de ellas en diferentes foros. A mi el carbono no me convence pues voy muy lento siempre más de 4'/km y no tiene sentido. De todas formas muy bien ese sub 1h32, te sabe a poco pero valoralo. Felicita a tu compi de mi quinta por esos magnífico sub 3h10 y segundo de la categoria. Y Anfeca que ahí sigue en la brecha.

Gorka moltes gràcies per les teves paraules. La clau és entrenar i escoltar el cos per a no passar-se i entrenar molts kms en Z1 i Z2 a pulsacions baixes doncs acabes amb la sensació de no estar cansat. La qualitat a la nostra edat hauria de ser poca per a evitar lesions. Sort a Tàrrega.

Fandes l'atleta complert, tant fas un milqui, com un cros, com una cursa de ruta...ets polifacetic.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2024 22:46 #78 per aurelian (Associat/da)
bon dia companys...

El domingo pasado hice el primer relevo de mi equipo en la Marato per Equips de Cornella, en principio pensaba que estaba inscrito a la previa individual que podría servir como calentamiento pero resulta que no, en fin, me encontré un poco raro - mucha ida-vuelta, poca cafeína y las piernas cansadas después de pegarme un tempo de 12km por Collserola con 400m de desnivel el dia antes. Por el control xip me salió un relevo a 4:10 con una media de pulsaciones a 172 y eso por apretar en los últimos 2 kms.

Mañana la cursa de corte ingles, he pillado un resfriado estos días así que a ver como va.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mai 2024 11:44 #79 per cachirulo (Associat/da)
Cursa corrida y conlas pro2 no he tenido los problemas musculares de cuadriceps que me ocasionan las pro3.
Buen circuito el de la cursa ECI.
No creo que repita,fue un stress la llegada a la salida por problemas en el metro. Llegue al cajón a 5' de empezar y sin calentar ni nada.
Mi carrera se resume en unos primeros 5 ilusionantes y un segundo cinco mil pensando,ya te has flipao y ahora a sufrir.
Los primeros trescientos metros un poco encajonado pero luego ya se corria comodo. Iba sub4 en los 3 primeros y curiosamente puede mantener el ritmo hasta el 5 que pase en 19'29. No se que tiene Gran Vía pero se me atraganto a base de bien y vi cómo iba menguando el colchón para el sub4. Pude aguantar y aún hacer un último km sub4 para llegar en 39'51. Perdí 52 segundos en la segunda parte y 4 puestos. Y el pulso que no sube,a 143 de media ( Nassos y Sant Antoni a 148)
Ahora me voy mañana 7 días de Crucero pero no voy a hacer como hace años que me las apañé para entrenar incluso en puertos. Aún así me he apuntado al 5k de Sant Quirtze que tengo un montón de zapatillas( desde la pandemia) para llevar.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2024 11:26 - 08 Mai 2024 12:48 #80 per gorka (Associat/da)
cachirulo
Normal perdre a la segona meitat de "El Corte Inglés". El perfil i els girs manen i van caient segons sense donar-te'n compte.

Jo a Tàrrega amb sensacions agredolces.
Les agres:
- Cada dia més lent, vaig fer la meva PMP en Mitja Marató.
- Estic provant fòrmules d'alimentació en cursa, perquè últimament no acabo de trobar què menjar i que m'aporti energia. Aquesta vegada vaig provar una fòrmula natural (dàtils) i no va funcionar.
Les dolces:
- Completar una Mitja Marató que no havia fet mai, la primera a les terres de Lleida i la 26a diferent per Catalunya.
- Gaudir d'una organització que per mi va estar de "10" o sigui que aprofito per recomanar-vos la cursa, sempre que no volgueu fer marca perquè és un bon trencacames...

I així em queda aquesta setmana entre abril i maig:

dl 29: circuit de força al gimnàs
dc 1: 70' @6.05 i tècnica de cursa
dv 2: 35' @5.40
dg 5: Mitja Marató de Tàrrega @6.45 (sí, ho heu llegit bé, des del quilòmetre 13 vaig estar sense força fent ca-co)

TOTAL SETMANAL: 39 Km


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (89): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.