Ulleres "sueques", ulleres "especials" per a nedar

Ulleres "sueques", ulleres "especials" per a nedar

21 Ago 2012 22:54 #21 per Cabrix (Visitant)
A mi se m'acaba demà; si estiro molt, dissabte i diumenge...  :'(


Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 23:16 #22 per pcr35 (Visitant)
avui he provat les sueques TURBo amb lleugera silicona de coixinet

han durat 10seg i ja estaven plenes d'aigua  :'(

no hi ha manera de trobar les que em van bé  :ouch:

demà provo les que comenta en Cabrix, sueques sense protecció del Decatlon amb efecte mirall, ja us diré què tal  :neutral:

si al final les sueques no em van bé, només em quedarà provar les tipus màscara, una mica ortopèdiques però si són les úniques que em van bé al final, doncs endavant  :yes:

OBJECTIUS FUTURS... 48h? 6dies?

ultraparis.blogspot.com

1km 2:41 / 1Milla 4:32 / 5km 15:55 / 10km 32:25 / Mitja 1:11:49 / Marató 2:29:48 / 100km 7h14:33 / 24h 246.555km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 23:28 #23 per stone_apo (Visitant)
que diu que estem en crisi ??

jo només sé que començo vacances en 1,5 setmanes....i baixant... :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Ago 2012 08:35 - 22 Ago 2012 08:41 #24 per Cabrix (Visitant)
Paris, sembla una tonteria, però... Ja te les poses bé?? Al començament pot entrar una mica d'aigua, però quan les ajustes bé a l'os orbital i fas una mica de ventosa, no hauria d'entrar aigua...

Una cosa és estar en crisi i l'altra no fer vacances.

Si ets autònom, el més segur és que no puguis fer vacances, si no "dies sueltus". Els que treballem per compte d'altri, encara (fins que Naniano digui) tenim uns dies que en diuen vacances. Eso si, al pueblu i a gastar lo just.

I bé, lo de tenir ulleres ve de "quan erem rics"...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2012 16:03 #25 per Barcelona92 (Associat/da)
Gracies BEGO.

Aqui les teniu:

http://www.decathlon.es/gafas-natacion-azul-id_2728418.html

La millor opció, sense dubte, millor que les turbo. L'unica pega, la goma, peró podeu anar a qualsevol merceria i goma nova o possar la goma d'unes turbo que és de psilicona.

Predator.... Les zoggs son bones... jo per no pagar "el gusto y la gana" utilitzo Phantom (12 €) i son molt semblants a Predator.


Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2012 16:12 #26 per pcr35 (Visitant)
al final m'he comprat unes tipus màscara de Decathlon i OK! :yipi:

per fi!

he fet un parell d'entrenos en pisicina (5km i 7.5km) i he de parar de tant en tant per treure aigua però no és el manteix que acabar amb els ulls vermells i poder fer només 3km

em sembla que la setmana que ve (si convenço la dona per a què em dongui temps liure) provaré de fer 10km en piscina (és un pal però això de comptar piscines)

OBJECTIUS FUTURS... 48h? 6dies?

ultraparis.blogspot.com

1km 2:41 / 1Milla 4:32 / 5km 15:55 / 10km 32:25 / Mitja 1:11:49 / Marató 2:29:48 / 100km 7h14:33 / 24h 246.555km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2012 16:16 #27 per solteron (Associat/da)
Un lloc on tenen un gran assortiment d'ulleres és el Corte Inglés de Porta de l'Àngel  ... i dependents que saben més que els de Decathlon.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2012 18:46 #28 per canyes (Visitant)
Fa molts anys que faig anar sueques, són barates i no entra aigua. Cal acostumar-se al inici, ja que fa mal, però un cop feta la transició, van molt bé.
L'únic problema és que la goma es podreix però amb una goma de merceria, tot solucionat.

Un consell, cal fer el buit abans de posar-te-les.


Run Forrest, run

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2013 23:00 #29 per Mona (Associat/da)
pcr35 tinc el mateix problema q tu i volia obrir un fil igual! M'he trobat ja tinc el fil amb totes les respostes! Merci! Provaré aquestes ulleres de màscara!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2013 16:08 #30 per Eva D (Visitant)
Per entrenar, les sueques. Per posar-me-les em va bé fer "un guinyo" amb els ulls, i quan ja estan posades, obro els ulls, i queden perfectes. També va ser per consell de barcelona92.
Però per nedar al mar o a les triatlons, em vaig fer al CN Catalunya amb unes que valien sobre uns 10 euros, que són similars a les Zoggs Predator, i que es diuen Turbo Zagreb. www.shopmania.es/other/p-gafas-anticloro...y-waterpolo-89581847
Van super bé. I barates també.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2013 13:17 #31 per Cabrix (Visitant)
A Wiggle, Qui vulgui, Zoggs Predator a uns 15€ posades a casa. Preu més que raonable, penso.

Unes molt bones ulleres. "Oju" qui tingui les pestanyes llargues. La lent és molt plana i les pestanyes llargues fan "pont tèrmic", i l'antibaf no funciona tant bé...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.