1a Unirun (Barcelona, 8-3-2015)

1a Unirun (Barcelona, 8-3-2015)

13 Gen 2015 16:10 #1 per Carlog (Visitant)
He trobat una nova cursa al calendari: la Unirun, que és celebrarà el dia 8 de Març a les 09:30 hores.

Segons diu a la seva pàgina web, aquesta cursa vol ser una espècie de competició entre totes les universitats catalanes, però amb la participació oberta a tothom. Cada participant s'haurà d'inscriure per una universitat, i hi hauran premis i classificacions individuals i per universitats. El recorregut de la cursa es farà pel front marítim i la distància de la cursa és de 6779 metres, igualant la distància de la clàssica de rem entre Cambridge i Oxford.

El link és el següent:  http://www.unirun.cat/ca/

Pel que sembla, és una cursa que es basa amb la mateixa idea que el correbarri, no? (de fet, és la mateixa empresa la que gestiona les dues curses)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2015 19:40 #2 per Dabit (Associat/da)

He trobat una nova cursa al calendari: la Unirun, que és celebrarà el dia 8 de Març a les 09:30 hores.

Segons diu a la seva pàgina web, aquesta cursa vol ser una espècie de competició entre totes les universitats catalanes, però amb la participació oberta a tothom. Cada participant s'haurà d'inscriure per una universitat, i hi hauran premis i classificacions individuals i per universitats. El recorregut de la cursa es farà pel front marítim i la distància de la cursa és de 6779 metres, igualant la distància de la clàssica de rem entre Cambridge i Oxford.

El link és el següent:  http://www.unirun.cat/ca/

Pel que sembla, és una cursa que es basa amb la mateixa idea que el correbarri, no? (de fet, és la mateixa empresa la que gestiona les dues curses)


Bona tarda,

També em sembla que és un rotllo semblant al Correbarri però de les diferentes Universitats i enfocat als seus alumnes. Això em queda ja molt lluny...  :ouch:

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 10:51 #3 per Cabrix (Visitant)
Ya no saben que inventar...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 11:19 #4 per Mattu (Visitant)

He trobat una nova cursa al calendari: la Unirun, que és celebrarà el dia 8 de Març a les 09:30 hores.

Segons diu a la seva pàgina web, aquesta cursa vol ser una espècie de competició entre totes les universitats catalanes, però amb la participació oberta a tothom. Cada participant s'haurà d'inscriure per una universitat, i hi hauran premis i classificacions individuals i per universitats. El recorregut de la cursa es farà pel front marítim i la distància de la cursa és de 6779 metres, igualant la distància de la clàssica de rem entre Cambridge i Oxford.

El link és el següent:  http://www.unirun.cat/ca/

Pel que sembla, és una cursa que es basa amb la mateixa idea que el correbarri, no? (de fet, és la mateixa empresa la que gestiona les dues curses)


Bona tarda,

També em sembla que és un rotllo semblant al Correbarri però de les diferentes Universitats i enfocat als seus alumnes. Això em queda ja molt lluny...  :ouch:

Salut


Amb tot i aixo, sempre serás un alumne de la teva universitat. Com diuen els americans, es la teva "alma mater". El que no tinc clar es el perque de la distancia: no es un 10, ok, però tampoc son 5 milles ni 4. No ho se. I en resposta a Cabrix, si, ja no saben que fer, però al menys es gent amb experiencia i que sempre fa curses ben montades i amb molta feina darrera.

MMP

5K: 18:41 (La Maquinista 2013)
10K: 37:44 (Sant Antoni 2013)
Mitja: 1:27:47 (Santako 2015)
Marató: 3:13:26 (Berlín 2014)

I ara QUE? EING?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 12:37 - 17 Gen 2015 19:08 #5 per (Visitant)
Aquestes pijadetes competitives entre Universitats m'encanten! :rofl: llàstima que sigui tan curta... Potser faig la cursa + t1 + bici....

Hi ha TPV? :666:

Defensarem colors de la Universitat... Tot i els atracaments en matrícula...  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 13:04 #6 per Cabrix (Visitant)
Mattu, segun dicen, la distancia de 6779m és la misma que la de la prueba universitaria por excelencia, la Oxford-Cambridge.

Cuando digo lo que digo, lo digo por lo que lo digo.  :mdr:

Es decir, que no pongo en duda la capacidad organizativa de la empresa que hay detrás. De hecho, he participado dos veces en pruebas suyas y no tengo (mucha) queja. De hecho, dándose mucho menos pisto que otros, sus carreras tienen un alto indice de calidad organizativa.

Lo digo porque hay que buscar algo para seguir tirando del filón. Y que conste que, a su favor, al menos son originales en el planteamiento de sus pruebas : un test de cara al Maratón, una prueba entre barrios y ahora una prueba entre universidades. Tiemblo en pensar en el próximo leit motiv.

De coña, y aprovechando que lo que mola son las nocturnas, podrían hacer una carrera de luciérnagas contra mochuelos. Repito que es de coña y sin (mucha) malicia...  :666:

Eso si, si se hace esta nocturna, espero que me ofrezcan dorsal gratix!!  :666: 

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2015 06:20 #7 per (Visitant)

No hi ha foto de les samarretes de cada Uni??  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2015 20:38 #8 per waterpoler (Associat/da)

No hi ha foto de les samarretes de cada Uni??  :whistle:


Hola Tete Xavi!

No, encara no hi ha disseny oficial de la samarreta de cada uni... Tot arribarà!! Segueix atent a la teva pantalla  :winktongue:

Tocat des de l'abril de 2005 per una condropatia rotuliana. Ara em dedico a piular pels micros a les curses i a l'organització amb Gaudium Sports: la Maratest de Badalona (21/02/2016, 30 i 15 km www.maratest.com ) i el Correbarri (16/10/2016, 10k per Districtes...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2015 22:23 #9 per danili (Associat/da)

Tiemblo en pensar en el próximo leit motiv.


Claríssim! Solters contra casats!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2015 13:08 #10 per waterpoler (Associat/da)

Tiemblo en pensar en el próximo leit motiv.


Claríssim! Solters contra casats!


Umm...  :rofl:

Tocat des de l'abril de 2005 per una condropatia rotuliana. Ara em dedico a piular pels micros a les curses i a l'organització amb Gaudium Sports: la Maratest de Badalona (21/02/2016, 30 i 15 km www.maratest.com ) i el Correbarri (16/10/2016, 10k per Districtes...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2015 13:37 #11 per Pol26 (Associat/da)
Jo també m'he inscrit!!

Buscaré MMP en la distància de 5km  :whip:

5k (5)- 18'10"- Jean Bouin 2015
10k (45)- 38'12''- Sant Antoni 2016
21k (7)- 1h24'24'' - Mitja Granollers 2016

Born to run

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2015 13:56 #12 per pereramo (Visitant)
un altre inscrit. 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2015 17:04 #13 per (Visitant)

Jo em vull apuntar però estic dubtant de fer-ho entre 2 unis...  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2015 18:27 #14 per danili (Associat/da)
I no oblidis pas l'escola de la vida!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2015 22:33 #15 per waterpoler (Associat/da)

Jo em vull apuntar però estic dubtant de fer-ho entre 2 unis...  :whistle:


Jo também tindria aquest duble, pera em va marcar molt més la Pompeu que no pas la UB  :he:

Tocat des de l'abril de 2005 per una condropatia rotuliana. Ara em dedico a piular pels micros a les curses i a l'organització amb Gaudium Sports: la Maratest de Badalona (21/02/2016, 30 i 15 km www.maratest.com ) i el Correbarri (16/10/2016, 10k per Districtes...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2015 16:17 #16 per waterpoler (Associat/da)
Novetat Unirun!!

Es posaran autocars des de les ciutats de Tarragona, Lleida, Girona i Vic per aquells que vulguin participar a la Unirun, sempre que s'arribin a les 25 places per ciutat.

Els interessats en gaudir d'aquest servei, heu de posar-vos en contacte amb els respectius Serveis d'Esports per via e-mail. Les adreces son aquestes:

Universitat Rovira i Virgili - URV Rovira Virgili Esports: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Universitat de Lleida (UdL) Esports UdL: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Universitat de Vic Servei d'Esports UVic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Universitat de Girona UdGEsports: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Tocat des de l'abril de 2005 per una condropatia rotuliana. Ara em dedico a piular pels micros a les curses i a l'organització amb Gaudium Sports: la Maratest de Badalona (21/02/2016, 30 i 15 km www.maratest.com ) i el Correbarri (16/10/2016, 10k per Districtes...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2015 14:29 - 19 febrer 2015 21:35 #17 per Danigoal (Associat/da)
Després de la Maratest decidiré si em decanto per aquesta, a començar a agafar velocitat i fer distàncies més curtes (és la idea original) o miro a fer la mitja de Montornes.  ;)

Hi ha límit d'inscrits? Gràcies

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2015 19:02 #18 per waterpoler (Associat/da)

Després de la Maratest decidiré si em decanto per aquesta, a començar a agafar velocitat i fer distàncies més curtes (és la idea original) o miro a fer la mitja de Montornes.  ;)

Hi ha límit d'incrits? Gràcies


Hola Dani! No, no hi ha límit d'inscrits per la Unirun. Tanquem el dia 3 de març

Tocat des de l'abril de 2005 per una condropatia rotuliana. Ara em dedico a piular pels micros a les curses i a l'organització amb Gaudium Sports: la Maratest de Badalona (21/02/2016, 30 i 15 km www.maratest.com ) i el Correbarri (16/10/2016, 10k per Districtes...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2015 20:23 #19 per arcadi42 (Associat/da)
Inscrit!

Com que vaig estudiar a l'Autònoma, m'he apuntat amb ells.

Té bona pinta aquesta cursa, tot i que la distància és molt curta. Això és velocitat pura!

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2015 20:05 #20 per (Visitant)

Jo també ho faré per l'Autònoma...  :whistle: (m'han dit que anirem de verd)



Please Entra or Crear compte to join the conversation.