40 Cursa Moritz Sant Antoni (21 de gener, 09:30h)

40 Cursa Moritz Sant Antoni (21 de gener, 09:30h)

23 Gen 2018 17:46 #21 per Tiny (Associat/da)
Hola!
Jo també vaig correr aquesta cursa que m'agrada molt tant pel perfil com pel fet de poder saludar molts companys, encara que aquesta any coincidis amb la mitja de Terrassa :angry:

Només voldria comentar un parell de coses que no em van agradar:

El tema de l'aigua en got no m'agrada però ho entenc des de el punt de vista de evitar malbaratament..De fet, en les curses de 10k jo no m'aturo al avituallament ...si no fa calor. El que em va molestar va ser el got de l'arribada quant estic acostumat a veure mínim mig litre d'aigua..Em vaig tenir que prendre les dues pseudo cervesses que van donar perquè no hi havia res més.

Sobre el tema de les llebres, vaig sortir a tocar de la llebre de 47' amb el company Vladi, tenint la llebre de 45' uns metres més endavant. Jo volia baixar de 46'. Vaig tenir la llebre de 45' a uns 50/75 metres de distància tota la primera volta. En la segona, la vaig atrapar al final del Paralel...perquè havia afluixat el ritme. Vaig pensar en avançar-la però em vaig acomodar a seguir-la. Al entrar en la recta de meta ja vaig veure que ni en broma baixavem de 45'. Finalment vaig fer 45'16. A mi ja m'està bé però crec que la llebre debia fer 45'30 mínim..

mk30 Molts ànims i si et seveix, jo prenc de tant en tant unes pastilles pel colesterol del tipus natural d'arrós vermell de la casa Solaray. Es diuen Red Yeast Rice i hi ha una varietat en la que el nom es Red Yeast Rice CoQ-10 que em van dir que son per prevenir el que et passa a tú.

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2018 10:53 - 24 Gen 2018 11:10 #22 per Hansi (Associat/da)
Encara no he tingut temps de mirar les fotos, però us dono les gràcies per avançat a tots els fotògrafs :kiss: :kiss: .

Una bona cursa que es manté sense perdre inscrits, tot i que el boom de fer curses sembla que s'està desinflant a tot arreu, i que diumenge passat hi havia la competència d'una altra de renom com la mitja de Terrassa.

La cursa del barri de Sant Antoni m'agrada molt, i a més vaig poder córrer amb intensitat, dintre de les meves possibilitats. Vam ser molts correcats, una foto de grup que feia patxoca, i el pati dels salesians dóna un bon espai per xerrar abans i després de córrer.

Vaig trobar a faltar més avituallament a meta, concretament alguna cosa per menjar. Com diu el Tiny, el vas d'aigua era poca cosa i el vaig reomplir en una aixeta dues o tres vegades. La samarreta de regal em va semblar molt guapa, i molt útil, ja que no és una més, sinó un jersei que va per sobre de la samarreta, per abrigar.

Vaig veure molt fort al Barceruel, encara que digui que no, i molt agraït a l'Stelvio per acompanyar-nos improvisadament un bon tros amb la bici donant ànims, quan gairebé no teníem alè per esbufegar :lol:.

La part final del matí va ser genial, amb molts bons amics i amigues fent ST :cheer: :cheer: .

P.D. Qualicat fet! :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.