gemmota

gemmota

29 Gen 2009 09:39 #81 per cristina (Associat/da)
Hola  :P
Con los entrenos que estas haciendo seguro que lo consigues. Muchos ánimos y a disfrutar.
Nos vemos
Chao chao  ;)

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2009 10:09 #82 per sioux (Associat/da)
Gemmota, ens varem veure l´alre dia a Sant Antoni, doncs be, esta molt be aixo dels entrenos, pero he de dir que jo crec que ho conseguiras per que demostres il.lusio i ganes, i per a mi es mes l´actitut que no pas la preparacio, molts anims i no et preocupis que aixo ja esta fet  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2009 10:51 #83 per massa (Visitant)
gemmota clar que ho conseguiràs,una marató no té res d'especial,només que és un pèl avorrida i cansa una mica,però de la mateixa manera qur vas acabar i molt bé els Cavalls del Vent sense quasi ni entrenar,no en tinc cap dubte que a Barcelona la passejada t'anirà de primera.

Molta sort.

salut,república i independència ara més que mai

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2009 18:41 #84 per Upe (Visitant)
Gemmota, si vols fem una mena de llista d'apostes. Jo diria que baixaràs de 4'15. Qui més s'arrisca? Felicitats per la teva progressió!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2009 19:23 #85 per gemmota (Visitant)
:surprised: Upe, massa, sioux, cristina, Albert67, Dani, rubens, RunnerSantBoi, Zenon, Xeix, XaviPapell, davidgi...Sou, senzillament, genials. Us estimo molt.  :love: :love: :love: :love:

Gràcies.

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2009 19:41 #86 per cat (Visitant)
el més important és acabarla i tenir bones sensacions per pensar en una propera,Gemmota

el entrenament físic és molt important,però el mental és superior i tu el tens :oops:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2009 21:28 #87 per sioux (Associat/da)
felicitats per la Mitja D´avui  8) 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.