Grup d'entrenament Objectiu Marató sub4h

01 Des 2017 12:52 #1 per stone_apo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2017 18:22 #2 per egarense_83
Bones companys!
Doncs donem tret de sortida al repte amb molta feina per davant i molta il·lusió.
Aquí teniu el primer microcicle d’aquesta preparació d’aquest grup de corredors que voleu córrer al voltant de les 4h00 i si és possible trencar aquesta barrera.
Comencem amb càrregues mitjanes i ritmes més “estables” , mica en mica anirem progressant per arribar a volums més alts i intensitats més ràpides però el que us vull demanar és paciència i no cremeu etapes abans d’hora, que la preparació per la marató és molt divertida però també pot ser molt cruel.

Durant aquestes 14 setmanes trobareu sessions amb diferents referències i noms més tècnics d’entrenament.
Que vagi molt be la setmana, els entrenaments i BENVINGUTS a un gran VIATGE!!!

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: Explicacio...01-3.pdf
Mida del fitxer:326 KB
Adjunts:

06 Des 2017 22:10 #3 per Fiber
Hola a tothom,

De moment, tot i que no tinc clar els ritmes als que podré anar, em presento aquí e intentaré anar fent els entrenaments d'aquest grup...

No començo gaire be ja que no he fet res aquesta setmana aixi que demà no tinc clar que puc fer tot i que veient els entrenaments faré el de dilluns a veure que tal tiro...

Com que no he fet res aquestes darres setmanes aquesta setmana faig dijous-divendres-diumenge, Jaume ?

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

06 Des 2017 23:23 #4 per egarense_83

Fiber va escriure: Hola a tothom,

De moment, tot i que no tinc clar els ritmes als que podré anar, em presento aquí e intentaré anar fent els entrenaments d'aquest grup...

No començo gaire be ja que no he fet res aquesta setmana aixi que demà no tinc clar que puc fer tot i que veient els entrenaments faré el de dilluns a veure que tal tiro...

Com que no he fet res aquestes darres setmanes aquesta setmana faig dijous-divendres-diumenge, Jaume ?

Bones Fiber.
Jo faria dijous, divendres i diumenge sense canviar res del planning, o be dijous el progressiu de divendres, divendres l´entreno de força de dimarts i diumenge el test de 5x1000 per veure com estàs.

Ànim

07 Des 2017 00:14 #5 per JoanDeGracia
Hola!
Em semblen molt adequats els conceptes de "trote suau" o "trote còmode", al menys en aquests inicis, així no anem tant pendents dels ritmes o altres dades numèriques.
Com bé ha dit el Fiber, tot i que tinc molt clar quin serà el meu ritme de marató per assolir l'objectiu de Sub 4h.,no tinc tant clars els ritmes per km. amb que hauria d'iniciar aquesta preparació, però amb trote suau o còmode em queda molt més clar :great:
Bé, ja anirem comentant l'evolució en aquest fil.

Endevant, que això només ha fet que començar!!! ;)

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

07 Des 2017 11:02 #6 per Barceruel
Fiber, Joan: Comentàvem que els fils de cada ritme quedaràn per penjar els entrenaments de forma més ordenada, pero que els comentaris de com va la preparació i els dubtes els mirarem d'unificar en el fil Conceptes i explicacions de la planificació per la Zurich Marató Bcn 2018 per fer més caliu i poder compartir tots les dinàmiques del repte, independentment del ritme objectiu. ;)

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

07 Des 2017 12:18 #7 per JoanDeGracia
Perfecte, Víctor !!

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

09 Des 2017 17:39 #8 per egarense_83
Bones companys correcats!
Espero que la primera setmana hagi anat be, amb bones sensacions i regularitat amb els entrenos i mica en mica anar posant les cames a tono amb la progressió de les sessions.
Us he de dir que pel proper any espero veure algun correcat per Lanzarote a aquestes dates, creieu-me que és impressionant córrer una marató, mitja, 10k o 5k al desembre amb 23ºC i amb aquests paissatge paradisíacs. Us ho recomano molt jejejeje i així també gaudim junts d´uns dies aquí a la illa i a la Lanzarote Marathon ;)

Aquesta segona setmana segueix molt la linia de la primera, acumulació de km´s en cada sessió, ritmes estables excepte un dia amb un interval trainning curtet amb petits canvis i sobretot espero veure´ns tots el dissabte a Can Dragó per la primera Kdada del repte i animar als companys que estaran a les 24h.

Que tingueu molt bona setmana, bons km´s i gaudiu de i amb l´esport.

Una abraçada!
Adjunts: