Grup d'entrenament Ataràxia: a l'estiu, si no ets mort ets viu

Grup d'entrenament Ataràxia: a l'estiu, si no ets mort ets viu

30 Jul 2011 19:28 #41 per Enric59 (Visitant)
Gràcies, Víctor!

Jo pujaré el mateix matí, i vindré gairebé sense dormir perquè tinc un sopar la nit abans. Riurem!  :P

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
01 Ago 2011 14:25 #42 per perekms (Visitant)
www.lavanguardia.com/vida/20110731/54193...correr-descalzo.html

ens costaran barates les sabatilles,amb unes victoria ja es suficient.
El tema ha estat tancat.
06 Ago 2011 18:25 #43 per Enric59 (Visitant)

www.lavanguardia.com/vida/20110731/54193...correr-descalzo.html

ens costaran barates les sabatilles,amb unes victoria ja es suficient.


Fa anys que dic que els corredors fan servir sabatilles amb un amortiment massa alt a la part del taló. Això fa que en una trepitjada normal el taló trobi el terra abans que la resta del peu, distorsionant la gambada i provocant un excessiu impacte en el moment que la cama està totalment estirada, el cop no s'assimila i reben les articulacions, els malucs i les vèrtebres.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
06 Ago 2011 22:36 #44 per oriol6 (Visitant)
La Berta acaba de tornar d'un stage d'entrenament a la Catalunya nord i dimecres marxa cap al mundial...jo marxaré algun dia més tard així que ja no vindrem a entrenar.
Bon estiu a tots i ens alegrem molt de que el Francesc ja corri!!! :party:
El tema ha estat tancat.
07 Ago 2011 06:23 #45 per danibdn (Visitant)
ostres!
hi ha un membre del grup (berta) que va a mundials i tot?? atletisme? molt be!! espero que li vagi molt bé i que guanyi!!!

per cert enric, faré la marato costa daurada al novembre. vull baixar de 3h. em puc fiar de l'entrenament que hi ha a la web de la marató de BCN o em recomanes alguna altre tipus d'entrenament. Si tens cap consell o pla millor m'ho dius que et faré cas!!

gràcies!! i bon estiu a tothom!!
El tema ha estat tancat.
07 Ago 2011 13:29 #46 per atmos (Visitant)
Li dessitjo moltes forçes i sort a la Berta.

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)
El tema ha estat tancat.
07 Ago 2011 15:20 #47 per Enric59 (Visitant)

ostres!
hi ha un membre del grup (berta) que va a mundials i tot?? atletisme? molt be!! espero que li vagi molt bé i que guanyi!!!

per cert enric, faré la marato costa daurada al novembre. vull baixar de 3h. em puc fiar de l'entrenament que hi ha a la web de la marató de BCN o em recomanes alguna altre tipus d'entrenament. Si tens cap consell o pla millor m'ho dius que et faré cas!!

gràcies!! i bon estiu a tothom!!


Sí, Dani, tenim una crak de les curses d'orientació!

Fiar, te'n pots fiar. El més important és que tu et vegis capaç de complir-lo i descansar tot el que calgui descansar (això és bàsic!).

De tota manera, pensa una cosa. Aquests plan d'entrenament estan pensats sobre la base que s'ha fet una pretemporada com cal. Això vol dir que has fet 2 o 3 mesos de rodatges suaus, ben assimilats, que has fet muntanya, que et sents fort per afrontar la càrrega i el volum de quilòmetres...

Si no és així, sigues prudent i basa-ho tot en una perfecta assimilació del volum, descansant i dormint el que cal, i en els ritmes mitjos: és més important que siguis capaç de fer 30 km a 4:25 amb comoditat que els ritmes de les sèries. Anar a 4:15 a les sèries ho has de poder fer amb la gorra, si no, pleguem! En canvi, els 30 km, a qualsevol ritme, sempre et vindran de nou.

Si vols, en parlem. Aquesta setmana i la darrera d'agost baixaré algun dia al parc.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
07 Ago 2011 15:22 #48 per Enric59 (Visitant)

La Berta acaba de tornar d'un stage d'entrenament a la Catalunya nord i dimecres marxa cap al mundial...jo marxaré algun dia més tard així que ja no vindrem a entrenar.
Bon estiu a tots i ens alegrem molt de que el Francesc ja corri!!! :party:


Berta, que tinguis moltíssima sort perquè la qualitat ja la tens. Compateix com tu saps!

Una abraçada molt forta!

Que tingueu tots dos unes bones vacances, i ens veiem a la tornada.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
07 Ago 2011 17:13 #49 per danibdn (Visitant)
hola enric, ja m'agradaria que en parlessim pero marxo de vacance demà mateix!!
es que jo trobava el pla d'entrenament molt heavy...pero suposo que es el que toca si vull baixar de 3h. bé, ja veurem que tal...

gràcies!!

ostres!
hi ha un membre del grup (berta) que va a mundials i tot?? atletisme? molt be!! espero que li vagi molt bé i que guanyi!!!

per cert enric, faré la marato costa daurada al novembre. vull baixar de 3h. em puc fiar de l'entrenament que hi ha a la web de la marató de BCN o em recomanes alguna altre tipus d'entrenament. Si tens cap consell o pla millor m'ho dius que et faré cas!!

gràcies!! i bon estiu a tothom!!


Sí, Dani, tenim una crak de les curses d'orientació!

Fiar, te'n pots fiar. El més important és que tu et vegis capaç de complir-lo i descansar tot el que calgui descansar (això és bàsic!).

De tota manera, pensa una cosa. Aquests plan d'entrenament estan pensats sobre la base que s'ha fet una pretemporada com cal. Això vol dir que has fet 2 o 3 mesos de rodatges suaus, ben assimilats, que has fet muntanya, que et sents fort per afrontar la càrrega i el volum de quilòmetres...

Si no és així, sigues prudent i basa-ho tot en una perfecta assimilació del volum, descansant i dormint el que cal, i en els ritmes mitjos: és més important que siguis capaç de fer 30 km a 4:25 amb comoditat que els ritmes de les sèries. Anar a 4:15 a les sèries ho has de poder fer amb la gorra, si no, pleguem! En canvi, els 30 km, a qualsevol ritme, sempre et vindran de nou.

Si vols, en parlem. Aquesta setmana i la darrera d'agost baixaré algun dia al parc.

El tema ha estat tancat.
09 Ago 2011 07:31 #50 per atmos (Visitant)
Bon dia, aprofitarem que m'he llevat aviat i abans de marxar cap a Navarra (dmà) faré una tiradeta de aprox. 14Kms. La temperatura es agradable i el sol encara no pica.  :P

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)
El tema ha estat tancat.
09 Ago 2011 10:08 #51 per Enric59 (Visitant)
Jo m'he llevat ara!

Vaig a fer un cafè i a llegir el diari...  :he:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
09 Ago 2011 10:12 #52 per Carmeta (Visitant)

Jo m'he llevat ara!

Vaig a fer un cafè i a llegir el diari...  :he:


:slap:

(Perdoneu la intromissió ataràxics)

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."
El tema ha estat tancat.
09 Ago 2011 10:16 #53 per Enric59 (Visitant)
Això vol dir que millor que no vagi apuntant la resta de l'agenda del dia?  :666:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
09 Ago 2011 11:22 #54 per atmos (Visitant)
Be, ja he fet un bon entrenament, al final han estat 21.110 m amb 1:57:16 h, prou be per tenir en compte que es la segona vegada que faig aquesta distancia.


Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)
El tema ha estat tancat.
09 Ago 2011 11:51 #55 per Enric59 (Visitant)
Víctor, ja té mèrit cascar-se tants km a l'agost. Veig que t'estàs prenent seriosament la mitja del Mediterrani!

Sobretot, no t'excedeixis amb els ritmes. Es tracta d'anar assimilant els km perquè et trobis còmode en la distància. I procura fer els rodatges a la muntanya, amb pujades i baixades suaus.

A la Mercè veurem com estàs i tindràs 5 setmanes per preparar específicament la mitja.

I amb tota aquesta base i el que anem fent en el parc a partir de setembre, segur que podràs afrontar una cursa del Nassos o la de Sant Antoni amb uns ritmes que ni t'imagines.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
09 Ago 2011 15:39 #56 per atmos (Visitant)
A les 8h del matí feia una fresqueta a Bcn que m'ha ajudat a assolir la distància, tenin en compte que el desnivell era a mar.

La veritat es que amb trobo molt be practicant aquest esport. Ahir, parlant amb un company que fa anys que ho practica, coincidiem en que es salut, sí, es fisic, sí, però sobretot ens fa sentir millor persona.

Les teves paraules amb donen ànims, Enric, quant torni de Navarra estaré atent els entrenament.

Gràcies  :smile:

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)
El tema ha estat tancat.
12 Ago 2011 14:24 #57 per CuCa (Associat/da)
Hola ataràxics,

Que tal esteu? Sóc el Gil, fa molt temps que no escric i encara més que no em deixo veure per el P. Ciutadella, per canvis laborals no vaig poder continuar venint el parc... espero a veure si aquest setembre almenys puntualment puc compartir algunes tardes d'entrenament amb vosaltres, espero que sí !!!! Sempre que he pogut us he anat seguint pel fòrum però portu uns mesos poc actiu...

Avui volia posar un enllaç que he trobat al digital osona.com que és de la comarca on treballo, i com fa dies que parleu, parla de la campiona d'orientació:

www.naciodigital.cat/osona/noticia/27742...on/curses/orientacio

Aquí us ho deixo, i molta sort Berta !!

Salut, kms i bones vacances pels que en tingueu !!!
El tema ha estat tancat.
12 Ago 2011 14:34 #58 per Enric59 (Visitant)
Home, Gil, quant de temps!

A veure si és veritat: t'esperem al setembre. Ja veus que tots els ataràxics estan molt forts i la temporada 2011-2012 promet molt.

La Berta als mundials, el Pere i l'Oriol els posarem en sub 40' sí o sí. El Francesc sembla que ja està recuperat i serà una bona llebre per a tots ells. I jo ja entreno amb normalitat. A principis d'octubre tinc el campionat de Catalunya d'aquatló i no tinc cap altre objectiu que fer podi.

Fins després de vacances!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
12 Ago 2011 14:45 #59 per CuCa (Associat/da)
Hola Enric,

Espero de veritat poder compartir entrenaments a partir de mitjans de setembre amb vosaltres ! i poder continuar reben consells i coneixement vostres !!

Si, si, ja he anat seguint que tots veu acabar la temporada amb una gran forma !! I sobretot, me'n alegro molt que finalment estiguis entrenant i corrent amb normalitat i gran nivell, deixant les lesions endarrera !!!!

Ens veiem aviat segur !

Bon estiu i bones vacances !!
El tema ha estat tancat.
16 Ago 2011 07:03 #60 per atmos (Visitant)
Bon dia, ja que tinc el costum d'aixecar-me aviat vaig a fer un petit entrenament per la Cta de les Aigues. Volia saber si aquest Dimecres hi haurà algú entrenant al parc.
Gràcies  :smile:

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)
El tema ha estat tancat.