Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

04 Set 2010 11:54 #481 per Ramon (Visitant)
Aquí els de la Capital, teniu la partida guanyada, a la Catalunya vella, no tenim mar  :'( ,però tenim muntanyes  :intello: :love:, i...ara no em volgueu vendre la moto amb Collsarola  :666: :rofl:
Visc a Osona  :love: :intello:

NI P...A IDEIA D'ON VAIG








M'AGRADAR COMEN
El tema ha estat tancat.
04 Set 2010 12:05 - 06 Set 2010 14:53 #482 per Josep 59 (Associat/da)

David, Dani, la propera podríem córrer una mica després. Bé, si el Josep59 m'autoritza  :rofl:


A aquestes hores i encara dient "pendejadas".

Ara resultarà que jo t'he d'autoritzar a córrer, si a les teves primeres curses competias amb els Tiranosaures Rex i els Triceratops.

Parlant de "pendejadas i boludeces varias" estic mirant el tema dels rècords d'Espanya i de Catalunya de veterans, y com deien els Tricos a "COSES DE L'IDIOMA" Hay para alquilar sillas.

T'ho comento més tard.

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.
El tema ha estat tancat.
04 Set 2010 12:17 #483 per Enric59 (Visitant)

Aquí els de la Capital, teniu la partida guanyada, a la Catalunya vella, no tenim mar  :'( ,però tenim muntanyes  :intello: :love:, i...ara no em volgueu vendre la moto amb Collsarola  :666: :rofl:
Visc a Osona  :love: :intello:


Je, je... No et vendrem la moto, però el meu Collserola ni lo mires!  :he:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
04 Set 2010 17:04 - 04 Set 2010 17:08 #484 per Eva D (Visitant)


Bona tarda,
aquesta és la meva primera participació , sóc l'Olga, i també m'afegeixo a la sortida d'avui, l'Eva D, va informar-me de les vostres trobades de mar que em semblen estupendes, aprofito per saludar-te Eva. He consultat l'estat de la platja i diu que hi ha meduses, estat del mar regular i bany no recomanat...sembla un despropòsit, oi?. No sé fins a quin punt és del tot fiable, què feu en aquests casos?. Més que res per no fer el viatge en va, vinc de Sant Cugat.

:yipi: :yipi: :yipi:

Benvinguda al fòrum Olga!!  :yipi: :yipi:
No hi va haver NI UNA (almenys que veiés jo aquest dia). Un company en va veure UNA, però la resta, RES...
Vaig trobar a faltar que algú anés una mica més lent que jo...
Gràcies, com sempre, Barcelona92 i la resta de compan@s!!
Eulàlia, espero que estiguis millor de l'enconstipat!
Bego, un plaer conèixe't!!


El proper dia sí, eh!!
El tema ha estat tancat.
05 Set 2010 14:21 #485 per maria (Associat/da)
Me apunto el proximo viernes. Me sabe tan mal haberme "rajado" con los pies en el agua por las marditas medusas, que el viernes que viene nado, aunque haya tiburones!!!!
Bss
M
El tema ha estat tancat.
05 Set 2010 14:40 #486 per cat (Visitant)


Bona tarda,
aquesta és la meva primera participació , sóc l'Olga, i també m'afegeixo a la sortida d'avui, l'Eva D, va informar-me de les vostres trobades de mar que em semblen estupendes, aprofito per saludar-te Eva. He consultat l'estat de la platja i diu que hi ha meduses, estat del mar regular i bany no recomanat...sembla un despropòsit, oi?. No sé fins a quin punt és del tot fiable, què feu en aquests casos?. Més que res per no fer el viatge en va, vinc de Sant Cugat.

:yipi: :yipi: :yipi:

Benvinguda al fòrum Olga!!  :yipi: :yipi:
No hi va haver NI UNA (almenys que veiés jo aquest dia). Un company en va veure UNA, però la resta, RES...
Vaig trobar a faltar que algú anés una mica més lent que jo...
Gràcies, com sempre, Barcelona92 i la resta de compan@s!!
Eulàlia, espero que estiguis millor de l'enconstipat!
Bego, un plaer conèixe't!!


El proper dia sí, eh!!

ui Eva....que ja coneixes a la Eulàlia...però que coneguis a la Bego.....andetemetes.... :666:
El tema ha estat tancat.
05 Set 2010 16:51 #487 per Xeix (Associat/da)

Me apunto el proximo viernes. Me sabe tan mal haberme "rajado" con los pies en el agua por las marditas medusas, que el viernes que viene nado, aunque haya tiburones!!!!
Bss
M


Tranquila Maria que no vindré  :mdr:
El tema ha estat tancat.
05 Set 2010 16:52 #488 per maria (Associat/da)
Xeix...
No me queda claro que categoria eres...mardita medusa o tiburon!!!
M
El tema ha estat tancat.
05 Set 2010 17:18 #489 per Xeix (Associat/da)
:whistle: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
El tema ha estat tancat.
05 Set 2010 21:05 #490 per Eulàlia (Associat/da)


Bona tarda,
aquesta és la meva primera participació , sóc l'Olga, i també m'afegeixo a la sortida d'avui, l'Eva D, va informar-me de les vostres trobades de mar que em semblen estupendes, aprofito per saludar-te Eva. He consultat l'estat de la platja i diu que hi ha meduses, estat del mar regular i bany no recomanat...sembla un despropòsit, oi?. No sé fins a quin punt és del tot fiable, què feu en aquests casos?. Més que res per no fer el viatge en va, vinc de Sant Cugat.

:yipi: :yipi: :yipi:

Benvinguda al fòrum Olga!!  :yipi: :yipi:
No hi va haver NI UNA (almenys que veiés jo aquest dia). Un company en va veure UNA, però la resta, RES...
Vaig trobar a faltar que algú anés una mica més lent que jo...
Gràcies, com sempre, Barcelona92 i la resta de compan@s!!
Eulàlia, espero que estiguis millor de l'enconstipat!
Bego, un plaer conèixe't!!


El proper dia sí, eh!!


Estic millor,gràcies Eva, no hi ha res com donar-li un punt de marxeta al cos. Aquest cap de setmana he fet un aquatló a Caldes i encara que m'ofegava per l'encostipat he mantingut el temps de l'any passat. A més, em va tocar un pernil  :party: :yipi:

Avui curseta i bany, sardinada i  :party: en bona companyia a Sant Adrià (Enric59, Bego, Josep59, Solteron, Sara i Lluís.

Quedem demà per nedar, Eva?

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.
El tema ha estat tancat.
05 Set 2010 21:13 #491 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola Eulàlia:

Moltes felicitats per la Aquathló. No t'oblidis el pernil el proper divendres, jo porto el ganivet  ;)

Fins divendres ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

J.

Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
05 Set 2010 23:00 #492 per Eva D (Visitant)

Quedem demà per nedar, Eva?


I tant! Algú més s'anima? Dilluns 6, a les 3 on sempre?
El tema ha estat tancat.
06 Set 2010 00:04 #493 per ferreret (Associat/da)
Hola companys

Veig que la sortida de divendres va estar de conya

Sergio, jo he estat preparant la Marnaton d'aquest dissabte pasat i nomes he nedat al mar, per lo que no he pogut apuntar els entrenaments.; de totes maneres si penjes el nous entrenos aquesta setmana me reincorporo

M'encanta que quedem els divendres, pero si algu va a nedar algun altre dia, m'encantaria apuntarme. Normalment el divendres surto de BCN i no puc vindre

Bentornats a tots i altre cop a la feina  :love: :love: :love: :love:


Tri-ferreret
Tan sols els que somien poden conseguir els seus somnis
El tema ha estat tancat.
06 Set 2010 01:10 #494 per Enric59 (Visitant)
Us adjunto la classificació de la Travessia de Calella.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
06 Set 2010 07:05 #495 per maria (Associat/da)
Ferreret: Campeon!!! Enhorabuena por tu marnaton...cuando seamos mayores, a Jaime y a mi, nos molaria apuntarnos a algo asi!!!
Bss
M
El tema ha estat tancat.
06 Set 2010 13:44 #496 per Enric59 (Visitant)
Felicitats, Ferreret  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
06 Set 2010 21:45 #497 per Barcelona92 (Associat/da)
Grande Ferreret.

Ja estan tots els entrenaments menys una sessió, demà la penjo.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
06 Set 2010 23:56 #498 per Enric59 (Visitant)
Avui hi ha hagut sessió pirata a la Barceloneta  :he:

Com que el mar era ple de meduses, l'Eva, l'Eulàlia, la Bego i jo hem entrenat a la piscina descoberta del C.N. Atlètic-Barceloneta  :party:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
07 Set 2010 00:10 - 07 Set 2010 00:13 #499 per Eva D (Visitant)

Avui hi ha hagut sessió pirata a la Barceloneta  :he:

Com que el mar era ple de meduses, l'Eva, l'Eulàlia, la Bego i jo hem entrenat a la piscina descoberta del C.N. Atlètic-Barceloneta  :party:

Hey, de pirata res,  :P
ho havíem dit al fil!! Almenys l'Eulàlia i jo i havíem convidat a tothom...  :whistle: :whistle:

La propera sortideta, si és dijous segur que podré venir. Si és divendres, no tant.
Algú s'apunta a dijous?  :whistle: Obro dijous, doncs...  :whistle:

Dijous 9 de setembre de 2010, 19h
on sempre (al costat de l'entrada del CNABarceloneta, a 40 metres cap al mar, al costat del bar del CNABarceloneta)

Eva D
...

El tema ha estat tancat.
07 Set 2010 13:37 #500 per Barcelona92 (Associat/da)
Bones, jo prefereixo divendres, pero anire el dia que tothom pugui o mes gent pugui.
Ja estan totes les sessions d´ entrenaments.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.