Mataró. Diumenge 6 de febrer. Corriols. BTT.

Mataró. Diumenge 6 de febrer. Corriols. BTT.

02 febrer 2011 08:54 #1 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola:

Aquest diumenge hem quedat amb els amics del Club Ciclista Sant Joan Despí a fer una ruta de corriols que dona la volta a Mataró, amb esmorzar a Can Bruguera. Son uns 35 Km. Hem quedat d'anar i tornar amb tren. Es la R1, encara que no hem decidit si agafem el de les 7:27 o el de les 7:42 (horaris de pas per Sants). Quan ho tingui clar ho penjo.

      .....NO EM CLICKIS AQUI SI ETS PISTERO...

Una abraçada,

Jaume
twostones

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2011 12:10 #2 per Jaume Carol (Associat/da)
Si algú s'anima a vindre agafarem el tren a Sants cap a Mataró (R1) a les 7:42.

Una abraçada,

Jaume
twostones

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2011 15:26 #3 per tonivet (Associat/da)
Molt temptador, a veure si a la propera m'apunto. Es que 2 caps de setmana seguits arribant tard no pot ser...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2011 15:48 #4 per dragan (Visitant)
  :'( :'( :'( :'( :'( Si ho féssiu dissabte segur que podria venir .........  8)

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2011 18:28 #5 per Jaume Carol (Associat/da)
Amb el CCSJD les sortides son sempre en diumenge. Jo acostumo també a sortir dissabtes, encara que una mica light, no paso de 30-35Km. Si voleu podem fer un Collserola aquest dissabte, i si us agraden les trialeres anem a fer un Pitufos o una Il.legal. Quedar a les 9 i a la 1 a casa. O si es masa tard quedar a les 8 i a les 12 a casa.

Ja direu...


Jaume

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2011 19:12 #6 per dragan (Visitant)
Per mi perfecte !!!!  8)   no he fet ni la pitufos ni la il·legal !  tu tries !!!   ara, que m'agraden els senders i corriols, però tampoc sóc el Jordi Tarrés, eh ?!  :smile: :smile: :smile:

Quedem a les 9.00 a ................ ¿ on ?

Eduard.

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2011 21:49 #7 per Jaume Carol (Associat/da)
Obro un nou fil, per si algú s'anima...

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 febrer 2011 19:45 #8 per dragan (Visitant)
Com ha anat Jaume ?

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2011 11:06 #9 per Jaume Carol (Associat/da)

Hola:

Diguem que va ser una sortida interessant. El problema es que ens vàrem fer moltes il•lusions, dons els comentaris del track al wikiloc eren engrescadors. L’autor de la ruta va forçar un pel massa, es a dir et feia pujar per uns llocs maleïts per agafar una mica més de corriol de baixada. Típic terra del Maresme, jo vaig caure per culpa de la sorra en una baixada tècnica, però a l’hora gràcies a la sorra t’aixeques com si res hagués succeït. Pocs quilòmetres, uns 36, més 10 d’enllaç, total uns 46.

Moltes bicis, 17 , de les que 12 vàrem fer corriols. Ens trobàrem a Cal Bruguera, un esmorzar de “forquilla” i em permeto afegir que de “cartera”, dons un pel car si que ho vaig trobar.

El més interessant alguna pujada tècnica molt maca, i també un “tobogan” en corba de pujada que va ser molt satisfactori de no posar peu.

Track: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1456533

El millor, la companyia. Vàrem anar en tren, i dos despistats es varen quedar a Mataró una estona més dons no van pujar al tren amb la colla ja que estaven comprant beguda.

I tu la teva sortida què tal?

Una abraçada,

Jaume

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2011 15:26 #10 per dragan (Visitant)
La sortida molt guapa, però treient la llengua tota l'estona ..  :he:  tant pujant com baixant ....  :yes: :winktongue:  al final erem 12, ja et pots imaginar l'ambientillo casi "competició" ......  :clown: :biggrin:

He obert el fil que varem comentar pel dia 19  :wink2:


Eduard.

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.