Canicross Moià - Sabadell 13/01 - 20/01

Canicross Moià - Sabadell 13/01 - 20/01

05 Gen 2013 16:41 #1 per eiger (Associat/da)
M'estic iniciant en aquesta modalitat i he vist que la prova de Sabadell posa en una web que està cancelada. Com que formava part de la lliga catalana, es substitueix per alguna altra prova ?  :neutral:

La setmana següent fan el canicross paralel a la cursa 2 turons de Moià, potser la trobo un pèl llarga per iniciar-nos doncs són 10 km.

Algú del Vallès Occ. per quedar algun dia traspassar coneixements i experiència ?  Anireu a Moià ?

"prefereixo viure només un dia com un tigre, que cent anys com un xai"
proverbi sànscrit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2013 09:42 #2 per jimbdn (Visitant)
Hola Eiger, no sóc del vallès, peró bé et contesto el que se.  :666:

Diria que la prova de Sabadell no ha estat substituida.

Referent a la de Moia, 10 kms, serà molt o poc, depenen del que hagis entrenat i corregut amb ell.

Jo amb el meu gos, encara que pot fer perfectament 10 i 12 kms anant en versió canicross (amb el tir i lligat), veig que es la distància màxima que  pot fer sense força-lo en excès. El meu gos el que jo li tinc detectat es que fins el km 5-6 va molt alegre i content, a partir del 6-7 ja se li fa molt llarg i es com si ja no disfrutes del fet de córrer. No se si ha algú mes li pasa.

Per aquest motiu, tinc dubtes en fer canicrossos llargs tipus el de Gava de final de mes (12,5) i a Moia tinc problemes d'agenda familiar :-).

Salut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2013 12:12 #3 per DaniTub (Associat/da)
Eiger tot va en funcio del teu gos, jo personalment crec que si vas a gaudir i a provar no tindras problema en acabar ( igual tens que baixar una mica el ritme, pero acabaras) :he: :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2013 23:38 #4 per eiger (Associat/da)
merci, mirarem d'acostar-nos a Moià malgrat el preu d'inscripció  :grrrrrr: 

Efectivament he sortit tres dies i coincideixo que surt molt alegre la primera mitja hora però després els has d'anar forçant, o més que forçar sembla que no disfrutin tant perquè per distància no és.

El que pateixo més és pel comportament entre mascles, no és un gos violent però ja se sap que on hi hagi mascles  :whistle:  Espero que els costi poc centrar-se en el que convé.
Porto molts anys corrent per muntanya i, de veritat, que amb el canicross he tornat a trobar un alicient més que recomanable  :yes:

"prefereixo viure només un dia com un tigre, que cent anys com un xai"
proverbi sànscrit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2013 09:45 #5 per jimbdn (Visitant)
Eiger,
pel tema mascles no et preocupis, (jo també es un tema que em tensa bastant) h'hi han tants que al final no es fan ni cas entre ells.
Al baixar del cotxe, el meu està un pel nerviós i alerta, però desprès ja es tranquil-litza. Durant la cursa ni t'enteres de si hi han mascles o no.
Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2013 23:00 #6 per eiger (Associat/da)
ok doncs allà hi serem  :666:
si veniu algú, vaig amb un border collie mestís, més gran que els normals  :great:

"prefereixo viure només un dia com un tigre, que cent anys com un xai"
proverbi sànscrit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2013 22:36 #7 per eiger (Associat/da)
Ja ens hem estrenat  :party:  Bon bateig amb fangar i caiguda inclosa, avui l'estrany era no caure  :yes:

És molt curiosa la sortida, tots allà barrejats, els gossos nerviosos i només començar es fa impossible no córrer per sota de 4'/km  :surprised:

Sortint de darrera he anat avançant gent i ens hem col·locat un grupet de 4 força estona plegats, fins la darrera baixada on he volgut assegurar i m'he quedat. Poc ha estat més d'un de prendre mal en aquell corriol. Hem arribant esprintant amb 50 min. , 6 minuts més que el primer. I si una cosa m'ha quedat clara és que hauré d'entrenar més perquè als gossos no hi ha qui els aturi  :oh:  Hi ha moltes situacions de risc en aquest esport

Bon avituallament a l'arribada !!!

"prefereixo viure només un dia com un tigre, que cent anys com un xai"
proverbi sànscrit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2013 09:10 #8 per jimbdn (Visitant)
Bona estrena Eiger. Enhorabona!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.