Punxada al abductor

Punxada al abductor

03 Des 2015 20:50 #1 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola:

El dimarts passat entrenant vaig tindre una punxada al abductor dret, com que estava a 6 km de casa, vaig seguir corrent.

En fred vaig notar dolor al abductor, al dia següent vaig anar al fisio, massatge calen i fred i amb va dir de moment parat, que anés fen fred i calor i uns exercissis de recuperació. Diagnostic de moment tendinitis al abductor.

Algú ha patit aquesta lesió i amb pot donar algú consell, realment tinc que parar ??  :666: :666:

Agraït del vostres comentaris que m'ajudin a entendre la lesió, es la primera que tinc d' abductors.  :great:

Gracies i salut. 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 21:42 #2 per xevifisio (Associat/da)
Es difícil aconsellar sense veure... Però, així d'entrada dir-te que l'abductor es el múscul que està per FORA de la cama. Tu t'has fet msl aquí, o a DINS de la cama? Que sería l"adductor

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 22:28 #3 per FRANCESC57 (Associat/da)
Merci xevifisio

UFFFF complicat, esta tot molt junt, es a la ingle.  :eyes:

Segons el fisio de Montornés es " el aductor mediano " i amb fa mal quan intento tancar las cames cap dintre amb resistència.

Amb costa molt pensar que tinc que parar  :grrrrrr: :grrrrrr: 





Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 22:41 #4 per xevifisio (Associat/da)
Ok, adductor mig. No esta junto, els abductores están a les cartutxeres :glasses:
FA malt corrent? I caminant? O fent elíptica?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2015 07:06 #5 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola:

Pues corre ni ho he provat, ja que no vull empitjorar. Caminant no tinc dolor però si molesti-as i si provo de tancar amb resistència dolor, en canvi al obrir cames amb resistència quasi no fa dolor.  :whip:

El diumenge aniré a la Mitja de Mataró, provaré molt lent, si noto molesti-as al escal-far ja ni sortiré. Si es aixi, quasi que  segurament tampoc podré anar amb l'equip de ELAscamot de les 24 hores a corre, només de voluntari, i tindré que parar fins no tenir molesti-as. Ja ho comunicaré diumenge quan provi.  :whistle:


No vull parar, però no crec que tingui altre alternativa.  :grrrrrr: :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2015 08:18 #6 per (Visitant)

Ànims Francesc!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2015 10:50 #7 per solteron (Associat/da)
Les punxades sobtades normalment són ruptures fibril·lars, que algú em corregeixi si no és així, i rar és que el fisio et digui que és una tendinitis.

Ànims Francesc !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2015 11:10 #8 per xevifisio (Associat/da)

Les punxades sobtades normalment són ruptures fibril·lars, que algú em corregeixi si no és així, i rar és que el fisio et digui que és una tendinitis.

Ànims Francesc !


Es extrany un trencament que et deixi seguir corrent 6 km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2015 13:55 - 04 Des 2015 13:58 #9 per SOM (Visitant)

Les punxades sobtades normalment són ruptures fibril·lars, que algú em corregeixi si no és així, i rar és que el fisio et digui que és una tendinitis.

Ànims Francesc !


Es extrany un trencament que et deixi seguir corrent 6 km


Aixi es ... jo vaig tenir trencament i quan em va donar la "pedrada" em vaig quedar literalment tirat ... vaig estar 1 mes coix !

Si has pogut correr 6 kms i a dia d'avui camines ... trencament no és ... si es el que alguns anomenen 'microrotures' ... en tot cas es molt, molt micro ... però dubto que haguessis pogut seguir 6 kms sense trencar més.

Per altre banda tampoc em quadra amb una tendinitis perquè quan he tingut (que tambè les he patit per desgracia), punxada, punxada, al correr, no es ben be la simptomatia.

Jo descansaría uns dies ... i si continua la molestia, independentment d'haver anat al fisio, em faria una prova al metge per tenir un diagnostic precís ... encara que, en tot cas, no és res greu ... !! 

Vinga, ànims !!



42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2015 14:09 #10 per solteron (Associat/da)
Es clar, depen del tamany del trencament i del lloc on el tinguis, el cos es molt llest, si pot compensar la lesió fent servir altres muscles doncs podras anar tirant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2015 21:02 #11 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola companys:

En primer lloc agrair els vostres comentaris, i ànims.  :love:

Avui hi anat al gimnàs hi he fet una mica de peses i amb cinta i fet 5 km, 2 caminant i després pujant el ritme fins a 6 min/km. Caminant cap problema i corrent tinc molèsties i sensacions dolentes de pensar " aixo no va be, alguna cosa no funciona ".. Pero desconec el que passa, no habia tingut mai aixo a la ingle. Segueixo en fred després i calor avanç.

I decidit anar a la mitja de Mataró, a ritme lent i veure que passa, si tinc dolor plegaré a mitja cursa i farem festa fins el el gener, fins a recuperar-me, i començar el gener la preparació de la Marató de Barna. Espero que no passi res.  :great:

Com diu el RAMBO, no hay dolor. El solteron i Jo ja sabem lo que es corre amb molèsties, i per parar necessitem dolor.  :oops:

Una abraçada i salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2015 21:45 #12 per xevifisio (Associat/da)
Segurament les molesties al trotar son per l'impacte al terra  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.