14a Cursa de Sant Quirze - Memorial David Rovira. 23/5/21.

14a Cursa de Sant Quirze - Memorial David Rovira. 23/5/21.

24 Mai 2021 08:26 #41 per XaviCht (Associat/da)
Genial.
M'ha encantat poder participar en el muntatge, veure els meus companys correcats, fer la cursa (molt ben organitzada!).
Gràcies, Natxo, Barceruel, i tota la resta de voluntaris.

M'ha sabut greu no quedar-me a desmuntar. Primer no estava previst que em quedés, per un error meu de calendari, després que sí, en corregir-lo, però finalment al meu fill Marc (correcat junior en excedència perquè fins que no acabi el creixement no li deixen fer dos esports) li han posat el primer partit de les fases finals del campionat de Catalunya de vòlei, just a les 10, i he marxat volant per poder anar-hi a deixar-me la veu animant. Han acabat guanyant, i també la semi i la final, o sigui que campions!

L'única part negativa és que m'he deixat a casa la bossa amb les bambes i samarretes per donar...

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mai 2021 14:35 - 24 Mai 2021 14:37 #42 per Natxo (Associat/da)
Al setembre del 2017 vaig rebre una trucada del Barceruel qui, recent estrenat al càrrec de Presi, s’interessava per l’estat de salut de la cursa asfaltera de corredors a Sant Quirze. Li vaig dir francament que jo estava desanimat i que després la 10º edició, i amb l'adéu de la Comissió del Debu, darrer integrant que encara quedava de la Comissió fundadora, jo ja tenia bastant decidit de plegar veles i deixar d’organitzar-la. El Victor, amb el seu entusiasme, em va tornar a engrescar.

Enguany, una mica el mateix. A principis d’abril jo no veia clar que poguéssim organitzar la Cursa en tan poc temps i amb tantes incerteses, i en canvi el Victor (i l’Albert de l’Ajuntament, tot s'ha de dir) tot ho veia possible.

En resum , vull reconèixer al paper clau del nostre Presi en el bon estat de forma de la Cursa de Sant Quirze, que ahir va viure, jo crec, una edició catàrtica: tothom estava com singularment content i ho veia tot amb molt bons ulls, més enllà de la (molta) dedicació que hem posat a la Comissió per treure-la endavant, amb força més complicacions del què és habitual. Va ser un dia molt bonic, de retrobament, de somriures als ulls, i de fraternitat correcat. I a nivell particular, molt emotiu per la nostra família.

Però permeteu-me insistir en una cosa: de veritat que res no seria possible amb (només) la feina de la Comissió. Com ja li vaig dir al Barceruel, el tema clau és la col·laboració dels voluntaris correcats pel muntatge i desmuntatge i per encintar el circuit, perquè sino, no sé com ho faríem. I un any més, aquest tema el vam superar amb nota. A més, al·lucino de la coordinació i eficàcia, sembla que tothom ja sap que ha de fer i tot es munta i desmunta en un plis-plas. Així que teniu tota la meva gratitud, a part que em genera màxima confiança per poder mantenir la Cursa en el futur.

Novament, esment especial pel Debu, La Voz de la Cursa. Divertit i entranyable comme d’habitude, i aquesta any, a més, clau en mantenir l’ordre i la disciplina.

Finalment, voldria també esmentar al Sergi42195, corredor honorari que no ha faltat a ni una sola de les 13 edicions que hem pogut córrer. Dissabte va enterrar el seu pare, i diumenge, malgrat que els seus ulls el delataven, tampoc va voler faltar a la cita amb nosaltres, i amb un somriure. T’envio una abraçada carregada de consol.





Vinga, fins l’any vinent, segur que altre cop amb bocata i birra.

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mai 2021 19:53 #43 per ManoloM (Associat/da)
Que bonitas palabras Natxo ❤️.
Que mejor manera que empezar las cursas de este año, con esta tan entrañable. Ayer fueron todo emociones, ver a la familia correcat trabajando unidos y que todo saliera bien es un orgullo correcat.
Muchísimas gracias a Natxo, Albert, Víctor, Juan (debutante), los más visibles y a todos los voluntarios que hicieron posible que lo pasáramos genial ?????.

Por mi parte quiso involucrar a mi hijo y mi sobrino en la esencia Correcat y lo di todo para intentar llegar a meta muy cerca de ellos. Y los pobres tuvieron que aguantar y esperar a que saludara y hablara con algun@s correcats, aunque me dejé muchos amig@s por saludar.
Una mañana genial con una muy buena sesión técnica con el presi, judith, jaume86, Jorfer, Jesús y el gran Chute ❤️❤️❤️

?????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mai 2021 21:46 - 24 Mai 2021 21:48 #44 per Barceruel (Associat/da)
Quin dia més especial el que vam viure ahir a Sant Quirze. La paraula "catarsi" que ha fet servir en Natxo crec que és més que encertada. El feedback que vam rebre i seguim rebent és sempre positiu, no només de felicitació sinó sobretot d'agraïment. Perquè el d'ahir va ser, si m'ho permeteu, terapèutic per a tots/es. Necessitàvem veure'ns, córrer, riure, abraçar-nos ni que fos amb distància i mascareta, i com a associació necessitàvem una jornada on treballéssim plegats per tirar endavant una de les nostres activitats més estimada, perquè Corredors no són només les comissions, ni la junta, ni molt menys el president de torn, i ahir va quedar demostrat que, quan treballem junts, fem moltes coses i molt ben fetes. Com diu en ManoloM, orgull correcat.

Moltíssimes gràcies a tots i totes les voluntàries, els que em vau ajudar a fer avançar els calaixos quan esperàveu que arribés la vostra sortida, a en Debu per fer amb aquesta excel·lència una tasca que és clau en l'èxit de la cursa. I gràcies als companys de comissió, a tots/es, en Gonzalo, la Judith, en Joan3, l'Albert del Servei d'Esports de SQV (peça clau en tota la logística i la vinculació de les entitats del poble), a l'Anna (filla d'en Natxo) encarregada de la imatge, la comunicació i la gestió de l'entrega de dorsals, i per descomptat, a en Natxo, l'ànima de la cursa i una persona que es mereix tot el millor del món mundial per ser com és.

Del missatge d'en Natxo, he de reconèixer que m'he emocionat al llegir-lo. Ara ho ha escrit aquí, però dissabte a la tarda, mentre pintàvem junts els punts quilomètrics pels carrers de Sant Quirze, vam tenir una estona per xerrar sobre la cursa, l'associació i la vida. Va ser un moment molt maco per mi, molt íntim, però que m'agrada compartir amb vosaltres. Ara que va acabant el mandat de la nostra junta, una de les coses que més m'enorgulleix és haver sigut capaços de mantenir vives totes les activitats que ja es feien i que tenien més o menys risc de desaparèixer. Altres coses que teníem al cap i no hem fet, o altres àmbits de gestió, no em fan sentir tan content, però això que us deia i les cares de felicitat que teníem tots i totes ahir, ho compensen gairebé tot. A Sant Quirze vaig fer per primera vegada de voluntari correcat, l'any 2009, i espero estar molts anys ajudant a que la cursa tiri endavant i mantingui aquest equilibri entre qualitat organitzativa, bon tracte al corredor i emocions a flor de pell.

Llarga vida a la Cursa de Sant Quirze! Visca Corredors.Cat i la seva gent!

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mai 2021 21:24 #45 per Dennis Teuling (Associat/da)
Buff, quines paraules més maques i encertades en aquesta 3a pàgina d'aquest fil.

Sou molt i molt grans :heart: :heart: :hearteyes: :hearteyes: :kissheart: :kissheart:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mai 2021 21:00 #46 per Hansi (Associat/da)
Soc un més a afirmar com va ser d'especial la cursa de Sant Quirze de diumenge passat. Us agraeixo a totes i tots haver format part de la matinal. El Memorial del David, l'atletisme popular, l'Associació en moviment amb un objectiu, les retrobades amb tantes persones apreciades. Una sacsejada molt positiva (per mi, almenys) a les emocions que les normes anticovid ens han impedit sentir durant més d'un any. Que continuï, si us plau.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mai 2021 21:40 #47 per rularo86 (Associat/da)
Bones,
Tal com dien els companys, hi havia ganes de tornar a fer aquesta cursa. Ser una peça de l'engranatge necessari per a que es pugui celebrar la cursa, participant en el muntatge/desmuntatge, ja la fa especial per mi. Si a mes pots veure força correcats, ja no te preu i, en el meu cas, encara que no resideixo a Sant Quirze, puc considerar-la com a cursa de casa, donada la proximitat.

Aquesta ha sigut la meva tornada a la competició despres de la Mitja Colomenca de l'any passat i donada aquesta circumstància i el perfil de la cursa he volgut reservar una mica per el tram que hi ha entre la sortida del parc i l'arribada.
Tot just creuar la linia Barceruel m'ha dit que havia arribat massa sobrat de forces. Tot per acabar en sprint, si es marca de la casa (una mostra d'afecte pel públic) :wonder:. En canvi, fa 3 anys em ficava amb els Gasosa...

Per cert, en aquesta edició s'ha vist a uns correcats que ja inicien a nadons en aquest mon (Fandes i Ther) :laughing: Fa falta una nova categoria per a aquests casos.
Al cap i a la fi no tot es anar a :hocho: contra el crono... I tant merit tenen les persones que acaben a les primeres posicions com a les darreres.
Per cert, si voleu veure-us en acció, us deixo un enllaç: Cursa de Sant Quirze 2021 · Video Km 0,7 + Km 4,5

Agraïments a totes les pesones que han fet possible aquesta cursa i obviament a la familia d'en David (moment especial a l'alçada del km 3 en creuar pancarta en el seu record).
Ens veiem aviat.

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.