PUJADA A COLL DE PAL - HOMENATGE A NO SURRENDER (04/06/2023 09:00h)

PUJADA A COLL DE PAL - HOMENATGE A NO SURRENDER (04/06/2023 09:00h)

29 Mai 2023 21:53 #21 per pinelli (Associat/da)

grampy va escriure: Vinga, a veure si som una bona colla, l'Helena estarà contenta de veure'ns

Per fer una miqueta de previsió, us agraïm que qui vulgui vindre aquell dia a Coll de Pal s'apunti a la següent llista, dient si corre o no corre.

HOMENATGE A HELENA NO SURRENDER - PUJADA A COLL DE PAL 2023

1-10: Grampy (ca-co), Pirata Agus (correr), Olga (no corre), Pirata Luci (no corre), Judith (no corre), Barceruel (corre), Carme i Pep (Séneca) no correm,
11-20: Hector (trail), Mario (ca-co), Paco barcia (corre), Marta Sayol (ca-co), Err Paco (corre), PereBoss (ca-co), Laura (ca-co), Dion (no corre) , pinelli (trail) ,

un altre que puja , molt bona iniciativa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2023 09:48 #22 per jramon (Associat/da)
Molt bona iniciativa. No hi podré ser-hi pero m'hagues agradat.

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2023 08:03 #23 per korfbaler (Associat/da)

grampy va escriure: Vinga, a veure si som una bona colla, l'Helena estarà contenta de veure'ns

Per fer una miqueta de previsió, us agraïm que qui vulgui vindre aquell dia a Coll de Pal s'apunti a la següent llista, dient si corre o no corre.

HOMENATGE A HELENA NO SURRENDER - PUJADA A COLL DE PAL 2023

1-10: Grampy (ca-co), Pirata Agus (correr), Olga (no corre), Pirata Luci (no corre), Judith (no corre), Barceruel (corre), Carme i Pep (Séneca) no correm,
11-20: Hector (trail), Mario (ca-co), Paco barcia (corre), Marta Sayol (ca-co), Err Paco (corre), PereBoss (ca-co), Laura (ca-co), Dion (no corre) , pinelli (trail), korfbaler (corre)


Al final he pogut quadrar coses per ser-hi, i córrer. Patirem, però l'ocasió s'ho mereix 😍

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2023 08:09 #24 per Sergi42195 (Associat/da)
Ahhhggg, que no m'havia afegit llista ...

grampy : Vinga, a veure si som una bona colla, l'Helena estarà contenta de veure'ns

Per fer una miqueta de previsió, us agraïm que qui vulgui vindre aquell dia a Coll de Pal s'apunti a la següent llista, dient si corre o no corre.

HOMENATGE A HELENA NO SURRENDER - PUJADA A COLL DE PAL 2023

1-10: Grampy (ca-co), Pirata Agus (correr), Olga (no corre), Pirata Luci (no corre), Judith (no corre), Barceruel (corre), Carme i Pep (Séneca) no correm,

11-20: Hector (trail), Mario (ca-co), Paco barcia (corre), Marta Sayol (ca-co), Err Paco (corre), PereBoss (ca-co), Laura (ca-co), Dion (no corre) , pinelli (trail), korfbaler (corre)

21-30: Sergi42195 (corre)

Per cert, algú sap on es recull dorsal? imagino que allà mateix a la sortida, oi? Salut, i fins aviat,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2023 17:21 #25 per TtX (Associat/da)
+1

grampy : Vinga, a veure si som una bona colla, l'Helena estarà contenta de veure'ns

Per fer una miqueta de previsió, us agraïm que qui vulgui vindre aquell dia a Coll de Pal s'apunti a la següent llista, dient si corre o no corre.

HOMENATGE A HELENA NO SURRENDER - PUJADA A COLL DE PAL 2023

1-10: Grampy (ca-co), Pirata Agus (correr), Olga (no corre), Pirata Luci (no corre), Judith (no corre), Barceruel (corre), Carme i Pep (Séneca) no correm,

11-20: Hector (trail), Mario (ca-co), Paco barcia (corre), Marta Sayol (ca-co), Err Paco (corre), PereBoss (ca-co), Laura (ca-co), Dion (no corre) , pinelli (trail), korfbaler (corre)

21-30: Sergi42195 (corre), TtX (Co-Ca)

Per cert, algú sap on es recull dorsal? imagino que allà mateix a la sortida, oi? Diria k sí

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2023 18:29 #26 per hyuste (Associat/da)
Molt bona iniciativa companys!!!. Moltes gràcies grampy
Ens veiem diemenge :heart: :heart: :heart:

Héctor Yuste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2023 20:09 #27 per ManoloM (Associat/da)
Gracias por la iniciativa. Lástima que no podré ir. Haced el homenaje que se merece Helena.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2023 15:26 #28 per grampy (Associat/da)
GRÀCIES A TOTS, AL FINAL ELS CORRECATS HO HEM TORNAT A FER, SOM LA FAMÍLIA TARONJA ALLÀ ON ANEM, SOM UNA PASSADA
M'agradaria veure la cara de l'Helena, deu està flipant!!!!
Coll de Pal serà taronja aquest diumenge, una vintena de valentes i valents posarem color a la cursa, l'Helena tindrà el que volia, veure casa seva plena de pastanagues, tindrà el millor homenatge que es mereix. Gràcies a tots!!!
Tu espera'ns a dalt que ja hi vanin

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2023 05:47 #29 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Quina llastima que no podré anar s´ho mereix l´Helena peró estríc a frança tot el cap de setmana :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2023 11:19 - 05 Jun 2023 11:23 #30 per grampy (Associat/da)
GRACIÉS A TOTS PEL DIA D'AHIR A COLL D'HELENA, A PARTIR D'ARA QUE SAPIGUEU QUE LES NOSTRES MUNTANYES TENEN UN NOU CIM, COLL D'HELENA DE 2107MTS, I QUE QUAN VOLTEU PER AQUELLES TERRES DEL CADI TINDREU UN ÀNGEL QUE SEMPRE VETLLARA PER VOSALTRES.

Gràcies, CORRDORS.CAT, Gràcies, Club Atletisme Baga, Gràcies, Presi, Gràcies, Judith, Gràcies, Seneca, Gràcies sergi 42195, Gràcies, Mario cat, Gracies Paco barcia, Gràcies, TtX, Gràcies, Laura, Gràcies, Dion, Gràcies, Pinelli, Gràcies, PereBoss, Gràcies, Err paco, Gràcies, Dani, Gràcies, Korbaler, Gràcies, Hector, Gràcies a mi Bro Pirata agus y la familia Olga y luci pirata per la preparació y muntaje.

Gràcies a tots els que heu volgut vindre i no heu pogut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2023 11:40 #31 per Seneca (Associat/da)
Gràcies als qui heu fet possible que el Coll de Pal sigui el Coll d'Helena; gràcies per les emotives paraules d'en Barceruel, fantàstic; gràcies a tots i a totes per fer més gran l'#orgullcorrecat
Hi tornarem a ser!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2023 08:35 #32 per TtX (Associat/da)
Gràcies a tots els k heu fet posible el record a l’Helena :kissheart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2023 15:14 #33 per Dennis Teuling (Associat/da)
Sí, volia dir lo mateix!! Moltes gràcies a tots els que heu fet possible aquest homenatge.

:heart: :heart: :heart: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :heart: :heart: :heart:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2023 10:43 #34 per Sergi42195 (Associat/da)
Buenaaaaasss,

Va ser un dia inesborrable per l'Associació, i els que van fer possible aquest homenatge record a Helena – No Surrender que restarà per sempre allà dalt. Felicitats !! especialment a Grampy. :clap: :clap: :clap:

No havia fet mai aquesta cursa, però sempre m’atreia. Aquesta edició, sens dubte, havia de ser-hi sí o sí. No era amic íntim de l’Helena. Ella sabia qui era jo, i jo sabia qui era ella. Suficient per inscriure'm.

No vaig preparar-la gaire, però si torno allà dalt, ja sé com fer-ho. Pujar, pujar i pujar. No fa falta un gran ritme, si no més aviat, resistència. Si no vaig errat, potser hi ha un petit pla als km inicials, i la resta, doncs amunt. No hi ha tampoc pendents d’un percentatge molt alt, però al acumular metres i quilòmetres, camines o jo vaig fer-ho, una bona estona. :S

Organització: molt familiar. Que érem uns 50 a la cursa d’asfalt?

Circuit: Carretera ben asfaltada, i no passen gaires cotxes. La majoria, de l’organització. Veus ciclistes que van pujant o baixant.

Resultat: 2:42 en 19.500 metres, després d’anar de boda, i dormir 4 hores, sense beure alcohol, però si ballar, no era lo millor.
Primers 12 km a un trot suau. Posteriorment combinar córrer i caminar. Al final, caminar per arribar com sigui. :)

Lo pitjor: Jo duia un cinturó amb dues ampolles petites. Al no estar acostumat, els ronyons ... :confounded:

Agrair: A la Judith i Paco Barcia. Record inesborrable el suport en els metres finals. :hearteyes:

S’havia de ser diumenge i allà hi era. :top:

Fins aviat,

NOTA: Felicitar també a tots els participants Correcats, i petar la xerradeta després.:beer:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2023 21:02 #35 per fandes (Associat/da)
La raó principal per la que he entrat al fòrum avui... Gràcies No Surrender per fer-nos conèixer a tants el Coll de l'Helena. Em va saber molt greu no poder-hi ser, però enguany m'era logísticament impossible.

Gràcies a vosaltres que ho vau fer possible i li vau fer tan bona companyia, segur que durant anys anirem en peregrinació allà on més feliç era!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.