Trail del Catllaràs 25/07/2015

Trail del Catllaràs 25/07/2015

26 Jul 2015 14:36 #21 per estanis13 (Associat/da)
Bones! Una cursa espectacular i un entorn preciós, per fi he descobert el que és una cursa de muntanya ja seriosa, almenys per mi, em va resultar bastant dura però la vaig disfrutar molt.

Vaig sortir molt endarrerit, per la meva nula experiència no vaig pensar que es faria un tap tan considerable quan al 1r km ja començava la pujada per corriol, al principi era impossible avançar ( els asfalteros ens queixem de que la gent surt massa endavant per les seves marques, però veig que a la muntanya encara és pitjor, si vols caminar tota la estona, perquè surts davant formant taps als corriols...? :grrrrrr: ) quan vaig poder anar avançant i estava tot estirat ja vaig començar a disfrutar molt fins a dalt de la primera pujada i després encara més fins al 3r avituallament, a partir de la pujada després de l'avituallament ( km22-23) se'm van fondre bastant els ploms i la baixada se'm va fer llarguissima. Això si, l'entrada al poble i arribada paga tots els esforços, pell de gallina, espectacular l'ambientació  :love: :love:
Finalment vaig fer 4hores i 3 minuts posició 92 ( ahir era 91...), mai havia estat tanta estona "corrent" ni mai havia fet tant desnivell, contentissim
Algú pot confirmar que el recorregut d'aquest any fos un pèl diferent i més dur i llarg que l'any anterior? a mi em van sortir més de 28 kms i més desnivell i de fet la posició 100 de l'any passat es va fer amb poc més de 3 hores 40 minuts...mitja hora menys que aquest any pràcticament

Per cert, tot i que fa una setmana que tinc la samarreta de corredors, no la duia doncs no em vaig refiar de portarla sense provar, vaig veure alguns correcats, felicitats a  tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2015 19:53 #22 per crissbd (Associat/da)
Hola!
Doncs jo que vaig fer tambe la de l'any passat, diria que era el mateix, pero canviant només l'arribada (l'any passat estava sota el pont). Crec que aquest any ha estat millor, la disfrutaves mes i aixi estaves al costat de l'avituallament i guardabosses.
Aquest any l'he fet amb 2 amigues i he trigat 50' mes que l'any passat, pero l'objectiu era passar una bona matinal fent bona sortida per zona on nosaltres no aniriem soles i amb avituallament! L'any que ve, si puc, hi tornaré!
L'última baixada...inacabable!!!
Felicitats a tots els que hi vau ser! Vaig poguer saludar a uns quants companys!

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2015 06:39 #23 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Felicitats  a tots I totes que heu fet el Trail  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2015 20:17 #24 per pinelli (Associat/da)
felicitats cracks ..  estanis13 i crissbd ..  te pinta de ser-hi dureta .. l'any que ve si puc la fare ..  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jul 2015 12:31 #25 per RafaB (Associat/da)
Hola,

doncs aquest dissabte vaig estar per segona vegada a línia de sortida de la Trail.

Primer de tot felicitar a estanis13 i crissbd per complettar la cursa. Jo tampoc portava samarreta de Correcats, me la vaig deixar a casa  :'(.

Al final 3:48, posició 50 de la general. Cansat però content.

He estat comparant el track d'aquest any amb el l'any passat i em surt 1,5 km més aquest any (tot i que sabem que els GPS van com van a vegades). Però mirant detalladament el recorregut he vist que no era identic, aquest any hi havia dos trams petits per diferent camí que em marca en vermell, es a dir que anava més lent. Ja sabem que les curses de muntanya no són mai idèntiques. Així que  crissbd, si aquest any has fet el mateix temps és que ho has fet millor  :party:

És una cursa espectacular. Molt dura pel seu quilometratge. Els que la feien per primera vegada m'ho van comentar xarrant durant els primers km. Durant els últims ja ningú parlava  :whip:

Crec que l'any vinent toca la Ultra...... :oops:

Salutacions.
Rafa

400m: 59,08" (Mar Bella 2016)
1000m: 2'55,5" (Mar Bella 2016)
10 km: 36'36" (Sant Antoni 2016)
Mitja: 1h21'55'' (Santa Coloma 2016)
Marató: 2h57'39" (Barcelona 2016)
24 hores equips: 1r classificat 401.092 km (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Jul 2015 17:37 #26 per Bernie (Visitant)
Hola Companys,

Jo també vaig estar a Catllaràs. Hi vaig ser a l'any anterior i sí que hi ha almenys un tram que es va fer diferent. En concret en sembla despres del segon avituallament, s'arriba a una carena. L'any passat seguiem carena amunt, i aquest any es travessava un fil del tancat de vaques cap a l'altra banda.

Jo, encara que em vaig perdre uns 2', vaig fer fer 10' més que l'any passat. Volia baixar de les 3h i em vaig quedar en 3h15, però després, conversant amb els que anaven arribant tothom havia fet una mitjana de 15' més.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.