Volta pels volcans d'Olot (27-9-15)

Volta pels volcans d'Olot (27-9-15)

29 Ago 2015 13:01 - 29 Ago 2015 13:05 #1 per Hansi (Associat/da)
Conec aquesta cursa d'haver-la fet un sol cop, fa 3 o 4 anys, gràcies al meu amic Gàltix, que me'n va informar, perquè en aquest fòrum no recordo que se n'hagi parlat. Per qui no conegui la cursa, poso la pàgina web del Centre Excursionista d'Olot , que sembla que són els organitzadors, i podeu indagar :wink2:. Ja han obert inscripcions.

Són 12,6 km amb uns 500 m de desnivell positiu, i el que recordo de l'any que la vaig fer és molt adequat per qui no estigui molt habituat a les curses de muntanya, però també fa gaudir als experts muntanyencs. Els paisatges són molt bonics (com no, tractant-se de la Garrotxa :love:), no té un nivell molt exigent però algunes pujadetes tenen la seva duresa (un tram amb esglaons cap al final), i l'organització aquell any la vaig trobar molt satisfactòria (cursa gens massificada).

No crec que jo hi vagi, perquè aquesta tardor seguiré una planificació orientada a objectius gens muntanyencs, però us la recomano i espero que si algú hi corre, expliqui per aquí què li ha semblat 8).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2015 15:22 #2 per (Visitant)

Merci Hansi per l'info!!! Aquell cap de setmana no tinc gaire clar que faré ni on seré. Estic pensant a veure que faig i cap on vaig però si corro al final aquesta cursa ja diré que tal m'ha semblat, no l'he feta mai....  :whistle:



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2015 19:14 #3 per DION (Associat/da)
Tete Xavi jo la vaig fer al 2012 i com diu en Hansi el desnivell acumulat d’uns 480m es exigent però res que pugui amb un corredor polivalent com tu. Si et serveix de referència el meu ritme promig va ser de 5:50, ja veus que es assequible per totes les edats :winktongue:. L’entorn garrotxí incomparable i la organització es molt correcta. 8)

Tens raó Hansi, les curses gironines en general es publiciten poc. Potser la distància, la logística...diria que no generen interès a la gran majoria dels associats que en gran nombre som de l’entorn barceloní (consti que soc gironí/empordanès assimilat). Malgrat tot cada vegada veiem més samarretes pastanaga a les curses gironines, especialment de muntanya, ara faltaria tenir més hàbit d’escriure al fòrum que cada cop el tenim més ensopit :whistle:

Salut¡¡¡ 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2015 14:38 #4 per Hansi (Associat/da)

Tens raó Hansi, les curses gironines en general es publiciten poc. Potser la distància, la logística...diria que no generen interès a la gran majoria dels associats que en gran nombre som de l’entorn barceloní (consti que soc gironí/empordanès assimilat). Malgrat tot cada vegada veiem més samarretes pastanaga a les curses gironines, especialment de muntanya, ara faltaria tenir més hàbit d’escriure al fòrum que cada cop el tenim més ensopit :whistle:

Aquí està la clau, DION, que els que les coneixem i hi participem, en parlem una mica aquí al fòrum. Per això vaig obrir el fil, tot i que no entra en les meves previsions fer-la :smile:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2015 17:23 #5 per crica (Visitant)
Us la recomano totalment. És assequible a tothom, l'organització és bona i les vistes des dels volcans donen una visió molt diferent de la ciutat d'Olot de la que tindríem si la visitessim fent turisme.
No us la perdeu!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.