Marató de València, 3 desembre 2023

Marató de València, 3 desembre 2023

02 Des 2023 10:46 #41 per Roubby (Associat/da)
Bon dia!

De camí a València a disfrutar d’una de les millors maratons que es poden fer.

Per la meva part, intentaré fer un sub 3h20’, a veure com responen les cames demà.

Jorfer, quina millor llebre pels teus cosins que tu, segur q aconsegueixen baixar de les 4h

Que vagi mb a tots, després a llegir les cròniques!!

Saluts!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2023 11:11 #42 per Tiny (Associat/da)
Molta sort i ànims a tots! Sembla que tindreu bon temps!

Us deixo una cançó de la ludwig band que es diu "Tren A València"


10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2023 19:43 #43 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Molta sort a totes i tots en la vostre marató :great: :great: :great: :great: :party: :party: :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2023 22:48 #44 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molta sort a tots demà a València!!

Roubby confiat que puguis baixar de les 3h20!! 3h17 o menys diria jo.
Pescallunes, Jorfer, Maten, Camisetes??

a Volar demà!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2023 07:33 #45 per curat (Associat/da)
Bon dia a tothom!

Desitjo que tingueu un bon dia i que deixeu fluir les cames.
Cap i cames!

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2023 14:19 #46 per RUNandWINE (Associat/da)
Bon dia,

Tenim notícies de l’expedició valenciana?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2023 17:45 #47 per aurelian (Associat/da)
Jorfer: 3h 59. rellotge.

wily 2:51/2

570 personas sub 2h 30, un espectaculo.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2023 18:18 - 04 Des 2023 18:24 #48 per mario.cat (Associat/da)
Doncs vinga, seré jo qui trencarà el gel.

Ahir, participació a la meva segona marató a València.
Aprofitant la preparació de la marató de Porto que vaig fer ara fa un mes, doncs vaig decidir anar a València per intentar passar comptes amb la SENYORA d’allà, ja que l’any passat em va maltractar i tenia una conversació pendent amb ella.

El dissabte només arribar vaig anar a buscar el dorsal on Cristo va perdre l’espardenya, el bolso, els guants, la bufanda i alguna cosa mes. A la fira de mostres de Paterna, prop de l’aeroport. Per a mi punt negatiu per l’organització. Amb lo bé que va estar l’any passat al Museu de les Ciències i les Arts, veient l’arc d’arribada i posant-te en situació. Però suposo que els interessos comercials deuen primar i cap a Paterna que falta gent !!!.

Diumenge a matinar i a fer el ritual per vestir-se de torero. Ens esperava un bon morlaco de 42 k’s pel davant. Trobada amb el Francesc57, prenem el cafè de torn i cap a els calaixos de cada un.

Al entrar al calaix vermell havia quedat amb el Jorfer de trobar-nos a dins i anar junt als seus cosins per fer un sub4 en el debut del pare i del fill. Els vaig estar buscant on havíem quedat, però no va haver forma de veure’ns, així que em tocaria anar sol tota la cursa. Al calaix vaig trobar-me amb Er Paco que també estava per allà.

Sortida a l’hora estipulada amb el Libre de Nino Bravo a tota pastilla i començàvem la feina.

Feia deu dies que estava encostipat amb molta tos i no havia entrenat els darrers dies, per lo que no sabia com aniria de respiració al tren superior. Surto amb bones sensacions, amb molta, moltíssima gent al voltant, però que em permet agafar una velocitat de creuer adequada. Vaig fent i els parcials em van sortint entre 5’20” i 5’30”. Em trobo molt bé i vaig fent. Passo la mitja en 1h52’ i el ritme mitjà ja el porto a 5’18”.

Els quilòmetres van caient i arribo al 30 mantenint el ritme de creuer de 5’18. Per moments vaig pensant en que puc fer marca si mantinc les sensacions i el bon ritme que porto. Aquí veig a l’únic Correcat que trobo en tota la cursa a l’AndreuGG. Parlem uns breus moments i li dic que vaig tirant, que em trobo molt bé i que com vaig en temps de marca, que vull com a mínim intentar-ho. Ell em diu que va còmode i ens acomiadem i a continuar treballant.

Al voltant del 35 comencem a tossir sense parar com a conseqüència del refredat, i tota la meva comoditat que duia fins aleshores es torna dificultat i males sensacions. Començo a defallir i el segon gel d’assimilació lenta ja no m’entra amb comoditat. Es qüestió de trampejar la situació lo millor possible i a veure com afrontem aquests darrers quilòmetres. El meu ritme ja comença a baixar fins a 5’25/5’30 i les sensacions son cada vegada pitjor.

Arribo al 39, segueixo tossint com un condemnat i a partir d’allà ja es torna una carrera de supervivència i d’intentar arribar a meta amb la menor pèrdua de temps possible. El ritme baixa considerablement i tinc que parar un parell de cops per arcades i ganes de vomitar. Al final vaig fent al trot lent i es la manera de poder arribar amb les millors condicions possibles. El pas pel centre històric de València es espectacular.

Arribo al darrer quilòmetre encarant la baixada cap a meta al llac del Museu de les Ciències i es un orgasme de sensacions quan encares aquella catifa blava i veus l’arribada al damunt de la plataforma del llac.

Al final, òbviament la marca personal se m’ha escapat en els darrers tres quilòmetres i faig 3h52’20”, que em deixen molt content i satisfet, tenint en compte la situació dels deu darrers dies amb la galipàndria que duia al damunt.

Molt, molt content d’haver passat comptes amb la Senyora valenciana i donant-li un petó de comiat. Mai se sap si tornarem, però de moment m’acomiado d’ella traient-me el mal gust de boca que em va deixar l’any passat.


Comentaris sobre la cursa:

- Molt massificada. 33.000 corredors es una bogeria i en certs moments no vaig anar còmode envoltats de tanta gent.

- Recollida del dorsal, per a mi ha empitjorat respecte a l’any passat. No te cap sentit enviar a 33.000 persones amb els seus respectius acompanyants tan lluny i abandonar el marc impressionant de la llera del Tùria.

- Aquest any han canviat l’organització física dels calaixos i l’any passat podies anar a ran de tanques per la vorera i podies tafanejar la resta de calaixos i mirar a veure si veies algun conegut. Ara, la vorera també formava part dels calaixos i l’accés es feia per passadissos dels carrers laterals. Es a dir que quan entraves al calaix, només podies veure la gent del teu calaix.

- Cartells dels quilòmetres existents però moltes vegades jo no era capaç de veure’ls. No se, potser va ser un tema personal meu, però crec que hauria de donar-se una volta de femella per donar-li major visibilitat.

- El dissabte de la recollida de dorsal, hi havia paella party. I vaig anar. Et donaven una bossa amb un kit de supervivència. Una carmanyola de plàstic amb l’arròs, un got, una ampolla d’aigua, una taronja i els coberts de plàstic. Que voleu que es digui. Era gratis? Si. Era bó ? Doncs no. Lo millor, la taronja que estava molt bona.

- Organització impecable en tots els sentits. Molts voluntaris i tot molt ben organitzat. L’únic “però” que vaig trobar es que deien que hi havia un bus llançadora de la meta a les dutxes i jo vaig ser incapaç de trobar-ho. Així que vaig haver d’anar a peu fins al pavelló per dutxar-me.

- L’animació, ja ho he dit anteriorment. Tota la ciutat surt al carrer i per moments et creus algú important de tanta gent cridant el teu nom i aplaudint a rabiar. En aquest sentit un 10 a la gent de València.

- Recorregut que ja s’ha parlat infinitament molts cops, que per a mi no es tan pla com diuen. Te els seus “falsos llanos” que per als populars ens poden semblar el Tourmalet, i la prova es que hi ha un moment que estàs a baix al port i et fan anar al punt mes alt que es el Bioparc. I això d’una manera o una altre, s’ha de pujar. En aquest sentit em quedo sense pensar-ho amb el circuit de Sevilla com infinitament millor que València. Però com tothom diu que València es el millor circuit d’Espanya, doncs dec ser jo el que està equivocat. Que voleu que us digui.

Propera parada, no ho se. De moment Barcelona, però qui sap si pel mig cau una altre cosa.








Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2023 19:56 #49 per Jorfer (Associat/da)
Mario.cat una pena que no ens van poder trobar. Nosaltres per a arribar de l'hotel a la sortida i el guardarropia va ser una petita odissea i, per algun moment, vaig pensar que fariem tard, però vam entrar al calaix a les 9h10' i per això no ens van trobar.

Enhorabona per la teva gran marató. Coincideixo totalment en el teu anàlisi. Jo l'he fet cinc vegades i crec que la d'ahir serà la última. Cada cop més massificada i més agobiant com a mínim a ritmes més lents. Suposo que si vas per marca i et casques uns 2h32 com va fer en Yeray (impressionant company) és una marató excel·lent.

Durant el pont intento buscar temps per a escriure la crònica de la LXIII. Anticipo el títol: Marató en família.
I els temps finals 3:59:07 (Cosí pare), 4:24:22 (fill del cosí) i el meu 3:59:08.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2023 21:32 #50 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felicitats Mario i Jorfer per la vostre marató jo també la he fet 5 vegades aquesta i opinolo mateix que vosaltres

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2023 00:19 #51 per curat (Associat/da)
mario.cat,
Enhorabona per la reconciliació amb la Sra.valenciana 👍
jorfer,
Felicitats per la marató familiar.👌

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2023 12:34 - 05 Des 2023 12:45 #52 per mario.cat (Associat/da)

Jorfer va escriure:
Coincideixo totalment en el teu anàlisi. Jo l'he fet cinc vegades i crec que la d'ahir serà la última. Cada cop més massificada i més agobiant com a mínim a ritmes més lents.


Doncs Jorfer, poc els importa a ells la massificació. Acabo de rebre un mail de l'organització per apuntar-me pel any que ve, i ja han ampliat a 35.000 dorsals.
"Mas madera" que dirien els Germans Marx.

També puc quasi assegurar que va ser la darrera que faré a València

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2023 17:14 #53 per Tiny (Associat/da)
Felicitats a tots els que vau correr a València...

mario.cat Amb constipat i tot segueixes en bona forma. Felicitats!
Jorfer Felicitats per una nova marató!

A mi també m'agrada més Sevilla, encara que el final de València es meravellós!

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2023 23:29 #54 per andreugg (Associat/da)
Molt bones, un més que va donar una volteta de 42.195m per València, en aquell mati tant fresquet (per no dir fred!). Aquesta edició ja no venia amb molta convicció, un refredat de darrera hora va fer-me agafar mil pors. El fet és que per quarta vegada he pogut creuar la línia de meta de València tot gaudint del millor que te aquesta cursa el seu públic.

A nivell de cursa vaig apuntar-me per aquestes dates fa un any, i el meu raonament va ser (Si he fet 3h 58 minuts i vaig queixar-me del transit lent dels primers kms el proper m'apunto al següent grup i surto darrera per anar més còmode). La primera part és cert, vaig anar molt millor però crec que no tenia el dia. Primer estar 2h esperant a començar la cursa amb aquell fred, desprès el constipat i per últim els nervis que portava. Tot plegat res bo.

Us deixo el mini resum express que vaig fer amb el tren de tornada, el bo encara el tinc de fer.



Al mario.cat crec que li tindré de canviar el sobrenom per mario.ave! Quin estil i ritme!!

Un plaer a tots i totes els que vam coincidir i ja us faré un resum més llarg i complert. Una abraçada!!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2023 07:35 #55 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felicitats Andreu i molt bon resum en directe :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2023 14:07 - 06 Des 2023 14:08 #56 per Roubby (Associat/da)
CRÒNICA DE LA MEVA II MARATÓ
Lloc: València
Data: 03 Desembre 2023
Hora 8:45h
Nutrició: 5 gels Maurten (un gel cada 7k alternant amb i sense cafeïna), (2 càpsules sals en el km 15 i 30).
Equipació: Samarreta Correcat de tirants, Malles Hoko, mitjons Hoko, Mitjes de compressió, Vambes Asics Gel Kayano 29, rellotge Garmin Fenix 5, Ulleres running.
Preparació: 18 setmanes amb els següents volums mensuals:
Agost: 206,2K // Setembre: 236,8K // Octubre: 324k // Novembre: 262,1k

1. LA IDEA
Després de la meva primera marató, que va ser Barcelona 2021, vaig decidir que havia de tornar a fer aquesta distància. Encara que vaig fer un bon temps per ser la primera (3h37'53"), em va quedar l'espineta per tenir que parar en el Km 35 i no poder seguir a la barqueta d'en Jorfer i XarlieOne1, que es va crear uns mesos abans per acompanyar al Xarlie cap a la glòria.
Cap a finals d'any, vaig decidir apuntar-me a València per intentar millorar marca. Paral·lelament ja vaig començar a preparar la Marató de Barcelona de 2023. Desafortunadament, en un rodatge no vaig veure un desnivell i em vaig tòrcer un turmell, que va ocasionar una fractura al cinquè metatars. Així que adéu Barcelona. Però no m'enfonsaria, doncs em quedava la fita Valenciana a finals d'any. Després de quasi 2 mesos amb bota walker i sessions de rehabilitació, l'última visita al traumatòleg no va ser com jo esperava. Em va comentar que la fractura no s'havia unit i que a partir d'aquí tenia dues opcions: operació o veure si poc a poc el dolor anava disminuint i podia córrer. Com que l'operació implicava tornar al punt de sortida i no poder cuidar a la meva filla petita durant unes setmanes, vaig decidir esperar i començar a córrer poc a poc.
Aquí també decideixo contactar amb el JB, per començar amb entrenaments pautats per recuperar la forma i encarar l'objectiu valencià. Van passant els mesos i veig que poc a poc el peu respon bé i em deixa córrer sense problemes.
Arriba Agost i al veure que ja he recuperat la forma i no tinc molèsties, decideixo començar la preparació de la Marató de València.

2. LA PREPARACIÓ
Vaig començar un 31 de Juliol i consistiria en un total de 18 setmanes. Ja em semblava bé al tenir les vacances d'estiu pel mig i els típics virus de guarderia tindria setmanes de marge per recuperar en cas de tenir que parar.
La preparació consistia en 5 dies: 3 dies de rodatges, 1 de sèries i tirada més llarga el cap de setmana. També vaig incloure un dia de força a casa.
Doncs començo molt motivat, van passant les setmanes i anem complint amb el pla d'entrenament. També ajuda a la motivació el pique de Kms a Strava que vam tenir alguns correcats com el XarlieOne1 i Jorfer, per veure qui feia més Kms al mes. Evidentment no vaig guanyar cap ni un, són uns animals! Jorfer preparant la seva marató familiar a València com a tirada llarga per la marató de Sevilla i XarlieOne1 per gust (buenu això deia ell, després em vist que tenia altres plans). Altres com els germans SinCamiseta? mantenint el seu ritme de Kms durant tot l'any (que els hi toca 4 maratons seguides) o Pescallunes fent els entrenos runner-gastronòmics.
Passen les setmanes, faig algun 10K com a entrenament com la cursa de la Mercè, Màgic BDN o Jean Bouin, i una mitja amb el Jorfer fins el km20 (com tira el capi). Destaco també la tirada de 30Km a la Miami de Barcelona pel circuit Pimpi amb Jorfer, Dennis Teuling, Pescallunes i Marcs31 i una altra tiradeta prèvia que ens va acompanyar el Rugbyman.
Doncs, arribem a l'última setmana amb una preparació de 1029km, amb una mitjana d'uns 60Kms per setmana, molt superior a la preparació de l'anterior marató. Tot a punt!

3. LA PREVIA
Dissabte 2 de Desembre agafo el tren cap a València. Arribo a l'hora prevista i cap a la fira a buscar el dorsal. El metro a petar, una cua immensa per entrar a la fira...és el que té estar a unes de les millors maratons. La fira em va agradar, tret que hi havia molt merchandising del patrocinador a uns preus elevadíssims (mínim 35€ per una samarreta normaleta). La samarreta de la cursa m'agrada i la paella party molt d'ambient (destaco uns polacos que ho estaven donant tot a la pista, no se com acabarien a l'endemà).
Després de dinar vaig cap a l'hotel i a descansar.
Malgrat el despertador el tenia a les 5.30, a les 4.30 em desperto i ja no puc dormir més. Les ganes d'estar a la sortida m'ho impedeixen. Baixo a esmorzar a les 6 i prenc 3 torrades de pa amb mel, meló, una mica de cereals i un cafè. Em quedo ben tip i torno a l'habitació a canviar-me i preparar la motxilla del guarda-roba.
A les 7.30 surto de l'hotel i vaig cap a la ciutat de les Arts, que estava a 1,5 km, trotant suaument.
Fa molt fred, uns 5ºC, menys mal que vaig amb la tèrmica. Arribo allà, deixo les coses i cap al calaix. S'ha de caminar una estoneta per arribar i encara que anava amb el ponxo tinc bastant de fred. Estiro una mica al calaix i tot preparat.
Anuncien la propera sortida del calaix 4 amb la cançó "Libre" de Nino Bravo. Comencem!

4. LA CURSA
A les 8:45 sortim els del calaix 4. Sortida molt massificada, pràcticament no es pot córrer ràpid, així que decideixo esperar a que s'obri una mica el grup per agafar el meu lloc. Primer km a 5:02, massa lent. Al Km 3 començo a notar una petita molèstia a l'isquio dret, massa d'hora per ser càrrega, penso que es degut al fred, ja que em notava amb les cames bastant rígides des del principi.
Decideixo llavors mantenir un ritme còmode per no incrementar la molèstia i disfrutar de l'ambient valencià, que és una passada.
Passo el Km 5 en 25:06 i les molèsties van marxant i tornant a mesura que continuo. Seguim passant kms disfrutant de l'animació i concentrat fins arribar a la mitja, a veure quin temps podem fer (encara que no miro el rellotge gaire)
Arribo a la mitja en 1:42:46, uns minuts per sobre del previst però ben sencer. Anem contant Kms fins el 30 Km, aquí es quan comença la cursa realment.
Arribat al 30, vaig a treure les sals i s'han desfet. Merda, ara a esperar l'avituallament d'Aquarius que era al 33 si no recordo malament. Espero no patir aquests 3 Kms....
Durant aquesta part estem pel casc històric i la gentada és brutal, no para d'animar i fa que vagin passants els Kms i arribo a l'avituallament directe a per l'Aquarius. Estic al punt d'animació del mur i ja començo a veure gent caminant....He de dir que vaig veure a poca gent caminant o fotuda, símptoma que venien ben preparats i que la climatologia va acompanyar.
Penso que haig d'arribar al BioPark que està al 34 i ja comença el tram favorable. Arribo bé i em marco petits objectius de 2 km per què no es faci pesat. Van passant els Kms 35, 36, 37... mantinc la velocitat de creuer de 4'55". Encara que tenia les cames cansades, noto que tinc una marxa extra que no utilitzaré per precaució i fa que arribi bé al Km 40.
Aquí comença el passadís fins a la ciutat de les Arts, el carrer es fa més estret i pots notar com la gent quasi et toca per donar-te forces per arribar.
Veig la ciutat al fons, ja quasi estem. Aquí hi ha gent que es flipa i comença a fer zig-zag emportant-se a gent pel davant que quasi es cau, es podia haver liat una grossa....
Aixeco el cap i veig el cartell de 800m, 700, 600...arribo a la catifa blava i veig el pont ple de gent, una passada...quasi em surten les llàgrimes de l'emoció.
Arribo a la pasarel.la flotant i ja veig la meta. Després d'un any complicat aquí està la recompensa.
Passo la meta i paro el crono en 3h28'05", quasi 10' menys que en el meu debut. Sub 3:30!
Començo a enviar àudios a tothom i fer una petita crònica en vídeo pel grup correcat per dir que:
SÓC FINISHER DE LA MARATÓ DE VALÈNCIA!

5. ELS AGRAIMENTS
Vull agrair primer a la meva dona, per la seva paciència infinita. No és fàcil compaginar una parella runner i un bebè, t'estimo!
Al grup de whats correcat que ha cregut amb mi durant tota la preparació. Disfruto molt d'aquest grup, esteu molt bojos!
Al comando Badalona: Marcs31 i Manelparty85 per els entrenos junts i les nostres xerrades.
Per últim, al míster JB, que amb els seus entrenaments i consells ha aconseguit que arribi en les millors condicions possibles. Sabem que es pot millorar molt més, continuarem treballant dur!

Al 2024 ens espera alguna marató més....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2023 14:45 #57 per Jorfer (Associat/da)
Andreugg m'has fet reviure la marató del diumenge amb el teu video. Enhorabona pel reportatge i per la nova marató.

Roubby que t'he de dir, estic molt content amb com has gestionat la marató. Has sigut intel·ligent i davant d'un símptoma de queixa de l'isquio has decidit frenar i fer una marató molt regular a ritme alegre però sense forçar la màquina per si de cas. Una bona mossegada a la marca has fet el passat diumenge i, més minuts que retallaràs en el futur. Del fred estic totalment d'acord amb tu, a mi em va fer pixar quatre vegades durant la marató (no recordo tantes pixades des de Venècia ja fa molts anys) i a tu et va donar un avís a l'isquio.

El pique de kms que portem és un divertiment mentre no ens fem mal, però ho passem genial està clar.

M'alegro molt del teu èxit i ara a gaudir de la nova marca i a pensar en properes fites.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2023 16:05 #58 per Dennis Teuling (Associat/da)
Mario enhorabona per aquesta crònica i gran marca.
Llàstima del últims kms... que anaves a per un sub 3h45, oi?

Només he vist la marató per TdP, però també costava veure els kms.. cosa molt fàcil de millorar.
Una merda això de desplaçar-te per buscar el dorsal.. per lo maco que és la zona d'arribada :grrr:

Bé, crec que lo més important són els ànims del públic, com has dit, que et sents important i tot.
Més que res que la cuitat estima a la marató, que viu la marató com a seva.
(no com a Barcelona on molts es queixen per no poder passar amb cotxe/caminant :whip: )

Descansa una mica més i a Barcelona faràs marca segur!! Els 60+ esteu molt forts!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2023 16:18 #59 per Dennis Teuling (Associat/da)
Andreugg enhorabona... malgrat tot sub 4h (gairebé el mateix temps que el jorfer :stucktongue).

Sembla que sí hi eren el posters quilomètrics.
Quina xulada la gravació de la medalla :hearteyes:

Roubby, gran crònica!! Per fi sub 3h30, que ho tens més que merescut... i en breu baixaràs novament 10' la marca.

La tirada llarga ja em vas demostrar que tens tant el ritme com la distància més que dominats.
Gairebé tots els kms sub 5' vol dir que has superat el mur sense problemas :raised: :raised:

El pique de kms m'ha matat a mi :laughing: però veig que a tu t'ha anat millor que bé.

A gaudir unes setmanes d'aquest èxit, i després pensar en nous reptes... que l'any 2024 serà un bon any!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2023 18:23 #60 per curat (Associat/da)
Moltes felicitats per la vostra marató andreugg i Roubby.
I gràcies per les cròniques!!!
M'encanta llegir-les 😉

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.