Mundial Doha 2019

Mundial Doha 2019

09 Oct 2019 18:32 #21 per jaume86 (Associat/da)

sergicb va escriure:

squash va escriure: Hola

i per citar el més negatiu, per a mi que ho ha vist per Teledeporte, han estat els comentaristes.

Nivell baix de coneixement dels atletes, poc rigor tècnic, mínims recursos comunicatius, plens de tòpics sintàctics i dèficit de pronunciació dels noms estrangers.

Mmmmm... aquesta estripada m'ha alleugerit la culpabilitat per haver-los seguit.


Fins ara.

Jordi


La veritat és que l'únic salvable de les retransmissions eren les aportacions d'alguns atletes convidats (tot i que alguna com Ruth Beitia no callava ni sota l'aigua...). Amat Carceller no ho fa malament tot i que a vegades té una manera de narrar una mica... fent servir construccions com "impresionantemente apabullante" (o similars, que em fa pensar en que vulgui allargar la frase per ocupar temps de retransmissió o bé que cobri un extra per fer sevir paraules de més de 8 lletres). Juan Carlos Higuero, més enllà de llegir missatges de Twitter d'amics seus, trobo que aporta més ben poc en el seu paper d'ex-atleta. N'he vist de molt millors comentant. I per acabar, que dir de l'amic Gerardo Cebrián... no he vist un paio més plom que ell. Dóna moltes dades estadístiques (algunes d'elles, prescindibles) pero no calla. Fins al punt de que comença una final de 400m i continua parlant....
Però el més greu per mi és la manca absoluta de crítica (o és auto-censura....) cap a tots els "atletas patrios" que tenen actuacions que no estan al nivell que se'ls presuposa i al que se'ls perdona tot i s'aporten mil justificacions. Ara recordo el cas de Mechaal... que va córrer la sèrie de 1.500 com el cul (ara potser algú m'ho rebat... però així m'ho va semblar a mi)... i acabada la cursa venien a dir que, bueno, que a veure si entra per temps, que havia estat una carrera molt ràpida, que si l'havien tocat poc abans de la última volta i va quedar mal col·locat...

Ja m'he quedat descansat :laughing:


Continuo a la meva!

Sobre Gerardo Cebrián, en vaig tenir prou el primer dia, la primera marató. Un tio que ha estat 35 anys cap de premsa de la Federación i que no sàpiga dir Galimany, ell Galimani, la atleta de Vals, que está cerca de Sant Cugat... No ase falta desir nada más.

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2019 21:46 #22 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs sí, un Mundial Brutal, i molt content d'haver-ho pogut veure quasi-bé íntegrament per TdP.

Crec que podem estar tots molt contents, doncs és un petit miracle que ho hagin emès sense interrupcions, sent un esport que ha tret en una setmana sencera una miserable medalla de bronze (merescut, però encara sort que l'hi ho han donat).

Molts altres esports amb molt més èxit de la "Ñ" no han tingut aquesta sort.

Per mi l'Amat és un bon paio, no massa brillant, però mai he aguantat el Gerard Cebrián. Els seus càlculs a les maratons són pèssims, i el que ha mencionat el sergicb dels 400 metres... era massa.
Opina massa, tots els participants espanyols són herois...

(encara no he perdonat a la federació espanyola quan l'any 2014 al Campionat Europeu vam "guanyar" una medalla amb el català dopat (anava 4rt), traient fora al flamant guanyador Mahiedine Mekhissi (és clar que té un caràcter terrible, patètic, però..) que no va molestar a ningú quan va treure la seva samarreta... bé, sento el toston)

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2019 22:03 #23 per Jorfer (Associat/da)
Coincideixo amb vosaltres en quan a la qualitat del Mundial a les proves i als concursos (perxa i pes, per exemple) i les proves de migfons i fons.

També em va agradar la prova innovadora del relleu mixte on podien jugar amb la col·locació dels i de les atletes.

I en quan els comentaristes, doncs evidentment que ho podrien fer millor, però és una sort poder veure'l sense interrupcions i pràcticament sencer. Sempre tenim l'opció de treure el volum. Jo fa temps que el veig amb el comandament a la mà, doncs no soporto la quantitat de temps morts entre proves que eternitzen les retransmissions i així, una jornada de sis hores, passen els minuts morts, queden en dues hores reals.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2019 12:59 #24 per aurelian (Associat/da)
Nike acaba amb el NOP després de la decisió d'USADA: www.runnersworld.com/news/a29432537/nike...down-oregon-project/

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2019 21:52 #25 per tonivet (Associat/da)
Per aixo llencava la pregunta, ha sigut un espectacle pero en "alguns" atletes no he notat el tipic desgast de les anteriors series de qualificacio.
Podria afirmar que he vist totes les edicions dels mundials d'atletisme i mai havia vist un atleta tant versatil en 1500 i 10000 i amb gens de simptomes de cansament.
O un altre que bat el récord del mon en la milla en pista coberta i es presenta als 5000...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.