Escola d'atletisme

Escola d'atletisme

28 Ago 2018 14:44 #1 per toninho (Visitant)
Hola!

Soc nou per aquí, us escric per demanar-vos si coneixeu les escoles d'atletisme de Barcelona.

El meu fill gran, d'onze anys, es vol iniciar a l'atletisme i, per logística i horaris, ens encaixa l'escola del Club Esportiu Universitari (Pistes universitàries) o la de l'Agrupació Atlètica Catalunya (Serrahima).

Algú de vosaltres té referencies d'aquests clubs o hi porta els seus fills?

Moltes gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2018 22:15 #2 per Jesús Valencia Caballero (Visitant)
Als del Club Esportiu Universitari els hi he vist quan la meva filla fa la lligueta atletica de Barcelona.

Et puc dir que porten bastants entrenadors i ben qualificats.

Els altres no els conec.

La meva filla està a Barcelona atletisme però estrenen a la mar Bella.

Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2018 13:14 #3 per toninho (Visitant)

Jesús Valencia Caballero va escriure: Als del Club Esportiu Universitari els hi he vist quan la meva filla fa la lligueta atletica de Barcelona.

Et puc dir que porten bastants entrenadors i ben qualificats.

Els altres no els conec.

La meva filla està a Barcelona atletisme però estrenen a la mar Bella.

Salutacions


Moltes gràcies! Provarem l'universitari que durant el mes de setembre té portes obertes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2018 21:07 #4 per Raf@ (Visitant)
La meva filla fa 4 anys que està al Cornellà Atlètic, ara té 9.
Molt contents, tant ella com nosaltres de la feina que fan allà.
No obstant, pel ambientillo i la forma de treballar dels entrenadors que veig a les competicions, qualsevol escola d'atletisme o club farà disfrutar al teu nen

Salut

43'36''    10 Km del Prat 2015
1h37'59" Mitja del Prat 2015
3h39'48" Marató de Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2018 21:13 #5 per fandes (Associat/da)
M'afegeixo al que et diuen els companys! Que en la majoria d'escoles d'atletisme es procura que els nens disfrutin i aprenguin per damunt de la competició. En el meu cas conec de bona mà la feinassa de la gent de la ECA (l'Escola d'Atletisme de la Unió Colomenca) però per logística ja veig que us va millor la zona sud de Barcelona.

Universitari fins on conec gent molt maca i qualificada, així com l'Agrupa és més competitiva i amb instal·lacions TOP.

Ja ens informaràs en que queda la decisió definitiva!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2018 22:01 #6 per Jesús Valencia Caballero (Visitant)

Raf@ va escriure: No obstant, pel ambientillo i la forma de treballar dels entrenadors que veig a les competicions, qualsevol escola d'atletisme o club farà disfrutar al teu nen

Salut


T'asseguro que conec alguna que no és així, els tenen donant tornades tota l'estona i no veig que facin cap joc per fer alguna cosa diferent i el pitjor és que alguna vegada he vist nens sense entrenador en alguna competició.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2018 03:47 #7 per hurtaga (Associat/da)
Hola Toni, fa més de 7 anys que conec el C.E.Universitari com a pare de dues nenes que formen part del club. De l'Uni et puc informar de casi tot jejeje, com bé dius, lo millor que pots fer es anar amb el teu fill perquè provi unes setmanetes per veure si li agrada.

Fa set anys estava com tu, mirant una escola on les meves filles poguèssin gaudir d'aquest esport jugant i aprenent de manera lúdica la tècnica dels concursos, llançaments, etc... i crec que no em vaig equivocar escollint L'universitari.

Et puc explicar per sobre com treballen i la filosofia del club però si entres al seu web segur en que algun lloc trobaràs com treballen amb la canalla ( lnx.universitari.org/wp/objectius-de-lescola/ ).

Si vols et faig 5 cèntims, una cosa que trobo genial es que el teu fill pot anar a entrenar el dia que vulgui, de dilluns a divendres tindrà un entrenador per a ell i pot anar a entrenar 1, 2 o 3 dies. Realment es una sort aquest fet perquè si un dia no por per deures o examens va un altre dia. També veuras que és un club que no t'obliga a competir i treballa amb molt de "carinyo" amb tots els nens/es, per mi lo millor que té aquest club és l'equip humà i lo pitjor la pista, el tartan està destroçat però realment la majoria de vegades entrenen a la gespa natural que la tenen en un estat mot bo, per mi aquest és un altre fet important, sobretot per els petits , perquè a nivell muscular i articular els hi va molt bé entrenar en gespa. La pista està situada en un lloc força maco per entrenar, si surten a rodar o fer llançaments surten de la pista i entrenen en uns espais rodejats d'arbres. A més s'aparca a peu de pista gratuitament i si vas en transport públic hi han autobusos i metro a uns 8 min de les pistes.

Per desgràcia totes les escoles d'atletisme no són iguals, ara per aquí no criticaré moltes coses que he vist i escoltat perquè crec que no és el lloc però si vols podem quedar un dia a les pistes universitaries i parlem de les opcions que teniu a BCN .Els entrenos comencen el dia 3 que si vols podem parlar del tema, m'envies un missatge per aquí i ens veiem allà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2018 11:57 #8 per toninho (Visitant)
Moltes gràcies a tots!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.