un de nou

un de nou

11 Mai 2008 02:17 #1 per champi (Associat/da)
Això mateix, un de nou a la colla!
Bé , aniré al grá:
Tinc 38 anys i això de correr ja fa anys que em fa voltar per camins, corriols i carreteres...Però desde fa menys d'un any aquesta droga m'ha enganxat del tot;Abans corria esporadicament, un cop cada setmana o un cop cada dos mesos...fins hi tot vaig correr la marató de barcelona l'any 2001...i la vaig acabar en 3.33h!No sé que debia haver passat,una alineació de planetes o ves a saber...El fet es que l'octubre del 2007 vaig començar a correr una mica més sovint...i em vaig començar a apuntar a mitjes maratons: Sant Cugat,Terrassa,Barcelona...Llavors ja estava engrescat,i vaig dir "Vinga una marató!"...i va ser la de Barcelona 2008...i vaig petar al km 35...jo que pensava que si havia fet 3.33 al 2001,podia, amb 7 anys més i un entrenament poc seriòs, fer la mateixa marca...Però aquest tràgic episodi no em va escarmentar! al Maig santornemi:Marató d'empuries,i es clar,amb tan poc temps d'entrenament una mica justet...i em va anar de poc que no acabés igual que a Barcelona...al final, 4.25', amb rampes musculars,parades obligades i renecs del km 36 al 40.Però el mal ja està fet;Ara ja se que estic enganxat de per vida a aquesta droga que es correr i em penso que descubrir corredors.cat encara empitjorarà la meva adicció... :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2008 06:56 #2 per llança (Associat/da)
Benvingut Champi!

No em diras ara, que faràs la del mediterrani a la tardor?  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2008 07:08 #3 per ALBERT75 (Associat/da)
Molta sort company..... i ens veiem a altres maratons i mitjes .....

Estem tots en el mateix process d'addicció..

ciao.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2008 07:21 #4 per jordipapiol (Visitant)
CHAMPI a partir d'ara ames de correr busca el color taronja i parlaras mentres corres :whistle: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2008 15:09 #5 per champi (Associat/da)
llança,gracies per la informació,no la coneixia aquesta marató!
Que potser m'estic passant, si en faig un altra a la tardor? Vull dir si es gaire recomanable fer-ne una tercera en un any...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2008 15:25 #6 per llança (Associat/da)
La veritat, com vegis com et respon el teu cos. Jo faig una a l'any, i si la faig, en canvi per exemple arcadi42, es menja maratons com si fossin yogurs.

Ens veiem  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2008 23:24 #7 per Xeix (Associat/da)
champi,

Benvingut, no t'amoinis si no vols fer la del Mediterrani, com que ets home de corriols pots fer la de Collserola i la sant Llorenç de Savall, o totes 3  :love: tot és qüestió de ritmes.  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mai 2008 21:11 #8 per champi (Associat/da)
Home Xeix,tu em vols enredar...ja em costa prou una marató plana com per fer la de collserola,42 km amunt i avall, encara que un dia o altre m'agradaria fer-la, ha d'esser força maca!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mai 2008 23:30 #9 per Xeix (Associat/da)
champi,

Si t'agraden els corriols no hi ha color  :love: :666: :jap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2008 13:34 #10 per champi (Associat/da)
Xeix,i aquesta marató com es des de "l'interior"; Es a dir si hi ha
molta gent,si es tota per camins o també hi ha asfalt,si esta ben senyalitzada...

Em penso que aquesta cursa em comença a abduir... :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.