XaviPapell

XaviPapell

23 Jun 2007 13:43 #121 per Hansi (Associat/da)
Si és com dius, llavors la filosofia és aquesta que prens. Ànim i endavant, campió! :great:

Pel tema de visitar a l'amic Roca, els kiwis com a primer menjar del dia es veu que van molt bé :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2007 14:23 #122 per XaviPapell (Associat/da)
Kiwis ?? els tinc aburrits

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2007 00:17 #123 per BurningSun (Associat/da)

BurningSun company si vols baixar aquest kilets fes un parell de setmanes una dieta sense llegums, pasta, arrós, pa, patata i em el poc esport que facis ja veuràs com els perds. Avui a Templers molta gent que feia mes de tres setmanes que no em veia m'ha dit que estava mes prim.


Sembla que adivines els menjars de la gent, si no menjo el que dius, no menjaré res, ja que es l'unic que menjo. Bueno, suposso que amb peix i pollastre a la planxa podrem passar. :wink2:
Felicitats pels 92 i pico, els 90 estan a tiro de pedra. A veure si no et coneixerem...

km's

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2007 20:59 #124 per JAVI 39 (Visitant)
XAVIPAPELL TENEMOS QUE DECIR ALGO DEFINITIVO PARA LA MEDIA DE MATARO POR RELEVOS.
¿QUE VAS A HACER CORAZON? :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2007 14:52 #125 per XaviPapell (Associat/da)
JAVI39 ya he puesto en el hilo correpondiente de que no voy, ya t'explicaré con un email

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2007 12:20 #126 per cristina (Associat/da)
Hola XP que tal estas? hace mucho tiempo que no se nada de ti. Yo estoy bien,A ver si nos vemos un dia de estos. Un saludo. chao.

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jul 2007 19:59 #127 per BurningSun (Associat/da)
XP que la dieta no te vacances!, Com van aquest kilets?.

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jul 2007 18:29 #128 per XaviPapell (Associat/da)
BurningSun la dieta i el córrer a prendre pel cul, així de clar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jul 2007 19:23 #129 per Chute (Associat/da)
Estimat Xavier, necesites vacances amb urgència. Pren-te un kit kat, i després de l'estiu segur que et troves molt millor.

Ânims. 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jul 2007 01:27 #130 per BurningSun (Associat/da)
No te desanimes, quizas despues de las vacaciones...

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Ago 2007 10:54 #131 per albertito (Visitant)
Ei XP!

Encantat d haver-te trovat ahir i haver-te conegut.

Espero trovar-te a la cursa d argentona i si no ja ens trovarem en alguna cursa.

Salut company! :great: :glasses:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2007 18:42 #132 per XaviPapell (Associat/da)
Et dic lo mateix company. El Dissabte vaig fer 14 kms i encara queal vespre vaig anar a dormir dora (no varem anar de marxa) el Diumenge vaig posar el despertador però estav fet pols.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2007 19:13 #133 per (Visitant)

Hola, em dic Xavi Papell i estic boig


M'he enterat avui!!


XaviPapell, amic, veig que hi ha molt sentit de l'humor al teu post, clar, ets molt popular  8) ;)

Dir-te que estic de vacances, bé, quasi a la recta final, a Galicia. Ens trovarem a la cursa de la Mercè del 23 de setembre, per gaudir d'una jornada de bon humor i també córrent.

Jo també haurè de fer règim, però encara que el meu pare ho fa i no s'aprima res, al menys jo que no hi faig d'aixo he perdut un parell de quilos (no és broma).

Salut company, i gaudeix

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2007 19:27 #134 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom.
Avuí fa 4 setmanes que vaig passar de la dieta i vaig anar a la meva. Això si, menjant no mes 2/3 vegades hidrats de carboni i possiblement menjant el que vull  :mdr: un parell de vegades.
He anat a la meva però he augmentat el consum de fruites. Dos pel matí i per la tarda abans d'anar al gym sobre les 16:00 cada dia em faig un suc de papaya barrejat amb un altre fruita i suc de dos llimones. El suc de llimones serveix per desinfectar, netejar i purificar la sang, fetje, pancreas i ronyons (tinc a la nevera melò, sindria, papaya, kiwis y peres), tres litres d'aigua diaris, amanida cad dia per dinr i verdura per sopar amb un segon plat. Els hidrats de carboni per dinar i al vespre carn (molt poca i majoritariament peix).
Demà començo vacances, estaré mes descansat, tindre temps per fer cinc apats al dia cos que ara per anar de cul a la feina de vegades en feia tres.
A parir de demá potare un control estricte i com estare mes descansat podré fer sesions de natació i gym a un ritme mes suau però de mes estona.
Us explico tot això perquè ara fa una estona he anat a dutxar-me, m'he mirat al mirall i me digo: " Coño !!!! parece que tenga mens michelines " .
Efectivament, em peso i la bàscula marcava 92,8 kilos  :party: :party:. En cuatre setmanes he baixat 2,6 kilos. A veure si aquestes tres setmanes de vacances tinc una mica de sort i puc arribar per sota dels 91.
Llàsima que les vacances no siguin de 2 mesos  :rofl: .
En el tema de córrer la veritat es que tinc que reconeixa de que no he nascut per fer aquest esport, ahir vaig tenir una punxada en l'adductor dret que son els que em vaig trencar fa 5 anys i que fins ara no m'havien molestat. Es el que hi ha i el que tinc desde fa 25 anys, lessions una derera de l'altre i sense parar ( si cobres per lessiò em sembla que ja no treallaria  :mdr: ).
Perdoneu per el rotllo, però es que mi veig deixant una cosa que m'agrada. Possiblement i casi segur que algún dia tindrè que deixar de córrer definitivament (cosa que ja casi no faig). a les hores caminare amb les meves malles i sabatilles de córrer i quan no pugui ni caminar a les hores faré peses als brassos per agafar força i fer una cursa amb les mans  :mdr: :mdr: .
Salut i bones vacances a tothom.
XP

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2007 19:32 #135 per XaviPapell (Associat/da)
canferreir puès si noi, la vida te la tens que prendre de catxondeo menys quan tens problemes.
I si tens problemes riure devant d'ells i dir-lis a la cara : " Mira problema, per mi tu ets un acudit, tu mateix ".
El que passa es que hi han problemes i desgracies que no fan cap gracia.
El dia 23 no correre la cursa de la Merce, lo mes segur es que em trobis caminant a la CdLA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2007 19:38 #136 per pepnaus (Associat/da)

Hola a tothom.
Avuí fa 4 setmanes que vaig passar de la dieta i vaig anar a la meva. Això si, menjant no mes 2/3 vegades hidrats de carboni i possiblement menjant el que vull  :mdr: un parell de vegades.
He anat a la meva però he augmentat el consum de fruites. Dos pel matí i per la tarda abans d'anar al gym sobre les 16:00 cada dia em faig un suc de papaya barrejat amb un altre fruita i suc de dos llimones. El suc de llimones serveix per desinfectar, netejar i purificar la sang, fetje, pancreas i ronyons (tinc a la nevera melò, sindria, papaya, kiwis y peres), tres litres d'aigua diaris, amanida cad dia per dinr i verdura per sopar amb un segon plat. Els hidrats de carboni per dinar i al vespre carn (molt poca i majoritariament peix).
Demà començo vacances, estaré mes descansat, tindre temps per fer cinc apats al dia cos que ara per anar de cul a la feina de vegades en feia tres.
A parir de demá potare un control estricte i com estare mes descansat podré fer sesions de natació i gym a un ritme mes suau però de mes estona.
Us explico tot això perquè ara fa una estona he anat a dutxar-me, m'he mirat al mirall i me digo: " Coño !!!! parece que tenga mens michelines " .
Efectivament, em peso i la bàscula marcava 92,8 kilos  :party: :party:. En cuatre setmanes he baixat 2,6 kilos. A veure si aquestes tres setmanes de vacances tinc una mica de sort i puc arribar per sota dels 91.
Llàsima que les vacances no siguin de 2 mesos  :rofl: .
En el tema de córrer la veritat es que tinc que reconeixa de que no he nascut per fer aquest esport, ahir vaig tenir una punxada en l'adductor dret que son els que em vaig trencar fa 5 anys i que fins ara no m'havien molestat. Es el que hi ha i el que tinc desde fa 25 anys, lessions una derera de l'altre i sense parar ( si cobres per lessiò em sembla que ja no treallaria  :mdr: ).
Perdoneu per el rotllo, però es que mi veig deixant una cosa que m'agrada. Possiblement i casi segur que algún dia tindrè que deixar de córrer definitivament (cosa que ja casi no faig). a les hores caminare amb les meves malles i sabatilles de córrer i quan no pugui ni caminar a les hores faré peses als brassos per agafar força i fer una cursa amb les mans  :mdr: :mdr: .
Salut i bones vacances a tothom.
XP


Xavi hi han maneres de seguir vinculat a l'activitat que t'agrada, tu ja m'entens, no dubtis que seré al teu costat!

A gaudir de les vacances ja!!!!

coneixement per a entendre, paciéncia per acceptar el que no entenc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2007 19:57 #137 per XaviPapell (Associat/da)
Si Josep ja ho se, però de vegades fins que no deixes de somiar no et passes a l'altre cantò. Tu ja m'entens

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2007 20:08 #138 per pepnaus (Associat/da)
Jo encara somio un miqueeeeeeta

coneixement per a entendre, paciéncia per acceptar el que no entenc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2007 20:47 #139 per RAN (Visitant)
XP company, no et desanimis i gaudeix de les vacances. Jo després de molts anys sense gairebé no córrer gens vaig tornar a fer-ho a l'Octubre passat i en un entrenamnent em vaig lesionar el genoll, ser lo fotut i frustrant que es voler córrer i no poder-ho fer. Vaig estar molts messos amb ibuprofeno, condro san i no ser quantes coses mes i el dolor seguia, em feia un mal horrible al pujar i baixar escales, vaig seguir anant al gimnas i reforçant una mica més la musculatura i vaig baixar de pes. Vaig tornar a córrer en una cursa el Abril passat, a la dels Bombers on per cer em van donar un folleto de corredors.cat i em vaig associar i des de aleshores i toquem fusta no he patit més. Ser que la meva lesió no te res a veure amb la teva i que lo teu és molt més difícil de solucionar, però no et desesperis.

Has provat de fer sessions d'aquestes en el gimnas d'Aqua toning i coses similars?, treballes la capacitat aeròbica sense que la musculatura pateixi.

Bones vacances!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2007 21:02 #140 per Jaume2t (Visitant)
Xavi en el pocapoc sempre seràs ben rebut, de fet ets el Membre Fundador.
Pel què a mi personalment respecta, crec què estàs en el bon cami, si t'aprimes però no 2.6 Kgs., sino 10 ben bé, les teves cames notarian un canvi tant radical què s'animarian tot soles.
Quan volguis ho xarrem amb unes crispetes pel mig.
Ara què tens temps no tens excusa per no venir. :great:
Salut per demunt de tot.

Ser transparent és estar-hi i deixar passar la llum,.......... ser invisible no és el mateix.(Since 2006)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.