XaviPapell

XaviPapell

16 Ago 2007 10:50 #161 per gorka (Associat/da)
He pres bona nota de tot plegat, encara que veient les quantitats impressionants de menjar em sembla que més aviat de cara a l' hivern quan faci una miqueta més de fred.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Ago 2007 11:34 #162 per XaviPapell (Associat/da)
Gorka encara que sigui l'estiu val la pena.
Srs. tinc un gran problema, ahir a la cursa de Manlleu les meves cames no podien, a part d'això degut als 16 kms de pujades i baixades que vaig fer diumenge els meus tibials han tornat a fer la seva.
Necesito un fisio ya mismo, algù en sap de algun que no estigui de vacances ??
Aquest matí he anat al gym i no he pogut fer mes de 20' d'el.liptica

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Ago 2007 12:20 #163 per Darth Vader (Associat/da)
Fisio que no estigui de vacances no en conec, però pel tema dels tibials, els meus fa unes setmanes que em donen la llauna, el que m'ha anat molt bé és abans i després de córrer o fer bici, fer estiraments passius, agafant el peu amb les mans, tirant-lo cap a tots els costats durant una estona, i després fer moviments de rotació (a banda, gel, antiinflamatoris i tota la pesca). Igual ja ho fas, però bueno, si et serveix per algo, aquí va.
Salut!

May the force be with you!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Ago 2007 10:30 #164 per cristina (Associat/da)
Hola Xavi que tal estas? Mi fisio esta de vacaciones, pero si quieres que te de el telefono para quedar con ella para septiembre, eso si es de cornella y hay que ir hacia alla.
A ver cuando te pasas por la panaderia para que te invite a un cafe  :intello: :intello:

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Ago 2007 14:24 #165 per XaviPapell (Associat/da)
Darth Vader gracies, tens raò. Dijous vaig anar a la fisio de'n krlos i em va anar molt be encara que casi no em podia ni tocar de lo carregat que estva. Tambè em va dir els estiraments aquests que dius i inclus de genolls amb els peus cap enrera i si no en tens prou tires el cos cap enrera i notes com els tibials fan de la seba.
Cris muchas gracias, sería bueno que me dieras el telefono. Tener uno cerca de casa no estaria mal. El mio vuelve el martes  :love: :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2007 12:22 #166 per XaviPapell (Associat/da)
Be, ahir vaig fer un entrenament collonut a la CdLA.
Hola a tothom.
Ahira vaig anar a la CdLA amb l'intenciò de fer el que poguès ja que el dia abans el tibial dret em va fer abandonar en el km 2.
Comenó corre amb la sorpressa de que el km 1 el faig en 6'22", el segon a un ritme de sempre a 8'28". Desprès tots el que feia corren em sortien per sota de 6'15" i sobrat i em unes ppm de no mes de 145 . Els kms que feia caminant els alternava tambè corren i em sortien per sota de 6'50" km, cap el km 9 ja arribo molt justet de cames però faig 6'08".
Una calda impressionant, com,enço a córrer el km 11 i quan porto 300 metres em marejo bastant, sembla ser una pàjara, paro, segueixo caminant i l'acabo en mes de 10'.
Em vaig trobar malament fins dos hores desprès de dinar i les cames em feiant tant de mal que no em podía aixecar, sentar-me i aixecar-me era com un infern, vaig estar a punt d'anar a urgencies.
Al vespres em vaig prendre dos myolastant, a les 11 ja estava al llit i aquest matí m'he aixecat a les 11 i em trobo força, molt recuperat, casi sense molesties.
Estic content perquè veig de aquesta manera que entreno puc fer kms, cosa que fa dos mesos pensava que no. Però continuo dient que les cames no m'aguantant mes de 2/3 kms seguits corren sense parar encara que siguin a un  ritme de 8'.
Ara vaig a demanar hora per el metge i que em facin uns anàlisis d'una serie de components que m'ha recomenat en cachirulo per veure si tinc algun problema.
Acabar la marató del Medoc ho veig molt fotut però no se sap mai, tinc una aventatge, el meu cap  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2007 17:49 #167 per XaviPapell (Associat/da)
Be. Informode varies coses.
Primer de tot i de la que estic mes content es que ahir vaig fer a la CdLA 18.570 metres a un ritme final de 7'08" km amb una temperatura molta baixa, jo diria que per sota de 16/17 graus.
Dimarts fa 4 setmanes que vaig fer 8 kms per coençar a preparar dintre de les meves possibilitats la marató del Medoc, fet pols i a un ritme de 7'36". La millora ha sigut de casi 1/2 minut però en mes del doble de kms  :party: :party:.
En segon lloc avui he anat al metge de capçalera, li he comentat el problema que tenia a les cames de que cada dia podia menys. Jo he analitzat el problema i desprès de donar-li moltes voltes he arribat a la conclusiò si els anàlisi no diuent lo contrari es que des de que la Rosa i jo vem anar a viure junts cap dia he pogut dormir en condicions degut que l'habitaciò/fabrica/dormitori o com li volgueu dir dona cara a la Ctra. de Sants, molts cotxes, ambulancies, policia etc etc.
Porto 8 mesos així i crec que això repercuteix en el meu rendiment i si tenim en compte l'època de l'alèrgia ja ni parlem. Jo estava acostumat a dormir en un carrer que pe la nit si passen 10 cotxes es un record.
El dia 28 tinc que portar el pipi i em treuran 25 litres de sang perquè em faci l'anàlisi.
Un altre tema es que des de fa uns dos mesos he notat en la cama dreta, l'augment de varius que no havia tingut mai. En la cama esquerra tb però molt mes fluix. Pot ser que el cansament tb pugui vindre per la mala circulaciò. No soc expert en aquest tema.
Per un altre banda la semana que be tinc hora amb un bn homeòpata per veure si em troba la soluiò al tema del quilos, es l'ultima oportunitat ue li dono al meu cos per treure quilos de sobre, si el tema o dona resultats, farè lo que he fet fins ara i sant se acabó.
Però en tot això que la majoría son coses negatives hi ha una que es molt positiva. L'inflamciò del genoll m'ha marxat casi del tot, ahir vaig fer els 18 kms amb genollera i no he notat res. No m'he enrecordat de posar-me gel sencillament perquè no em molesta i aquest matí el tenia igual que el esquerra, o sigui be.
Encara hi han mes coses però ja les explicarè en un altre moment, prou de mals rotllos.
Salut
XP

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2007 17:54 #168 per tatza (Visitant)
25 litres de sang?????????? et deixaran sec!!!
aixo no t'ho creus ni tu

EAT ME RIVER OF YOU!!!
The bròkil it's over...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2007 18:43 #169 per XaviPapell (Associat/da)
Tatza jo no soc normal  :surprised:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2007 09:34 #170 per Debutante (Associat/da)
Si te sacan 25 litros de sangre también solucionaras el problema del peso. :he: :he: :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2007 20:53 #171 per pepnaus (Associat/da)

Tatza jo no soc normal  :surprised:


Xavi, els 25 litres no serán del vi del Medoc? :mdr: :mdr: :mdr:

coneixement per a entendre, paciéncia per acceptar el que no entenc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2007 22:17 #172 per BurningSun (Associat/da)
Encara no coneixeu en XP, te sang per muntar un xiringuito :wink2: , encara que segur que tenia fam i s'ha menjat la paraula 'mili' (25 mililitres, una jeringa, o a lo sumo, 25 centilitres cuan dones sang), bueno, XP jo et vaig veure molt bé a la CDLA, anims.

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2007 04:57 #173 per XaviPapell (Associat/da)
Si si, en Burning te raó amb la quantitat de sang, sembla mentida que no em conegueu .
Avui he anat a un lloc a Cerdanyola que tb havia portat al Joshua quan tenia 9 mesos. No es tema homeotapatia, de moment avui he parlat amb la dietista, al explicar-li la meva manera de menjar o vist tot correcta, massa correcta.
Diu que si no tinc res anormal  :whistle: :whistle: . L'únic que pot fer o que podem fer es canviar un habit.
Jo quan vaig a dormir menjo molt lleuger però quan vaig a dormir resulta que a lo millor menjo dos iogurts o un got de llet, l'únic que diu es que aquest dos aliments menjats abans d'anar a dormir son els que pot ser que faci que el sistema no funcioni correctament.
Jo li he dit que al cap de dues hores tinc una gana que em moro i que si no menjo alguna cosa abans d'anar a dormir per enganyar l'estomac, no puc dormir perquè tot el que he menjat el tinc ja a la recta final i repait del tot.
Pués m'ha dit que no meni carbohidrats al vespre, que em puc menjar un vol sense de fruita a rebentar sense problema i que abans de anar a dormir un parell de iogurts desnatats però d'aquests que son cremosos tipus bio amb fruites. Que em puc fer una bona quantitat de carne (conill,pavo,peix blanc, tot el que vulgui, 300/400/500 grams) a la planxa o a al forn amb una ceba, pastanaga, carbaço si es fa al forn,  la verdura en un plat a part que no, pràcticament sense verdura i amanida al vespre casi nul·la i mes proteïna ja que aquesta dona la sensació de sacietat i no engreixa.
No veu un altre explicació al perquè no em puc aprimar,es l'únic que faig, no malament perquè es sa menjar lleuger  i bo al vespre però a lo millor no exacte el que el meu cos necessita per aprimar-se i  si no es això m'ha dit que quan tingui la visita amb el homeòpata que es en el mateix lloc ella ja li passara el meu historial i a veure si el em troba alguna anomalia.
Li he dit a la dietista que no sortia convençut però que faria exactament el que ella m'ha dit i esprem el que em diu al homeòpata que tinc hora per el dia 28 de Setmbre.
AHHH!!!! m'ha dit que prengui Carnitina mitja hora abans de començar a fer esport que son entre 5/6 dies a la setmana.
Aquest es l'ultima vegad que em preocuparè per mirar de vencer al meu pes. De moment fent el faig el genoll no em molesta, si puc anar fent ja m'està be, ara el problema que em queda per soluciona es veure com em trec la fatiga de les cames.
Perdoneu per el rotllo.
Des de Castellar del Vallès per Correcats
Salut
XP

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2007 10:11 #174 per SED (Visitant)
Ànims XP

Aquest del Médoc encara no coneixen la teva tossuderia, estic segur que no sol estaràs al km0 també la 42.

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2007 23:07 #175 per abelavel (Visitant)
Perdona XP dels 25 litres de sang ,amb una mica, et podrien fer la prova del tiroides. Jo tinc hipotiroidisme i fins que no t´ho veuen un va patin. I la solucio es una pastilleta de res al dia.    :love: :love:

Mitja-Barcelona 1.25.04 Barcelona 2009
marató Barcelona 2010 3´18´´ 1 cursa nocturna de l`hospitalet 2010 38´´57 cursa de la diagonal 18´´ 55
matagalls Montserrat 13´24

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2007 23:27 #176 per XaviPapell (Associat/da)
Moltes gracies Josep.
abelavel cada desembre em faig uns anàlisi que per sort surten perfectes. I ja porto dos anys seguits que m'afegeixen la prova de tiroides i no troben res.
Enviaré un email a la NASA, a lo millor diuen que soc un ésser estrany i em fan un estudi  :rofl: :rofl: .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2007 15:38 #177 per Zenon (Visitant)

Moltes gracies Josep.

Enviaré un email a la NASA, a lo millor diuen que soc un ésser estrany i em fan un estudi  :rofl: :rofl: .


XaviPapell, que eres un ser extraño ya te lo digo yo  :love:.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2007 21:41 #178 per XaviPapell (Associat/da)
Zenon si yo lo se tio. Imaginate, yo en la marathon du Medoc el sábado, en el km 40 pasar al lado de varios atletes que iban a pata coja, con ademanes y en mi cavernicola ingles decirles una chorrada, reirse a medias porque les dolía hasta los pelos que no tenían y seguidamente seguir caminando a toda pastilla.
Que crees que pensarian esos individuos de un personaje como yo jejeje!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2007 20:13 #179 per XaviPapell (Associat/da)
92 kg   :mdr: :mdr: :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2007 23:31 #180 per Xeix (Associat/da)
Moltes Felicitats XaviPapell! :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.