Hola macos, em presento...

Hola macos, em presento...

23 Gen 2009 16:36 #1 per (Visitant)
... soc un company de treball de zzj y tots dos van començar a correr fa uns tres anys,(jo tenia 32 anys) pero jo a diferencia de el, abans no habia fet cap esport, per aixó vaig una mica lent, a més he tingut unes cuantes lesions, una bastant greu de la cual encara me estic recuperant.
    El meu repte actual es baixar dels 50 minuts als 10000 que tinc com a meta a la cursa dels bombers.Despres començare a preparar la meva primera mitja.
      Estic apuntat a la secció de atletisme del cn terrasa pero no surto amb ells ya que son uns maquines y jo tinc un horari de treball una mica estrany.
        Apa, un salut per a tots..
8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2009 16:54 #2 per dragan (Visitant)
Hola !

Benvingut 225 !  :666: ;) :great:


Salut !

Eduard.

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2009 17:03 #3 per Didi (Associat/da)
Benvingut!!!  :he: :intello: :mdr:

Salut! :jap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2009 18:02 #4 per Upe (Visitant)

... soc un company de treball de zzj y tots dos van començar a correr fa uns tres anys,(jo tenia 32 anys) pero jo a diferencia de el, abans no habia fet cap esport, per aixó vaig una mica lent, a més he tingut unes cuantes lesions, una bastant greu de la cual encara me estic recuperant.
    El meu repte actual es baixar dels 50 minuts als 10000 que tinc com a meta a la cursa dels bombers.Despres començare a preparar la meva primera mitja.
      Estic apuntat a la secció de atletisme del cn terrasa pero no surto amb ells ya que son uns maquines y jo tinc un horari de treball una mica estrany.
        Apa, un salut per a tots..
8)


Hola delphiconection, sigues benvingut! Aquí pots trobar tot tipus de corredors: des d'autèntiques màquines que fan el 10000 en menys de 38' fins a gent més corrent i d'altres "lentorros". Si vas a alguna cursa, presenta't a la foto i busca algú que vagi al teu ritme i la cursa es fa molt més agradable, i tot és qüestió de seguir corrent i no deixar-lo: cada vegada ho passes millor. Fins aviat!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2009 18:05 #5 per caloreta (Visitant)
Hola !!!!

Benvingut  :great:

A veure si surts un dia a correr amb nosaltres  ;) Aquest última setmana portem uns bons entrenos amb el ZZJ  :mdr:

Demana-li al ZZJ i a no parar d'entrenar. Ni d'escriure per aquí !!

Caloreta




www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2009 18:11 #6 per egaco (Associat/da)
Hola delphi, jo tambe soc de la seccio d'atletisme del CNT, vaig començar a correr aquest estiu, o sigui que porto gairabe 5 mesos, abans tampoc feia esport, be nomes caminar per moure'm per terrassa, de casa a la feina, etc...

Al febrer en fare 42, jo tampoc no surto a correr pel tema del meus horaris laborals, de moment he fet 50:25 als 10000, que espero millorar aquest diumenge tot i que no estic molt fi despres del cap de setmana pasat.

Pel tema de les mitges no et capfiquis, a mi em venia de gust fer alguna i desde la de casellbisbal que va ser la primera ja en porto 5, anims, recuperat i asoleix els teus objectius

ja ens veurem per aki o pel CNT

salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2009 18:36 #7 per Serju16 (Visitant)
Benvingut delphiconection ,

ja veuras  com d'aqui a bombers el sub 50 es teu.  :yes: :yes:

Salutacions

Sergi  :great:


10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2009 19:21 #8 per ZZJ (Visitant)
Delphiconection així si  :yes: :yes:
jejejejeje    :rofl: :rofl:

Como estás después del entreno de esta mañana ? ?
ya te pasaré las fotos.


ZZJ

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2009 19:44 #9 per caloreta (Visitant)
Ei !!

Com ha anat la muntanya ! ?  :oh:

Així que el delphi és una dels compis que s'ha patejat aquest matí la mola  :whistle:

Caloreta  :mdr:

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2009 19:50 #10 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Hola Delphiconection 8) 8) benvingut el ZZJ segur que ja ta parlat de mi i del grup de Maratonian@s MJP  si algun dia vols entrenar per Sabadell nomes has de escriure al nostre fil per quedar  a entrenar que segur que baixes de 50' en el 10000m ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2009 20:20 #11 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Delphiconection.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2009 21:05 #12 per Josep58 (Associat/da)
Benvingut delphiconection, això de corre enganxa i el foro també  :great: :great: :great:

A reveure

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.