Holaaaa Ciutadella!!!

Holaaaa Ciutadella!!!

25 Ago 2021 17:26 #1 per Xaviboy (Visitant)
Bones! Em dic Xavier. Em començo a posar piles per córrer per plaer i potser alguna cursa però correr pel Parc de la Ciutadella sol és avorridot. Si entre setmana de 18-20 h algú venir amb mi perfecte. Puc córrer a 6, 5 i 4 (durant 4 segons)??

Salut!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2021 12:21 #2 per andreugg (Associat/da)
Benvingut Xaviboy ànims i si dures 4s la propera setmana ja seran 8 i de mica en mica aconseguiràs arribar on desitgis. Si una cosa tens al Parc de la Ciutadella és gent, per tant sol mai estaràs.

Salut!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2021 14:37 #3 per XaviCht (Associat/da)
Benvingut!

Apuntat a les curses i fes-te plans d'entrenament, senzills o complicats, com a motivació. El millor, apuntar-te aquí, ja ho has fet! :)
Per no avorrir-me, a mi em va bé anar canviant de ruta. Un dia a un lloc, un dia a un altre, quan anem a algun lloc aprofito per (havent-ho mirat bé abans) que em deixin "tirat" als kms que vull fer, i arribo corrent a casa... i quedar amb gent, efectivament. De la feina, quan vaig començar (on treballo ara no hi ha gent que corri regularment, però on era abans, n'hi havia molta i segueixo corrent amb alguns/algunes dels companys d'aquella època).

Ciutadella em cau una mica lluny per venir a entrenar, però segur que hi ha gent per allà.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2021 17:38 #4 per Xaviboy (Visitant)
Gràcies Andreu pels ànims. 1 horeta corrent aguanto. Clar que està de gent el parc i des de fa anys que hi corro però fa un parell d'anys vaig deixar un gimnàs amb els que anàvem a córrer plegats. Sol no apreto tant com quan vaig acompanyat. Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.