[BICI CARRETERA] EXTREME BAGES - 125 KMS

[BICI CARRETERA] EXTREME BAGES - 125 KMS

15 Jul 2011 12:30 #61 per Nemo (Associat/da)

Tot i que si voleu parar a esmorzar pel camí jo m'adapto !


Com diu el Yuki  :surprised: :surprised: :surprised:

Ets un marikita

Au, que disfruteu que demà sembla que tindreu bon temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2011 13:02 #62 per koala (Visitant)
Jo porto una bossa de cicloturista dominguero sota el seient amb capacitat per un suc de civada

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jul 2011 08:19 #63 per koala (Visitant)
Al final Extreme Bages que havia proposat en Dragan va quedar bicicletada popular que podem anomenar mini extrem perquè no vam arribar a Castellfollit  :whistle: 

Va ser una sortida molt canyera a 3 amb ritme des del principi (amb en raulgv) amb ritme des del principi. Bé, jo sóc nou amb la bici però quan anava sol no vaig pas tan depressa.
Les rampes de River park van començar a escalfar la pota i tot el recorregut pujava i baixava per uns falsos llanos (fins el 10% no comença la pujada) destacables.

La traca va ser el Casot. No va decebre el portet i els 800m del 13% que en Dragan ens havia marcat en vermell van ser matadors. La rodada fins a Sant Vicenç ràpida on vam acabar de deixar el cos buit.

Sort en vam tenir del croasant a Sant Fruitós  :winktongue:

Molt xulo fer els km amb vosaltres i amb ganes de repetir  :party: :party: :party:

Ja passaré el mapa perquè no tinc el cable però els GPS donava 101.5km i el velocímetre 103km. El raulgv deia que van sortir +1770m. Quin fart de falso llano :glasses:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jul 2011 08:39 #64 per dragan (Visitant)
Bon dia !!

Ho confesso  :oops: :  Vaig patir, però m'ho vaig passar tetaaaaaaaaaaaa !  :yipi: :yipi: :yipi:

Sóc un marikita, ho sé, i quan els hi explicava amb els amics que vaig tenir de posar el peu a terra 2, DOS !  (dos, tirant a tres ....... ) , cops se'n fotien de mi  :love: :'( , però és que les rampes són duretes, eh !?  :whistle:

Va ser un plaer rodar i coneixer al Raul i al Raul  :glasses:  !!  :party: :party: llàstima que el final el A75 va fer campaneta .....  :he: :he: ;)  Esteu moolt forts !!  8) 8)

Bé, a veure si quedem per fer algo més !  :yes: :yes:


Eduard.

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jul 2011 08:58 #65 per koala (Visitant)
Jo també vaig posar la punteta a terra quan pujava el Casot. Necessitava beure i allò no acabava mai!
Ahir a la tarda fent avaluació dels danys puc dir que tenia agulletes a la part central del quàdriceps i a sota els homòplats. Deu ser de les tibades de manillar que vaig fer.

No vaig poder adormir-me a la tarda. Crec que estava massa petat. Això sí, amb moltes ganes de tornar-hi.

Dragan la propera podem fer els 100km del Catllaràs tot fent el coll de Pradell i que vingui el Yucatan a patir amb nosaltres jejeje
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1513713

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jul 2011 12:11 #66 per raulgv (Visitant)
Molt bona sortideta dissabte, bona companyia i encantat de coneixer a l'Eduard i en Raul.
LA sortideta va ser força interesant, i desde el km 1 vaig veure q patiría, i molt ( pq estava pensant en el relleu q tenia per la tarde a Mataró ),Peró quan encara no estavem ni calents pujar el River Park.....  :beurk: :beurk:

Després "el Cassot" ( com vaig trobar a faltar el desarrollo de la MTB !!!!!!!!!!! )

Ja estíc esperant la propera! A veure si aquesta no tinc res al dia següent  :666:

Per cert, la mitjana va sortir de 22'6 km/h a veure si puc ( si sabré ) penjar la gràfica del polar

37'29" 10km marató del mediterrani 2009
1h23'53" Mitja de Granollers 2009
Marató.....Un dia d'aquests!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jul 2011 12:32 #67 per ALBERT75 (Associat/da)
Dono mil discuples per a última hora retirarme... pero amb lo de la marnatón de la lluna vaig arribar a casa a les 2i mitja del matí i no era plan d'aixecarse a les 6....  :whip: :whip:

Tot i així hagues mort amb el que veig que vau fer....

Dragan .. ke kabron  :party: :party:


10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jul 2011 12:58 #68 per dragan (Visitant)
Hola !


Rauls !! heu pogut treure el perfil ?  :whistle: :whistle: :intello:


Gràcies !!  ;) ;)


Eduard.

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2011 08:09 #69 per koala (Visitant)
Avui he agafar el rellotge!!!!
Aquí va el track http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1870159

No em funciona la tecla d'imprimir pantalla  :'( però el perfil al Google Earth no passa del 10% a River Park  :beurk: :beurk: :beurk:i es fot al 20% al Casot  :rofl:

Dragan recorda descarregar el track en format KML i obrir-lo amb l'Earth. Llavors sobre el recorregut prems el botço dret i li dius ver perfil de elevación  :great:

Per cert, avui potser la faig meitat diürna meitat nocturna amb el company que farà la París-Brest-París. Vol provar els llums...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2011 09:24 #70 per dragan (Visitant)
Raul !

Aquí està. Merci crack !!
http://1.bp.blogspot.com/-bN2mvj5vUak/TifTo5jV_4I/AAAAAAAADCY/O1sjAYI-M1s/s1600/mini+extreme+bages.bmp

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2011 09:34 #71 per koala (Visitant)
ostres Dragan jo juraria que al meu Earth em sortien dades diferents de màx pendent i de pendent mitjana.
En qualsevol cas, cal anar-hi jejeje

Aviat l'Extrem Bages completa  :yes: :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2011 09:43 #72 per dragan (Visitant)
potser perquè l'he carregat 2 o 3 cops i cada vegada em dona diferent .....  :eek:  fins hi tot l'ordinador es torna boig !!  :wink2: :rofl: :rofl:

La complerta té un polvet, eh ?!  ja quedarem, però a l' Agost complicat (per mi) ....  :glasses: :glasses:


Vagi bé la nocturna !!  :P  pensa que al igual ja estaran tancats els supermercats amb croasants ....  :he:


Eduard.

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2011 22:20 #73 per koala (Visitant)
Drangan t'agraeixo que ens perdonessis Castellfollit dissabte. Hi he anat avui i m'ha semblat duríssim. Suposo que he anat una mica passat de ritme pp m'ha fet patir de valent. He baixat per l'altra banda i tornar a Manresa: 40km.

Demà a les 15.30 sortirem puntuals de Cal Robert (al costat de la Poli Local de Manresa) per fer el Casot. Si algú pot venir que s'afegeixi  :winktongue:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2011 09:04 #74 per dragan (Visitant)
Demà impossible !! 

koala ............ castellfollit moun amour !!!!!!! jajajaja !  deus haver fet la volta que volia fer. Pujant per la banda dura i baixant per derrera, per un portet molt xulo.


Eduard.



You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2011 09:15 #75 per krlos (Associat/da)
La setmana vinent teniu previst fer alguna tirada llarga? A mi em tocaria apropar-me a les 6h novament (així que el ritme i la duresa les posaria més el temps pedalant que el circuit en si) A ser possible, dimecres o dijous (pels que estiguin de vacances o com jo :he:)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2011 09:26 #76 per koala (Visitant)
De xulo ho és molt però pica fort Dragan  :party: :party: :party: :party:
Quan descarregui el track ja passarem perfil també.
Sento que no puguis venir avui però són hores de privilegiat. Ho reconec  :whistle:

Krlos potser m'interessa trobar-me amb tu tot i la mala fama que arrossegues. Bé, mala fama tampoc però diuen que en pla tires com una bèstia fins a rebentar la tropa  :winktongue:

Parlem-ne però la mini extrem Bages estaria bé tot i que podríem fer variants per Matadepera i caure més al Vallès. A veure com ho tenim  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2011 09:40 #77 per krlos (Associat/da)
Ok, Raul, miro algun circuitet i parlem. Podria ser un fifty/fifty. Pujades més suaus (relativament parlant, es clar) però més llarg. Així de cop, se m'acut el clàssic, Montserrat - Castellbell (baixant per marganell) - Rellinars - Terrassa - Coll d'Estenalles...i aquí ja decidim si allarguem pel sifon o directament cap a Navarcles

Però com dic, es una idea que se m'acut així de cop

I sobre tirar en pla, doncs no ho nego, però qualsevol merda de pujadeta em mata. La tirada llarga d'abans d'ahir, després de portar 4h20' "passejant" vaig decidir fer un test venint des de Berga (52km) i ho vaig fer en 1h40' (31 km/h) però només al 75% de FCMax, així que hi havia marge per córrer més.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2011 09:52 #78 per raulgv (Visitant)
Nois, no sóc capaç de penjar  ( extreure )i penjar les dades del " Polar Trainer", o com es digui, amb tota la info de la sortida, excepte la ruta ( no duia el gps)  :oops: :oops:
Krlos, t'aviso q aquest parell en pujada tiren força ( moooooolt ) mes que jo....

37'29" 10km marató del mediterrani 2009
1h23'53" Mitja de Granollers 2009
Marató.....Un dia d'aquests!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2011 12:06 #79 per dragan (Visitant)
Raulgv !! no siguis així, que podies molt més que jo !!  :yes: :yes:


koala !!!!!  el krlos fa por  :'( :'(  :winktongue:


Jo entre setmana és dificilíssim !!  :arf:


Eduard.


You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2011 15:02 #80 per krlos (Associat/da)

Nois, no sóc capaç de penjar  ( extreure )i penjar les dades del " Polar Trainer", o com es digui, amb tota la info de la sortida, excepte la ruta ( no duia el gps)  :oops: :oops:
Krlos, t'aviso q aquest parell en pujada tiren força ( moooooolt ) mes que jo....


Uf, doncs potser que cambiem el circuit i posem menys pujadetes  :rofl:

Koala. Una altra opció. Montserrat (via Olesa) - Manresa - Vilaredes - Cornet - Artés - Calders -...i aquí podem tirar cap Monistrols de Calders - Sifon ....o Navarcles - Coll d'estenalles...


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.